Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38v ja yhä edelleen sinkku.. Onko mitään toivoa enää perustaa perhettä?

Vierailija
30.05.2021 |

Vuodet vierivät "itseni etsimiseen", parin väärän alan opiskeluun, hanttihommiin jotta saisi maksettua turhien opintojen opintolainat, sit lopulta sen oikean alan opiskelu ja muutama vuosi siihen että löytyi vihdoin vakipaikka. Lopputulos on että neljää kymppiä kolkutellaan, ja mitään puolisoa ei näy mailla halmeilla. Kukaan ei ole kiinnostunut minusta vuosikausiin, enkä itsekään ole aikoihin nähnyt missään kiinnostavia ehdokkaita kun ihan kaikki ovat jo naimisissa ja lapsia useita.

Mitään "toisen kierroksen" jämiä lapsineen en ihan mielelläni haluaisi, vaan löytyisipä joku joka olisi itsekin ekalla kierroksella koska ei jaksaisi mitään uusperhesäätöä. Mitä mieltä onko minulla mahiksia?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopon tai narkin saa helposti.

Vierailija
2/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nätti, sopusuhtainen, ei tatutointeja eikä lävistyksiä? Jos tällaiset perusjutut on ok, niin voidaan jatkaa neuvotteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä edes pysty sanomaan tähän mitään. Laitatko vaikka ranskalaisilla viivoilla tarkan kriteerilistan niin saadaan tietää mistä homma on kiinni?

Vierailija
4/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nätti, sopusuhtainen, ei tatutointeja eikä lävistyksiä? Jos tällaiset perusjutut on ok, niin voidaan jatkaa neuvotteluja.

Mikäs itse olet? Huono mies ainakin jos pelkästään vaadit, mutta mitään et itse tuo. Ei noin voi ap:ta lähestyä. Nainen valitsee miehen ja geenit. Mies ei aseta mitään ehtoja.

Vierailija
5/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs itse olet? Huono mies ainakin jos pelkästään vaadit, mutta mitään et itse tuo. Ei noin voi ap:ta lähestyä. Nainen valitsee miehen ja geenit. Mies ei aseta mitään ehtoja.

Tämä asenne saattaa selittää sitä, miksi ap on edelleen sinkku.

Vierailija
6/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin lapsen itse ilman miestä. Aikaa sulla siihen on vielä hetki - varaudu siihen että heti ei tärppää, mutta itsekin sain lapsen vielä 44v iässä. Nythän juuri Pipsa Hurmerinta pyöräytti myös 44v iässä vauvan.

En jäisi odottamaan miestä. Lapsi on niin uskomattoman upea ja tärkeä että keskittyisin tavoittelemaan sitä. Perhe on perhe jos on sinä ja lapset.

Mutta, voihan olla että tää ei ole sulle niin tärkeä, tarkoitan siis että ehkä sun vaatimus on perheelle se että olisi mies.

Vierailija
7/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä asenne saattaa selittää sitä, miksi ap on edelleen sinkku.

Toivottavasti on. Suomi on täynnä luuseripaskoja isiä ja vatipäisiä lapsia kun on vaan lisäännytty ajattelematta mitään.

Vierailija
8/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta ei kannata. Perhe on yliarvostettua.

Vierailija
9/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa inhottavasti sanottu toisista, että nämä ovat jämiä. Et taida olla kovin mukava ihminen.

Vierailija
10/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä 46 nainen , ei perhettä ei sitä luotettavaa rehellistä miestä löytynyt , aina joku valehteleva naisten naurattaja.

Vierailija
11/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa inhottavasti sanottu toisista, että nämä ovat jämiä. Et taida olla kovin mukava ihminen.

Ehkä ikävästi sanottu, mutta en halua tukea ns. kertakäyttökulttuuria jossa erotaan heti kun ei olekaan enää ihanaa honeymoonia ja ruusuilla tanssimista. Perhe pitäisi hankkia sillä ajatuksella, että pidetään se sama perhe loppuelämän ajan.

Vierailija
12/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollisuuksia, jos etsit ulkomailta. Suomalaisia miehiä on vähän, ja eivät arvosta suomalaisia naisia pätkääkään. 

Vierailija
13/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomia miehiä tuosta ikäluokasta on noin 40%. Ehkä niistä joku?

Vierailija
14/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ikävästi sanottu, mutta en halua tukea ns. kertakäyttökulttuuria jossa erotaan heti kun ei olekaan enää ihanaa honeymoonia ja ruusuilla tanssimista. Perhe pitäisi hankkia sillä ajatuksella, että pidetään se sama perhe loppuelämän ajan.

Eli ilkeä ja naiivi. Mitä muita ominaisuuksia sinulla on? Toistaiseksi ei vaikuta kovin lupaavalta.

Vierailija
15/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. On toivoa. Aikaa on kuitenkin rajallisesti biologiselta kannalta, joten etsi kumppania aktiivisesti.

En kyllä yhtään ymmärrä mitä se vakityöpaikka kumppanin metsästämiseen liittyy. Ei ketään tolkun ihmistä oikeasti kiinnosta, lompakkoloiset ja statuspellet erikseen.

Vierailija
16/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen asenne. Ei ihme että olet sinkku :D ja ylänuolista päätellen et ainoa ;D

Vierailija
17/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ilkeä ja naiivi. Mitä muita ominaisuuksia sinulla on? Toistaiseksi ei vaikuta kovin lupaavalta.

Ei kun aivan asiaa. Noin pitäisikin olla. Jos ihmiset käyttäisi enemmän järkeään ja vähemmän sukuelimiään päätöksenteossa, niin olisi enemmän ehjiä perheitä ja tervepäisiä lapsia.

Vierailija
18/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen asenne. Ei ihme että olet sinkku :D ja ylänuolista päätellen et ainoa ;D

Sinkku vapaasta tahdosta. Lapset jo hankittu ja isovanhempikin olen. Minä olen palvelukseni suorittanut.

Vierailija
19/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut uudelleen tavata ketään? Sanoit deittailleesi viimeksi joskus vuosia sitten.

Vierailija
20/43 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vielä mahdollista. Itse olin 39 kun kohtasin sen oikean (olin kyllä etsinyt aktiivisesti), molemmat olimme "ensimmäisellä kierroksella" ja lapsettomia. Menimme naimisiin, saimme perheen ja yhdessä olemme edelleen 12 vuoden jälkeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi