Olen 38v ja yhä edelleen sinkku.. Onko mitään toivoa enää perustaa perhettä?
Vuodet vierivät "itseni etsimiseen", parin väärän alan opiskeluun, hanttihommiin jotta saisi maksettua turhien opintojen opintolainat, sit lopulta sen oikean alan opiskelu ja muutama vuosi siihen että löytyi vihdoin vakipaikka. Lopputulos on että neljää kymppiä kolkutellaan, ja mitään puolisoa ei näy mailla halmeilla. Kukaan ei ole kiinnostunut minusta vuosikausiin, enkä itsekään ole aikoihin nähnyt missään kiinnostavia ehdokkaita kun ihan kaikki ovat jo naimisissa ja lapsia useita.
Mitään "toisen kierroksen" jämiä lapsineen en ihan mielelläni haluaisi, vaan löytyisipä joku joka olisi itsekin ekalla kierroksella koska ei jaksaisi mitään uusperhesäätöä. Mitä mieltä onko minulla mahiksia?
Kommentit (43)
Hmm
Oisin kyllä lapsineni mielummin ap n mainitsema jämä kuin ap vanhapiika😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut uudelleen tavata ketään? Sanoit deittailleesi viimeksi joskus vuosia sitten.
Niin, syynä ei ole etten olisi halunnut deittailla, vaan mitä enemmän ikää tulee sen vähemmän on markkinoilla tasapainoisia ja järkeviä tapauksia. Sen sijaan on enemmän ja enemmän alkoholisoituneita, rikollisia, mt tapauksia, työkyvyttömyyseläkeläisiä, sarjapettäjiä/jättäjiä jne..
Miehet tykkää jostain syystä hajaantua useille eri alustoille. Tinderistä et löydä kaikkia.
Sinne valitettavasti eksyy ties ketä..
Jos haluat lapsen, älä jää odottamaan sopivaa miestä. Tee lapsi yksin jos se suinkin hoidoilla onnistuu. Miehen tapaamisella ei ole ikärajaa mutta lisääntymisellä valitettavasti on. Uusperhettä ei ole pakko perustaa, voi asua omassa kodissaan ja seurustella niin, joko aina tai esim siihen asti että lapset muuttavat kotoa (tai sinä ja mies muutatte mielenne asiasta).
Tuossa iässä hankala löytää kumppania, jolla ei olisi elettyä elämää ja lapsia. Sinua ei kukaan 25 vuotias huoli. Jos oikeasti haluat lapsen/ lapsia ja perheen , niin pakko ottaa semmoinen jolla on lapsia.
Enihmettele sitä, että sinulla ei ole kumpoania/lapsia kommenttiedi oerusterlla- tylsdäköynti/,opiskelu eivöt ole ennenkään asiaan vaikuttaneet tai sitä estäneet- asenne sen sijaan on. Sinun kannattaisi tarkastella omia asenteitasi ihan vakavasti- muuten ihmettelet tuota asiaa äällä vielä 10 vuoden päästäkin.
No lapsia ei voi enää 38-vuotiaan naisen kanssa hankkia, mutta eiköhän niitäkin miehiä jotka ei lapsia halua ole jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut uudelleen tavata ketään? Sanoit deittailleesi viimeksi joskus vuosia sitten.
Niin, syynä ei ole etten olisi halunnut deittailla, vaan mitä enemmän ikää tulee sen vähemmän on markkinoilla tasapainoisia ja järkeviä tapauksia. Sen sijaan on enemmän ja enemmän alkoholisoituneita, rikollisia, mt tapauksia, työkyvyttömyyseläkeläisiä, sarjapettäjiä/jättäjiä jne..
Niin, kyllä se noin menee. Miksi sinä olet sinkku? Mikä sinun vikasi on.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sinulle kilttis? :(
Kelpaisi, mutta minä en kelpaa sinulle, koska en ole Pirkka-olut :)
Kalskahtaa tuo ” muiden jämä” kyllä korvaan. Meinaan ap se jämä olet itse asiassa sinä. Että kannattaa ehkä todellakin vaihtaa asennetta.
