Kuinka epäreilua on se, että ensin ihailtiin kovannäköisiä tatuoituja naisia ja nyt sitten sellaista ulkonäköä pidetään varoitusmerkkinä?
Muutamia vuosia sitten mediassa näki paljon (feikki)käsivarsitatuoituja, seksikkäitä naisia, joilla ehkä sivusiili, vahva mutta kaunis meikki, pitkät hiukset. Nykyään vastaavaa tyyliä pidetään varoitusmerkkinä epätasapainoisesta naisesta.
Kommentit (90)
- Höpöti pöpöti
- Maailman on epäreilu
- Keksi nyt edes vähän parempi
- Mitä helevettiä mä tällä palstalla teen?
Sama koskee miehiä. Monet ottivat jotain älytöntä sotkua käsivarret ja jopa kaulat täyteen koska luulivat sen viehättävän kaikkia naisia.
Kuka on niin tyhmä että rakentaa ulkonäkönsä muiden ihailun toivossa?
Tämä koskee niitä jotka myös rakentavat prseeni tissit ja naamataulun koska kuvittelevat että muodikas = haluttava ja kaunis.
Ja tiedättekö mikä elämää ehkä pysyvästi pilaava trendimuoti on kohta niin nähty ja suurinta osaa kaduttaa, että tulikin tehtyä? (Toki osa on ihan oikeasta syystä asialla mutta iso osa on tässä mukana muodin takia kun muutkin vaikka ei itse sitä tajuakaan). Teini-ikäisten ja nuorten naisten transitio mieheksi. Vähän hankalampi vaan korjata, vaikka kuinka kaduttaa sitten kun oma järki kasvanut. En halua loukata niitä, jotka asiaa ovat pitkään harkinneet ja miettineet mutta olen varma, että teiniepävarmuus saa monia lähtemään tähän trendiin mukaan, kun kerran muutkin ja tää on niin jees.
Jos on ollut niin rohkea että on ottanut tatskaa niin ehkä nyt on niin rohkea että kestää turhan arvostelun edelleen. Niitä voi myös poistattaa. Se maksaa rahaa mutta onhan ne tatuoinnit alunperinkin olleet kalliita
Millainen ihminen tuhoaa ulkonäkönsä muodin vuoksi? Joutaakin kuolla pois.
Eihän se kovin kiva temppu medialta ollut ei, mutta siksi tatuoinnit on K18 ja omaa järkeä pitää osata käyttää. Jos aina menisi median metkujen mukana, ei yhdelläkään naisella olisi omia hiuksia, kulmakarvoja, rintoja, pakaroita, ripsiä, huulia, kynsiä, ihon väriä eikä varmaan aivojakaan, miehetkin olisi täynnä muskeli-implantteja.
Media on myynnin väline, joka haluaa sinun rahasi eikä sinun parastasi.
Ei se ole ollenkaan epäreilua. Se vain on tyhmää näyttää katutytöltä.
Kuka ihaili? Tuskin kovin moni, niin kuin ei nytkään.
Vierailija kirjoitti:
Aika monikin.
En minä ainakaan ole koskaan ja ikinä ihaillut tatuoituja naisia! Kyllä puhdas naisen iho tukee naiskauneutta parhaimmillaan! Nyt ja aina!
Missäköhän mä olin tuon vuosikymmenen(?) - ei mun ympyröissä kukaan koskaan ole noita ihaillut 🙄
Johtuisko ihan siitä, että henkisesti epävakaat naiset intoutui matkimaan noita aidosti vahvoja naisia ja kuvitteli tuon terveen itsevarmuuden olevan ostettavissa leikkauttamalla sivusiilin ja käymällä ottamassa tatskan tai kaksi?
Ei tuossa ole mitään epäreilua kuin näille alun perinkin vahvoille naisille. He tosin taitaa viheltää veet tästäkin epäreiluudesta.
Muistan miten tämä villitys oli huipussaan ollessani 16-18v. Silloinen poikaystäväkin kuolasi näitä raskaasti tatuoituja naisia, joilla oli myös pitkä punainen Hayley Williams -tukka. Kielikoru oli seksikästä, samoin napakoru.
Onneksi äiti pisti tatuointisuunnitelmilleni pisteen, tosin teki sen viisaasti eli rauhallisesti ensin suunnitelmaani tarkkaan kuunnellen. Täytyykin soittaa äidille ja kiittää häntä :DD
T. Ysärikakara
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan sukupolvet;)
ps: ne sivukaljuiset tuhrukäsivarsi-naiset olivat menneinäkin vuosina järkkyjä..
"Muutama vuosi sitten medisssa ihailtiin"
-Jotkut sekopäät naistoimittajat ihaili. Miehet ei ole koskaan ihailleet tauoituja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee miehiä. Monet ottivat jotain älytöntä sotkua käsivarret ja jopa kaulat täyteen koska luulivat sen viehättävän kaikkia naisia.
Jep! Meidän kaveripiirissä aikoinaan parikin poikaa halusi isot tatuoinnit käteen tämän takia. Mitään väliä ei siis ollut sillä millaiset ne tatuoinnit oli, kunhan vaan oli leimaa, jonka avulla näyttää karskilta.
Oma teinivuosien eksäkin meni eromme jälkeen tatuoimaan kutsumanimensä isolla tekstillä kaulaansa. Voi huoh.
No ikinä ei pidä mennäkään vain muodin mukana vaan olla just sellainen kuin oikeasti on. Aiemmin muotia on ollut mm. anorektinen heroin chic look, paksulla mustalla tussilla väritetyn näköiset palkkikulmakarvat, epäluonnolliset naurettavan näköiset ankannokkamaiset töröhuulet, isot silikonirinnat, tribaalitatskat alaselässä eli ns. tramp stamp jne. Olisiko nämäkin kantsinut jättää välistä, ainakin silleen pysyvämmin kroppaa muokkaavat muotivillitykset?