IL: Marin ateriaedustaan: ”On kohtuullista, että pääministeri saa avun ja tuen arkeensa”
Moni kahta työtä perheensä elättämiseksi tekevä yksinhuoltaja odottaisi varmaan samanlaista kohtuullisuutta arkeensa. Miehensä ilmeisesti makoilee illat sohvalla?
Kommentit (3679)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tänne taas kansan viisaat kokoontuneet tuomitsemaan.
Vaan harvalla taitaa olla kokemusta pääministerin tai vaikkapa yksityisen puolen pääjohtajan hommista?
Se ei ole ihan elämä niinkuin duunarin 7-16 tai työttömän ”hohhoijaa mitähän tänään AVlle provoaisi” -päivä.
Me osaamme tehdä ruokatilauksen ja täyttää veroilmoituksen. 😂
Lisäksi joku yksinhuoltaja ei voi valita itse työaikaansa, sillä ei ole jättimäärää avustajia avustamassa saati että olisi henkilökunta pitämässä talosta, siivouksesta, pyykinpesusta ja monesta taviksen itse tekemästä askareesta. Ja silti tuo uhriutuu ettei kait hänen nyt voi olettaa käyvän itse kaupassa??!
Tähän voisi lainata sannan omia sanoja "miten te kehtaatte?". Sanoisin että pääministeri näyttää vieraantuneen huomattavan nopeasti tavisarjesta joten on vaan hyödyllistä pääministerin maahanpalauttamiseksi että pääministeri käy kaupassa ihan itse.
No tie on vapaa, siitäpä vaan katkerat yksinhuoltajat sun muut katkerat pääministeriksi pyrkimään ja laittamaan asiat kuntoon. Jep!
No eikö äly riitä, mutta pitää ruikuttaa.
Sorry, mutta Marinhan se ruikuttaa ja töppäilee, eikä edes omaa arkeaan hallitse. Tai miestään saa aisoihin. Kolmekymppinen tytteli ei selviä päivääkään ILMAN ÄITIÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pääministerin virka-asunnolla pitäisi kaikki ruokailut kuulua työsuhde-etuihin. Kyse ei oo mistään "Teen 80 tuntia viikossa töitä vetelehtimällä golfkentällä" -yritysjohtajan pestistä vaan oikeasti Suomen johtamisesta, missä oikeasti ollaan 24/7 tavoitettavissa. Minä soisin tämän edun mielelläni pääministerille, jotta pm voi oikeasti keskittyä tärkeämpiin toimiin kuin ateriaedun kulujen pohtimiseen.
Joo saahan se isoa palkkaa mutta pääministeri on Suomen tärkein henkilö. Tähän persujen masinoimaan paskan jauhamiseen on mennyt arvokasta aikaa, eikö tämä jo riitä persujen satutuntien lisäksi.
Tämä. Saksan liittokanserille löytyy kampaaja, meikkaaja, vaatteet, ruoka, jne.
Saako presidentin vaimo ilmaisen meikin Linnan juhliin?Riippuu miten sovitaan. Nyt työsuhteeseen ei kuulunut näitä etuja edes pääministerille. Eduista on nauttinut aviomies ja äiti ja kyse ei ollut päivän, viikon tai edes kuukauden ajasta. Pitkäkestoista hyväksikäyttöä. Tupakkatuotteita on ostettu veronmaksajien piikkiin ja on selvää, että nämä eivät kuuluisi minkään hyvän maun mukaisesti muiden maksettavaksi. Summat ovat suuria ja väärinkäytös on jatkunut pitkään.
Pahinta on salailu ja paljastumisen jälkeen muiden syyttely. Veronmaksajia halveksuvat lausunnot "minulla ei ole aikaa käydä Prismassa", "tähän selvittelyyn on mennyt aivan liian paljon aikaa" tai "minulla on tärkeämpääkin tekemistä" kuvastavat itsensä nostamista järjestelmän yläpuolelle. Luottamus pääministerin harkintakykyyn ja kykyyn hoitaa pääministerin tehtäviä on tippunut nollaan.
Mikael Junger totesi välittömästi, että tämä on kaikin puolin arvoton näytelmä. Se on jatkunut pitkään vaikka lopputulos on jo selvillä. Milloin Marin tajuaa erota vai kannetaanko eduskunnasta Vennamon tapaan?
Mistä tämä tieto tupakkatuotteista, kun sitä levitetään tällä palstalla totuutena? Minulla on ainakin mennyt ohi uutisoinnissa.
Yksi tuoteryhmä jossain kuittierittelyssä oli ”juomat ja tupakkatuotteet” tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pääministerin virka-asunnolla pitäisi kaikki ruokailut kuulua työsuhde-etuihin. Kyse ei oo mistään "Teen 80 tuntia viikossa töitä vetelehtimällä golfkentällä" -yritysjohtajan pestistä vaan oikeasti Suomen johtamisesta, missä oikeasti ollaan 24/7 tavoitettavissa. Minä soisin tämän edun mielelläni pääministerille, jotta pm voi oikeasti keskittyä tärkeämpiin toimiin kuin ateriaedun kulujen pohtimiseen.
Joo saahan se isoa palkkaa mutta pääministeri on Suomen tärkein henkilö. Tähän persujen masinoimaan paskan jauhamiseen on mennyt arvokasta aikaa, eikö tämä jo riitä persujen satutuntien lisäksi.
Pääministeri on vain Suomen valtion hallinnon tärkeä pesti. Muu yhteiskunta pyörii ilman pääministeriä.
Minä soisin että Marinilta otetaan vessaharja pois ja hän lopettaa työaikansa tuhlaamisen siivoamiseen. Lisäksi hän lopettaa työajan käytön valtioneuvoston kansliassa suhmurointiin. Työaikaa ei tarvitse käyttää ulkomaisissa lehdissä pousailuihin. Ruokapussien kanniskelu puoluetovereiden kotioville saa myös loppua.
Millähän ne ruoat oli maksettu. Parhaiten kaikki tuo ylläoleva hoituu kun Sanna Marinin tilalle otetaan pääministeriksi joku pätevämpi. Tehtävä ei ole vaikea.
Sipilän touhuja on tutkittu ja pengottu niin paljon löytämättä mitään ongelmallista että sipilä lie vaihtoehdoista rehellisimmäksi todistettu.
Mutta samaa ateriaetua Sipiläkin käytti, ja tarjosi vielä Veitolallekin valtion piikkiin
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti verottajalla on oikeasti munaa maksattaa maksamattomat verot sannalla.
Sanna tietenkin kuvitteli taas että maksamalla ruuat jälkikäteen välttyy verolta.
Toivottavasti sen miehen firman konkurssi selvitetään perinpohjin ja minne kaikki tukirahat on tungettu, mutta ei taida oseyhtiössä olla mitään vastuuta kenelläkään konkurssin jälkeen.
Business Finland maksoi koronatukia yrityksille, joiden toiminta oli kärsinyt koronan takia, kuten mm. ravintoloille.
Räikkönen kertoi haastattelussa, että hänen start-up-firmallaan ei käytönnössä ole ollut toimintaa viimeiseen pariin vuoteen. Miten tämä firma on sitten voinut kärsiä pandemian takia ja sille on koronatukia myönnetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako presidentin vaimo ilmaisen meikin Linnan juhliin?Riippuu miten sovitaan. Nyt työsuhteeseen ei kuulunut näitä etuja edes pääministerille. Eduista on nauttinut aviomies ja äiti ja kyse ei ollut päivän, viikon tai edes kuukauden ajasta. Pitkäkestoista hyväksikäyttöä. Tupakkatuotteita on ostettu veronmaksajien piikkiin ja on selvää, että nämä eivät kuuluisi minkään hyvän maun mukaisesti muiden maksettavaksi. Summat ovat suuria ja väärinkäytös on jatkunut pitkään.
Pahinta on salailu ja paljastumisen jälkeen muiden syyttely. Veronmaksajia halveksuvat lausunnot "minulla ei ole aikaa käydä Prismassa", "tähän selvittelyyn on mennyt aivan liian paljon aikaa" tai "minulla on tärkeämpääkin tekemistä" kuvastavat itsensä nostamista järjestelmän yläpuolelle. Luottamus pääministerin harkintakykyyn ja kykyyn hoitaa pääministerin tehtäviä on tippunut nollaan.
Mikael Junger totesi välittömästi, että tämä on kaikin puolin arvoton näytelmä. Se on jatkunut pitkään vaikka lopputulos on jo selvillä. Milloin Marin tajuaa erota vai kannetaanko eduskunnasta Vennamon tapaan?
Mistä tämä tieto tupakkatuotteista, kun sitä levitetään tällä palstalla totuutena? Minulla on ainakin mennyt ohi uutisoinnissa.
Se kuitti oli perussuomalaisten pikkujouluista
Suomen vaikutusvaltaisin nainen tällä hetkellä. Suokaamme aamupalat hopeatarjottimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri on vain Suomen valtion hallinnon tärkeä pesti. Muu yhteiskunta pyörii ilman pääministeriä.
Minä soisin että Marinilta otetaan vessaharja pois ja hän lopettaa työaikansa tuhlaamisen siivoamiseen. Lisäksi hän lopettaa työajan käytön valtioneuvoston kansliassa suhmurointiin. Työaikaa ei tarvitse käyttää ulkomaisissa lehdissä pousailuihin. Ruokapussien kanniskelu puoluetovereiden kotioville saa myös loppua.
Millähän ne ruoat oli maksettu. Parhaiten kaikki tuo ylläoleva hoituu kun Sanna Marinin tilalle otetaan pääministeriksi joku pätevämpi. Tehtävä ei ole vaikea.
Sipilän touhuja on tutkittu ja pengottu niin paljon löytämättä mitään ongelmallista että sipilä lie vaihtoehdoista rehellisimmäksi todistettu.
Mutta samaa ateriaetua Sipiläkin käytti, ja tarjosi vielä Veitolallekin valtion piikkiin
Ei käyttänyt. Hän ei edes asunut Kesärannassa.
Edustamiseen saa käyttää sitä edustuspuolen jääkaappia.
Tiedetäänkö kenenkään muun käyttäneen tätä ”aamiaisetua”? Jos tuo tilapäisiä aamiaista koskeva kohta lisättiin vasta 2019? Ehkä Rinne on käyttänyt ohjeen mukaisesti?
Aiempien pääministereiden aikana ohje on ollut selvä, että yksityismenot maksetaan itse. Vai oliko tuo v. 2010 ohje selvä niiltä osin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kuitti oli perussuomalaisten pikkujouluista
Älä valehtele. Tuo tuoteryhmä ja kulut on VNK:n ilmoittamassa taulukossa koskien tätä Marinin ”etua”.
Vierailija kirjoitti:
Sanna suojellaan ja paapotaan kuin pientä lapsosta. En kyllä ymmärrä, miksi. Sannan kannattajet eivät ymmärrä politiikasta ja valtion edusta mitään, vaan fanittavat kyvytöntä henkilöä tehtävään, johon hän on sopimaton.
Saati tämän jutun käänteistä ja tapahtumista. Kysellään hoomoilasina kaikkea mahdollista, mikä on jo moneen kertaan täälläkin selitetty ja mediasta luettavissa.
Kinastellaan lapsellisesti ”minäkin söin työnantajan tarjoaman sämpylän, mitä eroa?”
Kustannetaan vaan kaikille kaikki, ja maksetaan lisää veroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna suojellaan ja paapotaan kuin pientä lapsosta. En kyllä ymmärrä, miksi. Sannan kannattajet eivät ymmärrä politiikasta ja valtion edusta mitään, vaan fanittavat kyvytöntä henkilöä tehtävään, johon hän on sopimaton.
Onko tuo botti? Samoja viestejä kopioitu ympäri nettiä.
Öh, kiitos, mutta en ole botti. En ollut ainakaan vielä silloin, kun kirjoitin tuon. Mihin sitä on kopioitu ympäri nettiä? Perkule, mä haluan tekijänoikeiusmaksut enkä näytä niistä kuitteja enkä maksa veroja ennenkuin julkinen paine mut siihen pakottaa ja sitten en voi kirjoittaa näitä juttuja, kun mies kattoo kiekkoa ja mun pitää mennä prismaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanna ei suostunut istumaan mättäälle ei koska naista ei sovi pyytää, mutta herrojen apu ja tuki nyt hädässä tervetullutta. just
Juu, ei naisen sovi mättäälle istua, mutta korua naisen sopii rinta paljaana esitellä, että semmoset arvopohjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin sekin Pertti Nykänen sai tuomionkin vissiin kun kavannut englannikielistä puhetta You tubelle vaikkei ymmärtänyt edes englantia.
Tämä kansan raivo ei ole vaan tämä kupru vaan kaikki se miten kansalaisia ollaan systemaattisesti kyykytetty kuuntelematta mitä asiaa oikeastaan on. Nykänenkin on ihminen jota oltaisiin voitu edes kuunnella, iäkäs viisas mies. Ja näin vaikkei olisikaan kaikesta siellä samaa mieltä.
Hävetkää Marin.
Just nämä tällaiset paskatouhut saavat siihen kasvuperää että kun sitä itse jäädään ja vielä isommista kiinni niin ei enää riitä myötätuntoa.
Demarit ovat olleet liian ylimielisiä koko ajan kun taas pitäisi mennä ja kysyä mikä kiikastaa kulloinkin ja nöyrtyä kyselemään kansaltakin joskus jotain.
Ei pitäisi olla ideologiakiimainen ja kieltää kristilliselta Hurstiltakaan auttamisrahoja vaan siksi että Sanna ei tykkää kristillisistä.
Tällaisen ministerit saavat kenkaa yhä useammin koska mitta on jo täynnä. Puhumattakaan edes isommista kysymyksistä sitten.
Meidän pienessä kunnassa on sihteerinä demari, nainen. Mieheni on urakoisija, jolla oma yritys. Hän rakensi omilla pikkukätösillään tänne kuntaan 3 omakotitaloa. Ne menivät heti kaupaksi. Lapsiperheitä olivat kaikki ostajat.
Tontille talot yleensä aina rakennetaan. Eikö ? No eikun kunnansihteeriltä kysymään, onko lisää myytäviä tontteja.
Sihteeri torppas heti sanomalla että on jo tehty kaupat 3:sta tontista, enempää ei kunta myy yhdelle yrittäjälle. Selevä juttu, sano mun mies. Ei sitten hankita kuntaan enää yhtään uutta veronmaksajaa ainakaan minun toimesta. Lähikunnilta löytyi tonttimaata minbe rakentas kun juuri halusivatkin lapsiperheitä kuntaan ja veronmaksajia tietty.
Tämä pöljä sihteeri kai kuvitteli, että mun mies rikastuu liikaa jos vielä yhdenkin tontin saa ostaa.
Mun mies kuitenkin osti tontin, rakensi tontille talon sekä laski kustannukset ja möi talon. Kai tuo kaikki maksoi mun miehelleni tehdä se talo. Ei se ilmasta ollut. Ei tappiolla myynyt.
Taas sama uudelleen, seuraava talo jne. Hulluna maksettu veroja ja muita oheiskuluja.Miksi demari on yrittäjävastainen viimeiseen hengenvetoon asti? Mun miehen olis pitänyt olla työtön ja köyhä. Sitten sihteeri olis sanonu: ” tänne vaan peremmälle, tulit taas hakemaan sosiaalitukea.. Kyllä onnistuu, olemme köyhien asialla. Paljonko tarvitset ?
Arvatkaa kahdesti ketä me EI ikinä äänestetä.
En usko tätä satua alkuunkaan. Sihteerikö muka kunnassa päättää montako tonttia yhdelle yrittäjälle saa myydä? Jos demaritaustainen sihteeri kertoo kaupingin hallituksen päätöksen niin se on sitten demarien vika. Ei ihme ettei suomalaiset yritykset menesty kun yrittäjän järjenjuoksu on noin kankeaa.
