Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isoja rintoja halveksutaan?

Vierailija
30.05.2021 |

Otsikko.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kiinnittäny huomioo yhden naisen lihavuuteen koska se oli yli 100 kg, mun hän kiinnitti sit huomioo mun "liian isoon perseeseen" ja toi esiin kuinka onneksi Hänellä on sentään Isot rinnat joita miehet rakastaa, itse en ollu huomannu edes niitä kun tyyppi painoi ainakin yli 100 kiloa ja maha oli todella iso yms.. :D Päätti sitten halveksua mua mun isosta takapuolesta kuinka hänenkin pitäisi olla tarkkana ettei takapuoli pääse kasvamaan (oli yli 100 kg, todella iso maha ja luikku peppu ja jalat...).... olin vaan silleen wtf......... :D

Vierailija
22/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat vanhentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin mitä tahansa jota toisella on enemmän kuin halveksujalla. Ei niitä siis todellisuudessa halveksita, mutta niiden arvoa yritetään alentaa huomauttaen niihin liittyvistä negatiivista asioista. Kaikissa asioissa on positiivinen ja negatiivinen puoli, mutta osalla ihmisistä on aina tarvetta alentaa muita ja heidän ominaisuuksiaan. Rintojen kohdalta tämä nega tulee melko varmasti järjestäin kanssasiskojesi suusta, miehet yleensä arvostat kaiken kokoisia, värisiä ja muotoisia rintoja. 

Jotkut narsistit on huomiohakuisia ja saattavat kadehtia sitä että rinnat saa huomiota. Ihmisviha on helppo naamioida naisvihaksi.

Vierailija
24/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia tuntuu olevan ongelma näille isorintaisille naisille itselleen. Tunnen usean, ja joka paikassa tuovat rintansa, ja niiden koon ja miten kaikki ne huomaa esille. Esim jos mennään jonnekin, niin usein tämä toinen sanoo, näittekö miten noi kaikki katsoi minun rintojani tms. Lähinnä toi on noloa

Minä en oikein ymmärrä näitä. Mulla on ollut teini-iästä asti melko isot rinnat, eikä niitä yleensä tuijotella häiritsevästi, tai en itse ainakaan huomaa mitää tuijotuksia. Tuntuu, että enemmänkin ne joilla on rinnat myöhemmin kasvaneet paljon kokoa eivät ole niihin tottuneet ja kyttäävät itse koko ajan katsooko joku.

Vierailija
25/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia tuntuu olevan ongelma näille isorintaisille naisille itselleen. Tunnen usean, ja joka paikassa tuovat rintansa, ja niiden koon ja miten kaikki ne huomaa esille. Esim jos mennään jonnekin, niin usein tämä toinen sanoo, näittekö miten noi kaikki katsoi minun rintojani tms. Lähinnä toi on noloa

Aika oudossa seurassa liikut. En ole koskaan törmännyt tuollaiseen käytökseen.

Nono, toki tuo tissivinkuna on alaluokkaista, mutta joskus joutuu, työn puolesta jne.

Aina ei voi olla tasoisessaan seurassa, eikä aina olla vapaalla kuten kai sinä.

Vierailija
26/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ajatellut noin, vaikka itsellä vaatimaton b-kuppi.

Mutta tosiaan jotkut reilusti ylipainoiset latovat ne tiskiin tyrkylle ja itse pitävät niistä kovaa ääntä.

Ainiin ja korostetaan miten "miehet tykkää".

Silloin se hieman ärsyttää, eikö siellä pään sisällä ole mitään annettavaa?

Vierailija
27/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halveksutaan? Eikös ne herätä kateutta, jos ajatellaan muovitissien yleisyyttä.

Minä en ainakaan ole kateellinen isoista rinnoista. Kaipaan niitä B 75 kuppikokoa. Pienemmät rinnat on nätit ja mukavammat. Älkää naiset laittako mitään silikoneja miesten takia. Etsikää mies joka tykkää söpöistä pienemmistä.

Vierailija
28/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaahan ne vain on.

Vierailija
29/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissihiki haisoo

Vierailija
30/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mukavaa miehenä nukahtaa naisen isojen tissien väliin joka ilta. En ymmärrä mitä halveksuttavaa asiassa on.

Hyi helvetti. Mä en ikinä ole kyennyt nukahtamaan hikinen mies kiinni ihossani. Ahdistava ajatus, puuduttaa, painaa, tulee kuuma ja tarve juosta huutaen pakoon. Ei. Mä en ole kenenkään tyyny enkä patja.

Vierailija
31/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halveksita isoja eikä pieniä, mutta ne jotka teettävät itselleen suuret kumipallotissit, ovat pääsääntöisesti vähän yksinkertaista porukkaa ja aiheuttavat halveksuntaa yleisestikin käytöksellään keskimääräistä enemmän. Onhan se nyt noloa ottaa silikonit. Taidan ehkä itsekin suhtautua vähän negatiivisesti, vaikka on ketään kyllä halveksi.

Vierailija
32/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrot on upeet, etenkin nuorilla 8) M40

Vierailija
33/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelu alkoi jo alakoulussa. Käpäily oli arkipäivää. Olin ujo hissukka enkä olisi halunnut mitään huomiota. Isot tissit tytöllä joka ei osannut pitää puoliaan.

Jotkut tytötkin alkoi kiusata, kun muka kilpailin poikien huomiosta, vaikka en tehnyt mitään. Kuljin tosi kumarassa, pidin käsiä beigen neuleen päällä.

Mitä enemmän häpesin itseäni ja mitä huonommin voin, sitä enemmän kiusattiin.

Vierailija
34/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kiinnittäny huomioo yhden naisen lihavuuteen koska se oli yli 100 kg, mun hän kiinnitti sit huomioo mun "liian isoon perseeseen" ja toi esiin kuinka onneksi Hänellä on sentään Isot rinnat joita miehet rakastaa, itse en ollu huomannu edes niitä kun tyyppi painoi ainakin yli 100 kiloa ja maha oli todella iso yms.. :D Päätti sitten halveksua mua mun isosta takapuolesta kuinka hänenkin pitäisi olla tarkkana ettei takapuoli pääse kasvamaan (oli yli 100 kg, todella iso maha ja luikku peppu ja jalat...).... olin vaan silleen wtf......... :D

Tiedät itsekkin, ettei tämä tarinasi ole totta vaan oman itsetuntosi pönkitystä.

Vierailija
35/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta koska isorintainen on jopa poolopaidassa seksikäs 😅

Vierailija
36/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoan kerran on tullut tuijotettua itse pienirintaisena isorintaisia on lenkillä, jos rintoja ei ole tarpeeksi tuettu. Siis megahölskyttimien katsominenkin sattuu, kun pienirintaisenakaan ei pysty liikkumaan ilman kunnon rintsikoita. Ja joo, ei ole kateutta vaan huolta ennemminkin.

37/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin, että rinnat on juuri sen kokoiset kun sattuu olemaan. Itselläni oli selkeät b kuppikoon rinnat, mutta sitten lapsukaisen ja imetyksen + rintatulehduksien jälkeen jäikin niin että toinen on selkeä b ja toinen c, sillä menty nyt 15 vuotta = eriparilla siis.

Ystävälläni on isot rinnat ja meillä molemmilla n. 10-15 kiloa ylipainoa ja täytyy kyllä sanoa, että isot rinnat antaa kyllä paljon enemmän painoa "anteeksi" siis ulkonäöllisesti.

Mutta omilla eriparirinnoilla ja kropalla mennään ja hyvin on kelvannut miehelleni 28 vuotta 🥰

Vierailija
38/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelu alkoi jo alakoulussa. Käpäily oli arkipäivää. Olin ujo hissukka enkä olisi halunnut mitään huomiota. Isot tissit tytöllä joka ei osannut pitää puoliaan.

Jotkut tytötkin alkoi kiusata, kun muka kilpailin poikien huomiosta, vaikka en tehnyt mitään. Kuljin tosi kumarassa, pidin käsiä beigen neuleen päällä.

Mitä enemmän häpesin itseäni ja mitä huonommin voin, sitä enemmän kiusattiin.

Mä muistan, kun olin itse 14-15v välillä ja olin jossain nuorten konsertissa, jossa oli myös täysi-ikäisiä. No, kun olin kävelemässä ohitse ihmisryhmän, niin yhtäkkiä kaksi täysi-ikäistä poikaa kävi kiinni rintoihini ilman lupaa. Mulla oli päällä pitkähihainen punainen paita, mutta isot rinnat tottakai hahmottui silti. Tästä on ehkä jäänyt mulle joku epämääräinen trauma, koska kävelen aina selkä kumarassa, hartiat eteenpäin ja mahdollisimman iso paita päällä. 

Vierailija
39/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla Bianca Castafiore.

https://pin.it/3KEPodG

Vierailija
40/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, itse olen kokenut että pienet rinnat ovat pahempi juttu. Eilen joku törppö kommentoi, että mun pitää syödä enemmän jotta saan bikinintäytettä kesäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi