Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kohtaan ilkeän ja tyhmän ihmisen olen yleensä hiljaa

Vierailija
30.05.2021 |

ilkeyksien edessä. En sen takia etten uskalla sanoa mitään, vaan koska jähmetyn niin suuren tyhmyyden edessä ja tiedän ettei mitään mitä voisin sanoa, saa tätä ihmistä tajuamaan omaa typeryyttään. Tuon vuoksi minua pidetään passiivisaggressiivisena, vaikka oikeasti annan tyhmän vain olla, kun en voi häntä auttaa kuitenkaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ystävä käyttäytyy tyhmän ja ilkeän ihmisen tavoin? Lisäksi tuntuu roikkuvan mussa. Olen alkanut nähdä tässä ystävässä yhä enemmän sellaisia piirteitä, joista en välitä. Tyrkyttää tavallaan itseään mulle, kun viestii ja soittelee liikaa. Hävettää tunnustaa, mutta välillä tulee sana "riemuidiootti" mieleen. Kyselee yksinkertaisia asioita somessa, joista saisi helposti itsekin selvää, lisäksi postaa uuden naamakuvan itsestään joka päivä samasta kulmasta otettuna (usein monta kuvaa päivässä). Välittää liian vähän, mitä muut ajattelee hänestä.

Vierailija
22/23 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuus antaa entistä enemmän valtaa id iooteille.

Eipä. Pahinta on lähteä siihen mukaan ja alentua itse samalle tasolle. Toimivinta täysidioottien on jättää huomioimatta. Ja oman elämän ja hyvinvoinnin kannalta parasta on kävellä pois ja keskittyä elämässään fiksuihin ja mukaviin ihmisiin. Niitäkin kun on.

Mitä sitten, jos nämä toiset toimivat väärin, eikä pääse tähän fiksuun ja mukavaan seuraan kunnolla, mistä on aina haaveillut? Terveyskin mennyt, kun erään toisenkin tahon kanssa menee huonosti.

- Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on kyllä ihan tyhmä juttu kuvitella omaavansa maagisia voimia joilla saisi toisen ihmisen muutettua itselle sopivaksi.

No, ihan hyvä harrastus se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän