Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna olen virallisesti TK eläkeläinen.

Vierailija
31.05.2021 |

Tänään on viimeinen päivä kuntoutustuella ja huomisesta alkaen olen eläkeläinen. Muutosta elämään se ei tuo. Arki jatkuu samanlaisena . Kerrankin saan viettää kesän täysin rauhassa . Viime kesänä etsin työkokeilupaikkaa ja odottelin aikaa lääkärille kuntoutustuen jatkoa varten ja jännitti meneekö läpi. Mutta nyt ei tarvii hätäillä mistään. Saan viettää kesän ihan rauhassa. Pää ei kestänyt työelämän menossa ja tuli suht vakavia psyykkisiä ongelmia. Eläke helpottaa

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuuuuuuutista!!!!

Just niin, jonne!

Huu-huu-huuh-huh-huh-HUUU-HUUTEElis-huutelis-HUH-huh!!

Vierailija
22/28 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaudu siihen, että tulee mätkyjä. Moni eläkkeellejäänyt on niitä saanut, kun verotoimistossa ei osata laskea tuloja. Itselleni lähetettiin lappu, että veroprosentti on joku aivan säälittävä 5% tms ja korotin sen itse varmaan tuplasti ylemmäs, niin silti oli siinä ja siinä ettei tullut jälkiveroja.

Kai nyt jokainen osaa itse laskea oman veroprosenttinsa?

En ole kai koskaan astunut jalallani verotoimistoon.

Nykyaikana pystyy hoitamaan asiat ihan netissä.

Eläkeverotis lasketaan erilailla kuin palkkaverotus, ja jos verotoimistossa ei osata laskea, niin turha kuvitella että muutkaan osaisi, etenkään tilanteessa jossa tulot muuttuu. En tunne ketään, joka verokortin saadessaan laskisi onko verottaja osannut laskea veroprosentin oikein, mutta tunnen monia, jotka on saaneet mätkyjä kun ovat elelleet väärän veroprosentin kanssa vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu siihen, että tulee mätkyjä. Moni eläkkeellejäänyt on niitä saanut, kun verotoimistossa ei osata laskea tuloja. Itselleni lähetettiin lappu, että veroprosentti on joku aivan säälittävä 5% tms ja korotin sen itse varmaan tuplasti ylemmäs, niin silti oli siinä ja siinä ettei tullut jälkiveroja.

Eläke on saman verran kuin kuntoutustuki, ei tule tuloihin mitään muutosta.

Vierailija
24/28 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä diagnoosina eläkeyhtiö myönsi sairaseläkkeen? Olen ymmärtänyt ettei vakava masennus ole tarpeeksi painava syy vaan vaativat nykyään psykoositason sairauden ja silloinkin yritetään pitää vuosikausia kuntoutustuella

Vierailija
25/28 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea nainen.

Vierailija
26/28 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on vanhanaikaista puppua.

Kyllä mulle tuli heti alusta asti oikea verokortti oikeilla luvulla!

Vierailija
27/28 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hienoa, että "pääsit" meidän työssäkäyvien kustannettavaksi!

Hieno juttu, olen niiiin todella onnellinen puolestasi. Hauskoja sohvalla-makuu-päiviä!

Ja muista tulla valittamaan, kuinka rahat eivät riitä.

Huoli pois siellä! Rikkaat työeläkefirmat ne eläkkeet maksaa. Itse et taida olla työelämässä kun tuon vertaa et tiedä. Työttömyyskorvaukset menee sitten yhteisistä verorahoista.

Vierailija
28/28 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hienoa, että "pääsit" meidän työssäkäyvien kustannettavaksi!

Hieno juttu, olen niiiin todella onnellinen puolestasi. Hauskoja sohvalla-makuu-päiviä!

Ja muista tulla valittamaan, kuinka rahat eivät riitä.

Huoli pois siellä! Rikkaat työeläkefirmat ne eläkkeet maksaa. Itse et taida olla työelämässä kun tuon vertaa et tiedä. Työttömyyskorvaukset menee sitten yhteisistä verorahoista.

Takuueläke ja kansaneläke tulee kyllä verovaroista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän