Luonnonkosmetiikan suosikkituotteitanne?
Kommentit (34)
Pesen kasvoni keräämälläni aamuisella kastevedellä. Erityisesti poimulehdeltä (Alchemilla spp.) kerätyt aamuiset kastevedet ovat parhainta.
Luonnonkosmetiikkaa ei pidä ostaa kaupasta.
Emma K. kirjoitti:
Pesen kasvoni keräämälläni aamuisella kastevedellä. Erityisesti poimulehdeltä (Alchemilla spp.) kerätyt aamuiset kastevedet ovat parhainta.
Luonnonkosmetiikkaa ei pidä ostaa kaupasta.
Mistä saat tuoreita poimulehtiä talvella, ulkoa, entäs sen kasteveden laita, sopiiko jäätynyt vesi?
Organic shopin hoitarit, hiusnaamiot ja kasvonaamiot, oikein ilahduttava hinta-laatu-suhde.
En ole koskaan käyttänyt hyvää luonnonkosmetiikan tuotetta. Aika monet on tullut testattua, mm. Madara, Mossa, Evolve, Lavera, Whamisa... Lähes kaikki luonnonkosmetiikkatuotteet tuoksuvat epämiellyttävälle eivätkä tunnu tekevän iholle mitään ihmeellistä. Synteettisillä tuotteilla on tullut parempia tuloksia ja iho pysyy tasaisempana.
Vierailija kirjoitti:
Rituals ei ole luonnonkosmetiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida ihan täysin olla, mutta aika pitkälti ilmeisesti kuitenkin. https://www.rituals.com/en-gb/mag-face-natural-skincare-on-the-rise.html
Avokadoöljy, myydään ruuanlaittoöljynä marketeissa. Sopii kasvoille, hiusten latvoihin ja koko vartalolle. Riittoisaa ja edullista luonnonkosmetiikkaa.
Mossa vitamin cocktail mask & night cream. On hyvä eteenkin syksy-talvi-kevät. Kesällä voi olla liian tuhtia yöksi iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida ihan täysin olla, mutta aika pitkälti ilmeisesti kuitenkin. https://www.rituals.com/en-gb/mag-face-natural-skincare-on-the-rise.html
Tuote joko on luonnonkosmetiikkaa tai ei ole. Ei ole mitään välimallia.
Dr. Hauschan Regenerate-sarjan anti-age-tuotteet huippuhyviä. Neils Yardin putsareissa ja voiteissa myös itselleni sopivia (vaativa kuiva 50-kymppinen iho). Laveralla ja Weledalla myös hyviä tuotteita (tarkistan tuotteet). Ainakin Weledan suihkutuotteet. Juuri mainittu Organics hyvä, mm. kuorinnat ja shampoot. Frantsilan ruusuvoide. Urterkramin vartalovoiteet. Osa palashampoista monilta merkeiltä. Hyvä luonnonkosmetiikka on todella hyvää mutta esim. todella hoitavia hoitsikoita en ole löytänyt.
Mulla myös toi mossan vitamin cocktail.
Kypris moonlight catalyst seerumi , Flow cosmetics balm to milk puhdistusaine, Antipodes ananda antioxidant-rich toner kasovesi, Tata Harperin kaikki putsarit, seerumi ja kosteusvoiteet. Siinä muutamia mainitakseni, hurahdin viime vuonna luonnonkosmetiikkaan oikein kunnolla ja olen tässä pikku hiljaa testaillut ja löytänyt itselle sopivia tuotteita. Noi kaikki edellä mainitut on ihan huippuja. Lisäksi kantsii koittaa esim. Bybin tuotteita, on tosi suosittuja ja suht edullisia. Samoin toi Antipodes on aika huippuhyvä merkki. Joku tuossa sanoi, että ei saa tuloksia luonnonkosmetiikalla, mulla taas on käyny ihan päinvastoin, kerrankin mun iho näyttää hyvältä. Ja kannattaa myös huomata/ymmärtää, että myös luonnonkosmetiikassa on superkalliita ja luksusmerkkejä, kuten esim. just tuo Kypris ja Tata Harper.
Boho kiinteä meikkivoide. Tekee täydellisen kuulaan ihon, sopiva peittävyys.
Santen violetissa hylsyssä oleva ripsiväri. Pidentää, tuuhentaa, ei tahraa ja helppo silti pestä pois.
Kiitos tuotesuosituksista, joukossa tutulta kuulostavia merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä luonnonkosmetiikka on todella hyvää mutta esim. todella hoitavia hoitsikoita en ole löytänyt.
Minä olen! Löytyy tuotemerkiltä Bruns.
Atopik-sarjan tuotteet ovat hyviä epäpuhtaalle, couperosaan taipuvaiselle iholleni. Tuoksu on mieto ja koostumus hoitava mutta ei rasvainen. Kasvovesi varsinkin on hyvä. Kosteuttaa ja napakoittaa ihon pintaa. Myydään apteekeissa. Suosittelen.
Whamisa deep rich toner