Pojalla vakava psyykkinen sairaus. Sain pari viikkoa sitten tietää että poika oli yrittänyt tehdä itselleen kaikista loputtomimman
Vasta nyt tullut huoli ja ahdistus. Menettämisen pelko. Poika on hyvässä hoidossa mutta pelottaa silti. Ja surettaa. Miten en heti huomannut mitään? Hirveän paha olo tästä.
Kommentit (85)
Psykiatrin laiminlyövät velvollisuuden hoitaa kokonaisongelmaa, myös vanhemmat on hoidettava jos on narsisteja
En osaa neuvoa mutta ilmeisesti hän on joku kiusattu/tai tuntee olevansa hyljeksitty.Lapseni oli kanssa tuollainen mutta onneksi vaihtui koulu ja luokka johonka tuo hirviö ei päässyt.Kaverit muuttuivat luokan mukana ja myös hän.Elämä ihanaa hänellä nykyään ja minä olen huoleton.
Vierailija kirjoitti:
En osaa neuvoa mutta ilmeisesti hän on joku kiusattu/tai tuntee olevansa hyljeksitty.Lapseni oli kanssa tuollainen mutta onneksi vaihtui koulu ja luokka johonka tuo hirviö ei päässyt.Kaverit muuttuivat luokan mukana ja myös hän.Elämä ihanaa hänellä nykyään ja minä olen huoleton.
Vika ei aina ole lapsessa vaan se voi olla myös lähipiirissä
AP:n tilanteessa kääntyisin ehdottomasti FinFamin puoleen. Ne tukee ja neuvoo maksutta henkilöitä, joiden läheinen oireilee psyykkisesti.
Mt-ongelmat eivät aina johdu kotioloissa, mutta usein johtuvat. Itse katkaisin välit vanhempiini ja kummasti oloni koheni yön yli. Oikea ratkaisu kaikkiin ongelmiin on ratkaista sen perimmäiset syyt, eikä vain hoitaa oireita.