Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojalla vakava psyykkinen sairaus. Sain pari viikkoa sitten tietää että poika oli yrittänyt tehdä itselleen kaikista loputtomimman

Vierailija
01.06.2021 |

Vasta nyt tullut huoli ja ahdistus. Menettämisen pelko. Poika on hyvässä hoidossa mutta pelottaa silti. Ja surettaa. Miten en heti huomannut mitään? Hirveän paha olo tästä.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhoidolla on saatu masennuksen hoidossa hyviä tuloksia

Vierailija
22/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus nyt mitä kakkapäitä täällä palstailee. Painukaa nyt saatana helvettiin sieltä haukkumasta. Ap - ainoa oikea neuvo on nyt sulle, että älä lue noita psykopaattien ja empatiakyvyttömien narsistien kommentteja, kannattaa soittaa mieluummin tosiaan palvelevaan puhelimeen tai omaisten vertaisryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kaks viikkoa olit vaan sillee et ei tässä mitään ja yhtäkkiä tuli pelko? Mikä sua vaivaa? Normaali ihminen olisi pudonnut heti polvilleen...

Kysytkö tosiaan? Kuulen että oma lapsi on suunnitellut tekevänsä itselleen jotain ihan hirveää ja kirjoittanut mulle kirjeenkin. Mä en oo huomannut mitään. Mun silmiin kaikki näytti normaalilta. Totta hemmetissä menin shokkiin. Nyt vasta ymmärrän mistä oli kyse. Oon itsekin ihan pihalla. Mun rintaan satyuu ja kyyneleer valuu. Ihan kun pelkkä sairaus ei ole tarpeeksi tuonut huolta. Nyt sitten tämä. Ap

Tottakai kai shokki! Ole armollinen itsellesi, happinaamari sulle, että jaksat olla tukena. Onni on ettei onnistunut! Päivä kerrallaan❤

Vierailija
24/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kaks viikkoa olit vaan sillee et ei tässä mitään ja yhtäkkiä tuli pelko? Mikä sua vaivaa? Normaali ihminen olisi pudonnut heti polvilleen...

Kysytkö tosiaan? Kuulen että oma lapsi on suunnitellut tekevänsä itselleen jotain ihan hirveää ja kirjoittanut mulle kirjeenkin. Mä en oo huomannut mitään. Mun silmiin kaikki näytti normaalilta. Totta hemmetissä menin shokkiin. Nyt vasta ymmärrän mistä oli kyse. Oon itsekin ihan pihalla. Mun rintaan satyuu ja kyyneleer valuu. Ihan kun pelkkä sairaus ei ole tarpeeksi tuonut huolta. Nyt sitten tämä. Ap

Eli et ollut nähnyt sitä vaivaa, että olisit opetellut tuntemaan oman lapsesi. Hän toi koulusta kymppejä kotiin ja voitti piirimestaruuksiaja sinä jaoit niitä ylpeänä someen?

Vierailija
25/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ollut nähnyt sitä vaivaa, että olisit opetellut tuntemaan oman lapsesi. Hän toi koulusta kymppejä kotiin ja voitti piirimestaruuksiaja sinä jaoit niitä ylpeänä someen?

Mitä sä idari paskiainen mussutat. Jos sä kohtelet omia lapsiasi noin, niin älä yleistä.

ohis

Vierailija
26/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus nyt mitä kakkapäitä täällä palstailee. Painukaa nyt saatana helvettiin sieltä haukkumasta. Ap - ainoa oikea neuvo on nyt sulle, että älä lue noita psykopaattien ja empatiakyvyttömien narsistien kommentteja, kannattaa soittaa mieluummin tosiaan palvelevaan puhelimeen tai omaisten vertaisryhmään.

Ainoa oikea neuvon on että ap laittaa nyt viimeistään sen somen kokonaan kiinni.