Et ole sitten paljon kunnallispolitiikan ja -toimijoiden kanssa ollut tekemisissä. Useinhan kunnassa on värisuora. Sihteeri ja johtaja ja valtuusto samaa puoluetta. Kun joudut baskarinkiin, niin poispääsyä ei ole. Ei siellä järjellä ajatella, vaan kyylätään ja varmistetaan, että kukaan ei pääse ainakaan työllään ja ideoillaan rikastumaan. Paitsi, jos on sitten isorikas, jonka kavereita kaikki haluavat olla.
Joo, tämä pieni kunta on sos,dem ja vasemmistovetoinen. Työtä antaa elintarviketeollisuus, yksittäisiä yrittäjiä vähän, työläisiä paljon. Ja joo, en satuillut. Ei tämä nyt ihan eilen tapahtunut, aikaa mennyt jonkin verran sitten.
Ollaan me parjätty ilman tämän kunnan apujakin, pitäkööt tunkkinsa. Se me opittiin, että kateellisia on, kantsii olla aikalailla omissa oloissaan., kun muuten tykätään asua täällä kotona, maalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo botti? Samoja viestejä kopioitu ympäri nettiä.
Öh, kiitos, mutta en ole botti. En ollut ainakaan vielä silloin, kun kirjoitin tuon. Mihin sitä on kopioitu ympäri nettiä? Perkule, mä haluan tekijänoikeiusmaksut enkä näytä niistä kuitteja enkä maksa veroja ennenkuin julkinen paine mut siihen pakottaa ja sitten en voi kirjoittaa näitä juttuja, kun mies kattoo kiekkoa ja mun pitää mennä prismaan.
Peli on 2-1. Saksa pääsi peliin mukaan. Hahhaah, toi botti oli hyvä. Mä nauroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti verottajalla on oikeasti munaa maksattaa maksamattomat verot sannalla.
Sanna tietenkin kuvitteli taas että maksamalla ruuat jälkikäteen välttyy verolta.
Toivottavasti sen miehen firman konkurssi selvitetään perinpohjin ja minne kaikki tukirahat on tungettu, mutta ei taida oseyhtiössä olla mitään vastuuta kenelläkään konkurssin jälkeen.Business Finland maksoi koronatukia yrityksille, joiden toiminta oli kärsinyt koronan takia, kuten mm. ravintoloille.
Räikkönen kertoi haastattelussa, että hänen start-up-firmallaan ei käytönnössä ole ollut toimintaa viimeiseen pariin vuoteen. Miten tämä firma on sitten voinut kärsiä pandemian takia ja sille on koronatukia myönnetty?
🎶🎶. 💃🏼. 🎶🎶. ”...on tässä Suomenmaassa monta ihmeellistä asiaa, ihmetyttää kummastuttaa pientä kulkijaa 🎶🎶. 💃🏼. 🎶🎶 vai miten se laulu meni.
Saa Marin Saa Marin kaiken se saa.
Sanna se järjesti meille huiman spektaakkelin. Onneksi vaalit siirrettiin.
Pääministeri Marin ei kommentoi kuntavaalien siirtämistä: ”Ei nyt onnistu”
8.3. 15:22
Pääministeri Sanna Marinin (sd) hiljaisuutta kuntavaalien siirtämispäätöksen tiimoilta on ihmetelty sekä oppositiopuolueissa että sosiaalisessa mediassa.
Iltalehti kysyi pääministeriltä maanantaina kommenttia kuntavaalien siirrosta, mutta Marinin esikunnasta ilmoitettiin, että ”valitettavasti kommentointi ei nyt onnistu”.
Ylen aamussa maanantaina haastateltavana olleen oikeusministeri Henrikssonin mukaan vaalien lykkäämisestä ei ole käyty erikseen keskusteluja pääministerin kanssa.
Marin Ylellä kuntavaalien siirtopäätöksestä: ”Se tuli yllätyksenä”
13.3. 12:05
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅vai ei ole vaikea
Jotain Trump-maista sitkeyttä teillä pertsoilla kyllä on näiden fake news levittämisessä