Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä ajattelet silloin

Vierailija
31.05.2021 |

Kun huomaat, että vastaan kävelevä mies tuijottaa tissejäsi tai haaroväliäsi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä minuakin katsotaan.

Vierailija
2/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tämä kysymys kun äsken tuijotin erään naisen täydellisen näköistä lantionkaarta edestäpäin ja hän huomasi sen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että jep, minulla on hyvä kroppa ja sinä raukka mulkosilmä olet paitsi huonotapainen, myös puutteessa. Ähäkutti.

Vierailija
4/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän riippuu 99% siitä, mikä on naisen taso ja mikä tuijotuksesta kiinni jääneen miehen taso. Nainen kokee häiritsevänä kaiken oma tasoisten ja sitä alempien tuijotuksen. Miehen pitää olla siisä vähintään naisen taso + 1 että ei ole häiritsevää. Jos on täyden kympin nainen, niin hän on niin kyllästynyt tuijotukseen, että pitää olla vähintään 11 tason mies (eli 10 + kuuluisa) että ei koe tuijotusta häiritsevänä. 

Pelkästään positiivisena nainen kokee oma taso + 2 ja sitä parempien tuijotuksen ja huomion jos se on aitoa. 

Vierailija
5/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän riippuu 99% siitä, mikä on naisen taso ja mikä tuijotuksesta kiinni jääneen miehen taso. Nainen kokee häiritsevänä kaiken oma tasoisten ja sitä alempien tuijotuksen. Miehen pitää olla siisä vähintään naisen taso + 1 että ei ole häiritsevää. Jos on täyden kympin nainen, niin hän on niin kyllästynyt tuijotukseen, että pitää olla vähintään 11 tason mies (eli 10 + kuuluisa) että ei koe tuijotusta häiritsevänä. 

Pelkästään positiivisena nainen kokee oma taso + 2 ja sitä parempien tuijotuksen ja huomion jos se on aitoa. 

Koomikko :DD 

Koen sen häiritsevänä, oli mies kuka tahansa. Tuijotus ylipäätään on häiritsevää. Vilkaiseminen on eri asia.

Vierailija
6/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin onko naamassani jotain tai vaatteeni jotenkin rikki vai mikä pielessä kun tuo tuijottaa.

Vierailija
7/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotus on ärsyttävää ja vaivaannuttavaa. Vilkaisu tai se kun huomaan kiinnostuneen katseen vartalollani joka päättyy katsekontaktiin ja vielä hymyn sen päälle saa hyvälle mielelle, joskus jopa vähän kiihottaviakin tuntemuksia tulee sellaisesta.

n44

Vierailija
8/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijotus on ärsyttävää ja vaivaannuttavaa. Vilkaisu tai se kun huomaan kiinnostuneen katseen vartalollani joka päättyy katsekontaktiin ja vielä hymyn sen päälle saa hyvälle mielelle, joskus jopa vähän kiihottaviakin tuntemuksia tulee sellaisesta.

n44

Juuri noin minulle kävi..en siis katsonut kun muutaman sekunnin ja sen jälkeen katseemme kohtasivat..sillä mietinkin että mitä hänellä kävi mielessä..

Vierailija
9/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni pitää topattuja rintsikoita ja bikitoppeja ettei nännit näy läpi koska ällöttävät äijät alkaa tuijottamaan niitä.

Vierailija
10/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koomikko :DD 

Koen sen häiritsevänä, oli mies kuka tahansa. Tuijotus ylipäätään on häiritsevää. Vilkaiseminen on eri asia.

Jäljelle jäävä 1% onkin sitten ahdasmielisiä  miehiä vihaavia lesbofeministejä.

Vierailija
11/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pomo on selvä tissimies. Todella korrekti tyyppi mutta pari kertaa se on katsonut rintojani sekunnin liian pitkään. Eka kerralla vapaamuotoisessa iltatilaisuudessa, jossa mulla oli aika antava kaula-aukko ja toisella kertaa 10 v myöhemmin ihan tavallisessa t-paidassa, kun kädet puuskassa rinnat puristuivat esille. Rintani ovat keskivertoa suuremmat. Uskon 100% että se on joku refleksi miehillä. Ei todellakaan ole tehnyt ahdistelumielessä tai pervouttaan. Toisissa olosuhteissa (ollaan molemmat oletettavasti onnellisesti naimisissa) ja ilman esimiessuhdetta voitaisiin sopiakin yhteen ja ollaan "samantasoisia". Eli en koe tulleeni ahdistelluksi, enemmänkin olen vähän imarteltu.

Vierailija
12/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään paljon. Olen aina tykännyt. Ei vaikuta miehen 'taso', kunhan käytös ok eikä ole pelottava tai ns tummapaahtoinen.

Vierailija
13/13 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin mikäköhän on ?

Unohtui vaatteet teet vai unohdinko taas vaihtaa vaatteet, kun lähdin kotoa...

Mitähän vaatteissani on...

N40

Nuorempana ja.... pidin siitä että minua vilkaistiin pitkäänkin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä