Miksi isoja rintoja halveksutaan?
Kommentit (95)
Olen bi-nainen ja tykkään isoista rinnoista. Myös niistä silareista jos on hyvin tehty ja esteettiset.
Ei niitä naisen rintoja halveksuta, vaa niitte isorintaiste naisten asennetta ja käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Usein isorintaiset on myös muutenkin noh isokokoisia... Sellainen ei sytytä. Pienirintainen on hoikka ja timmi <3
Samaa mieltä. Kun kuvittelee ne roikkumassa ja hyllymässä ilman liivejä, niin ei vaan haluta... Ja vaikka olisi hoikkakin niin painovoiman takia jättirinnat eivät yleensä ole terhakat, ellei silareita oo otettu. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niitä itse rintoja niinkään halveksita, mutta tyylitön pukeutuminen + käytös/puheet on kyllä hämmästyttävän yleistä monilla isorintaisilla naisilla.
Se nyt vaan on mautonta.
Siksi säkkiin joutuu pukeutumaan. Mutta koolle ei voi mitään. Jokainen pitäköön huolen omista puheistaan, ikävää että se vaikuttaa ihmisten mielipiteeseen muistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein isorintaiset on myös muutenkin noh isokokoisia... Sellainen ei sytytä. Pienirintainen on hoikka ja timmi <3
Samaa mieltä. Kun kuvittelee ne roikkumassa ja hyllymässä ilman liivejä, niin ei vaan haluta... Ja vaikka olisi hoikkakin niin painovoiman takia jättirinnat eivät yleensä ole terhakat, ellei silareita oo otettu. Ei kiitos.
Kyllä terhakat rinnat hoikalla ovat ihan mahdolliset. Mutta niistä tulee vähän epäasiallinen ja tyrkky vaikutelma, kuten muistakin isoista rinnoista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet eivät vaan millään ymmärrä, etteivät isorintaiset nuoret naiset halua jokaisen miehen kanssa olla silleen. Että tuskin nainen toivoo jonkun randomin miehen tai jokaisen olevan jotenkin innoissaan, se olisi ennemmin ällöttävää, ellei kyseessä ole heidän miesystävä. Nuorilla naisilla on toive yleensä ettei ole liian innokkaita miehiä, joskaan eivät halua tulla tuomituksi noin muuten kehon-osien perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimolla luomut isot rinnat ja kapea vyötärö/lantio. Isosta koostaan huolimatta erittäin näyttävät, kiinteät ja terhakkaat rinnat. Tunnen kieltämättä ylpeyttä, kun äijät kuolaa häntä kadulla niin, etteivät meinaa saada silmiään hänestä irti. Voittajafiilis. 💪
Täähän on huonoin mahdollinen vartalonmalli naiselle, iso yläosa ja surkastuneen näköinen takapuoli. Ei jatkoon.
Siinäpä oli iso porukka todistamassa otsikon väitteen oikeaksi. Aina nuo samat väsyneet jutut.
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit tuo mieleen äidin. Miehet lutkuttaessaan aattelevat äitiä. Säälittäviä ääliöitä.
Siinä esimerkki kauheasta akasta. Näitä miehet inhoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimolla luomut isot rinnat ja kapea vyötärö/lantio. Isosta koostaan huolimatta erittäin näyttävät, kiinteät ja terhakkaat rinnat. Tunnen kieltämättä ylpeyttä, kun äijät kuolaa häntä kadulla niin, etteivät meinaa saada silmiään hänestä irti. Voittajafiilis. 💪
Täähän on huonoin mahdollinen vartalonmalli naiselle, iso yläosa ja surkastuneen näköinen takapuoli. Ei jatkoon.
Pahiten surkastuneita ovat nämä muiden arvostelijat, jotka eivät ymmärrä pitää mielipiteitään omana tietonaan. Sinulle ei kuulu yhdenkään naisen vartalon arvostelu, ei rintojen eikä minkään muunkaan vartalon osan. Ymmärrätkö? Jos olet moukka, niin pakkoko sitä on muille esitellä vai oletko asiasta oikein ylpeä?
Kunhan isot rinnat pysyvät visusti liiveissä, ne on ok. Mutta ilman liivejä, ei kiitos. En pidä hyllymisestä. En kuitenkaan halveksu, makuja vaan on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan jatkoon, ai vitsit kun saisi edes kerran elämässään tuollaista täyden kympin rotumimmiä, eikä näitä tanttamaisia isopeppu- kahvipannuja joilla on säälittävät tissin irvikuvat.
Mä 170/60 ja F- kuppi.
Pikkutissien propagandaa ketjussa jälleen, säälittävää.
Älykkyys ei näköjään ole pienirintaisillakaan yleistä, vaikka monesti isorintaisia kutsutaan stereotyyppisesti tyhmiksi.
Koska kateus vie kalatkin vedestä.
En ole koskaan kyllä huomannut isojen rintojen halveksimista. Olen saanut omista, suht isoista rinnoistani niin paljon kehuja, että tuntuu todella hyvältä laittaa sellainen tyylikkäästi ja hyvällä maulla hieman rintoja korostava mekko tai paita päälle. Tykkään tisseistäni oikein paljon, enkä koe selkäkipuja tai vaikeuksia maata vatsallani. Koen oloni niiden kanssa naiselliseksi ja ne sopivat vartalooni erinomaisesti.
Mutta varmasti ja epäilemättä on juuri niitä halveksujia olemassa. Osa pitää niitä niin epäesteettisinä, että haluaa tuoda mielipidettään ilmi. Osa kadehtii, osa ihmettelee niiden seksuaalista merkitystä. Siinähän sitten halveksuvat.