Itse tapasin miehen, lapseni isän 37v. Tätä ennen en ollut seurustelut vakavasti, olin kyllä mennyt ja tehnyt, harrastanut paljon ja hoitanut asiani - koulutus, ammatti, ja se vakityöpaikka. Olin asunut aina yksin, itsenäisesti. Lapsia en osannut tuolloin edes haluta.
Itse huomasin -ja Ap:lle suosittelen katsomaan miehiä laajasti, sillä "se oikea" on todennäköisesti jotakin muuta kun nyt kuvittelet. Lapseni isä on täydellinen minulle ja lapselle. Hän on itseäni vanhempi ja ollut aikaisemmin (lapsettomassa) avioliitossa ja hän on myös hurjan lapsirakas. Nämä tekijät olisivat aiemmin pelästyttäneet minut. Mutta juuri ne ovat ne tekijät, jonka vuoksi olen turvallisessa kahden aikuisen ihmisen suhteessa, joka on täydentynyt ihanalla lapsella.
Mielenkiintoista miten monissa vastauksissa heti oletetaan aloittajan olevan nainen, vaikka ap ei aloitusviestissä maininnut sukupuoltaan ollenkaan.
naiselle helppoa kaikissa tilanteissa. jos ap taas on mies, niin ei kannata haaskata aikaa haaveiluun. vain alfamiehet saavat naisia
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista miten monissa vastauksissa heti oletetaan aloittajan olevan nainen, vaikka ap ei aloitusviestissä maininnut sukupuoltaan ollenkaan.
Itse oletin ap:n olevan mies, koska naisilla on miehiä jonoksi asti. Tuonikäisen miehen on mahdoton löytää naista, jos ei satu olemaan miljonääri.
Tai siis naisen kyllä löytää, mutta ei sellaista, jota haluaisi myös seksuaalisesti.
Ap, jos olet tosissasi niin älä odota miestä lasta sulle tekemään. Mene ulkomaille keinohedelmöitykseen. Tanska, Latvia tia joku muu. Helppoa eikä kukaan kysele tai syyllistä kun et ydinperhettä halua odottaa. Tän olisin itse tehnyt, jos minun aikana olisi ollut mahdollista. Olen jo päälle 60v.
Ei ole liian myöäsitä.
Aloituksesta ei ilmennyt onko Ap nainen vai mies. Mutta ei ole liian myöhäistä.
Isossa kaupungissa on helppompi löytää kumppani mutta jos on kova yritys päällä niin pienemmästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä 46 nainen , ei perhettä ei sitä luotettavaa rehellistä miestä löytynyt , aina joku valehteleva naisten naurattaja.
Et koskaan siis tajunnut omaa tasoasi. Alfoille kelpaa alemman tason nainen seikkailuun, mutta parisuhteeseen ei.
Eihän sitä kukaan voi tietää, että onko myöhäistä vai ei - jos siis "perhe" tässä nyt tarkoittaa sitä että puoliso ja biologinen lapsi hänen kanssaan.
Mutta parisuhteen kannalta ei ole liian myöhäistä, ja jos kaikki menee hyvin, niin ei ole mitään syytä miksi ette voisi saada adoptiolasta siinäkin tapauksessa, että biologista lasta ei saataisi.
Jos olet valmis perheellistymään ilman puolisoa, todennäköisyys on siinäkin puolellasi.
Muista, että et tarvitse 500 vapaata sopivaa miesehdokasta. Tarvitset vain sen yhden, jonka kanssa synkkaa. Se vain on löydettävä. Suosittelen puhumaan ihan avoimesti jo alkumetreiltä, että perheen perustaminen on tavoitteena ja ymmärrettävästi aika nopealla aikataululla. Tässä vaiheessa on kaikkien etu, jos kevyemmät treffailijat jatkavat matkaa saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin aivan samaa, sillä tästä on lupaavasti kehkeytymässä naisvihaketju ,jossa ulistaan kun vanha paappa ei saa instamissiä.