Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko naapurit mielestäsi lähtökohtaisesti ventovieraita vai potentiaalisia ystäviä?

Vierailija
31.05.2021 |

Miten suhtaudut heihin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ventovieraita. Miksi he olisivat jotenkin erityisasemassa vain siksi, että ovat sattuneet päätymään sijainnin puolesta minun lähelleni?

Vierailija
22/30 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi edes tutustua naapureihin? Maalla ehkä vähän eri asia että katsoo paikkojen perään puolin toisin. Mulla on kaveripiiri ihan muualla kuin naapurissa ja luojan kiitos. Sama juttu jos työkavereiden kanssa alkaisi ystävystymään. huh.

Minä ainakin tykkään ihmisistä. Työkaverit ja naapurit sopii lähipiiriini hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi edes tutustua naapureihin? Maalla ehkä vähän eri asia että katsoo paikkojen perään puolin toisin. Mulla on kaveripiiri ihan muualla kuin naapurissa ja luojan kiitos. Sama juttu jos työkavereiden kanssa alkaisi ystävystymään. huh.

Jos sinä näet samoja työkavereita arkisin ma-pe klo 8-16 välisenä aikana, niin kyllähän siinä ajassa ehtii jutella muustakin kuin työasioista. Joistakin opiskelu- ja työkavereista voi tulla vähitellen hyviä ystäviä jos löytyy sitä yhteistä jutunjuurta.

Vierailija
24/30 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain asua kerrostalossa, en missään nimessä kaipaa naapuria kilkuttamaan ovikelloa.

En käy edes yhtiökokouksessa, maksan vain mitä asuminen maksaa.

Minulle voisi olla vielä parempi asumismuoto vuokra -asuminen, ei tarvitsisi edes kokoustaa osakkaiden asijoista.

Vierailija
25/30 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit saa pysyä mahdollisimman kaukana, todellakin ovat aivan yhdentekeviä, huh!

Vierailija
26/30 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä näet samoja työkavereita arkisin ma-pe klo 8-16 välisenä aikana, niin kyllähän siinä ajassa ehtii jutella muustakin kuin työasioista. Joistakin opiskelu- ja työkavereista voi tulla vähitellen hyviä ystäviä jos löytyy sitä yhteistä jutunjuurta.

Minäkään en osaa kaveerata työkavereiden kanssa, ainakaan työajan ulkopuolella. Olen vain töissä, en tutustumassa ihmisiin.

Vierailija
27/30 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit ovat mielestäni lähtökohtaisesti naapureita. Niitä tervehditään ja vaihdetaan mukavimpien kanssa aina muutama sanakin. Jos nyt joku oikein kiva, saman henkinen naapuriksi sattuu, niin voihan siitä oikea ystävyyskin kehittyä, mutta ei se kyllä lähtökohtaisesti oletuksena ole.

Vierailija
28/30 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin yksityinen ihminen niin, etten halua jutella itsestäni mitään, mutta voin pikaisesti pysähtyä ja rupatella vaikka säästä ja aina tervehdin naapureitani. Laitan hyvää ruokaa ja saatan joskus viedä annoksen naapurille kiitokseksi saamastani avusta, esimerkiksi raskaamman tavaran kantoapu roskalavalle. Olen yhdestä naapurista saanut hyvän kaverin. Tutustuimme lasten kautta ja autamme toisiamme milloin missäkin. Voin hakea myös hänen lastaan päiväkodista ja minä pääsen kyydillä kauppaan isommille ostoksille. Meidän taloyhtiö on rauhallinen ja mukavia asukkaita, mutta yksi nainen valittaa usein ja milloin mistäkin, mutta hänestä ei kukaan isommin välitä muutenkaan.

Vierailija
29/30 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön päsmäröijät voivat joskus saada jotain aikaankin, mutta pääsääntöisesti he ovat ärsyttäviä. Heitä vain moikkaan ja vaihdan sääkuulumiset. Päsmäröijät eivät kaihda edes riitatilanteita.

Vierailija
30/30 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up