Vierailija
27/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä idari paskiainen mussutat. Jos sä kohtelet omia lapsiasi noin, niin älä yleistä.

ohis

Pus. Ihanaa, että ap antoi alustan teille nostattaa sitä omaa egoanne. Sydämii

Vierailija
28/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytön puute sairastuttaa miehenalun

Myös työn puute voi sairastuttaa

Masennus liittyy työttömyytteen, ja työttömyys masennukseen

Kuten sosiaaliset ongelmat yleensäkin

Vierailija
29/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsen elää omaa elämäänsä, ei ole sinun asiasi jos päättää viedä itseltään hengen. Tuollaiset huolissaan olevat vanhemmat on maailman rasittavimpia.

Vierailija
30/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikasi ilman tyttöystävää? Onko työtön?

Vierailija
31/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi, että ap viettäisi aikaansa täysipäisten ihmisten kanssa, eikä tälläisellä roskapalstalla. Minä ainakin jatkan haukkumista niin pitkään, että ketju poistuu.

Vierailija
32/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan olo varmasti kohenee, kun äiti hakee empatiaa itselleen netistä.

Vierailija
33/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisi olla suurin osa itsemurhista estetty, jos läheiset olisivat aavistaneet tällaisen vaaran olevan lähettyvillä.. Turha näsäviisastella ja syytellä aloittajaa.

Vierailija
34/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi, että ap viettäisi aikaansa täysipäisten ihmisten kanssa, eikä tälläisellä roskapalstalla. Minä ainakin jatkan haukkumista niin pitkään, että ketju poistuu.

Miksi juuri tästä ei saisi keskustella? Onhan täällä paljon muutakin arkaluontoista. En ole Ap, mutta hänelle toivotan jaksamista.

Vierailija
35/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisitko noin jollekin päin naamaa? Et. Purat omaa pahaa oloasi heikossa elämäntilanteessa olevaan ihmiseen. Todella noloa.

Vierailija
36/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika yritti menettää neitsyytensä?

Vierailija
37/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu terapia tai muu tuki on varmasti tarpeen.

Suurin pelkosi varmaankin on se, että poika yrittää samaa joskus uudestaan ja onnistuu sillä kertaa. Niin ei välttämättä käy, ja ainakin poikasi pelastui ja sai nyt uuden tilaisuuden. Kannusta poikaasi käyttämään lääkkeitään, jos hänelle on määrätty sellaisia. Niillä pääsee parempaan kuntoon ja jos lääkkeellä on liikaa sivuvaikutuksia, joskus voi löytyä parempi lääke. Ja tottakai voit kertoa joskus pojallesi, miltä sinusta nyt tuntuu, sitten kun hän ei ahdistu siitä tiedosta vaan voi paremmin. Kenties voisit kirjoittaa tunteesi kirjeeseen ja antaa sen pojallesi kun hän on paremmassa kunnossa? Syyllisyydentunne on turhaa, koska poikasi ongelmat ovat hänen omiaan.

Vierailija
38/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisitko noin jollekin päin naamaa? Et. Purat omaa pahaa oloasi heikossa elämäntilanteessa olevaan ihmiseen. Todella noloa.

Sanoisin myös päin naamaa, että sitä apua kannattaa hakea näihin asioihin perehtyneiltä ammattilaisilta, eikä keskustelupalstalta.

Itse et yhtään nostata omaa egoasi ja käy katsomossa kuinka moni nyt tykkää tästäkin kommentista? Et taida tunnistaa itsestäsi käytöstä, josta syytät muita?

Vierailija
39/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pojalla on hätänä?

Vierailija
40/85 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka tällä aiheella trollaat ja kiusaat ap:ta: kai tiedät, että tuollainen käytös on asiantuntijoiden mukaan erittäin vahva persoonallisuushäiriön merkki? Eli sinun trollikommenttisi kertovat vain ja ainoastaan sinusta ja persoonallisuushäiriöstäsi. Käskisin hankkimaan apua, mutta ovat valitettavasti aika huonosti hoidettavissa... säälin vain.