Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiveden lorahtelu

Vierailija
20.08.2006 |

Eilen ja tänään on pari kertaa lorahtanut jotakin nestettä, mutta kuitenkin vain teelusikallinen-pari kerrallaan. Kuinka todennäköisesti tämä on lapsivettä, pitäisikö ottaa yhteys neuvolaan huomenna? Vai johtuisiko vain lantiopohjanlihasten huonosta kunnosta? Raskausviikkoja on huomenna täynnä 35. Sidettä olen käyttänyt tästä illasta asti, ei kostu ollenkaan. Olen huolissani tulehdusvaarasta. nim. pieni paniikki

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsivettä alkaa tihkua ne ottaa sut todennäköisesti prenalle

Vierailija
2/5 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorahtelevan lapsiveden voi ' testata' itse kotona niin, et menee pöntölle. Ottaa käteen tupon paperia ja painaa sen virtsaputkensuun peitoks, niin et emättimen suu jää ilman paperia, sit pinnistää kohtua kasaan vähän, jos lorisee on varmasti lapsivettä. Jos ei lorise niin sit ei tod. näk oo. Kannattaa koittaa ehkä kerran pari kuitenkin jos ei lorise, koska jos reikä on pieni ja vettä on tullu vaan vähän niin ei sitä välttämättä joka pinnistyksellä tuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilen tuota konstia ja otan joka tapauksessa yhteyttä th:lle huomenna t. ap

Vierailija
4/5 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veden tulo ei jatku, niin voi olla että siitä ei oo mitään haittaa.

Vierailija
5/5 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi lorahtelemaan ( tuli vain melko vähän), ni tunsin ihan selvästi, että se tulee sieltä eikä ole pissaa. Mulla ei ainakaan se ollut mitenkään punertavaa tms. Itse olin etukäteen miettinyt, että mistäköhän sen tietää onko virtsaa, mutta tuossa tilanteessa oli ihan selvää että lapsivettä oli. Ja laitokselle menin, käynnistettiin kahden päivän päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme