Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isoja rintoja halveksutaan?

Vierailija
30.05.2021 |

Otsikko.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimolla luomut isot rinnat ja kapea vyötärö/lantio. Isosta koostaan huolimatta erittäin näyttävät, kiinteät ja terhakkaat rinnat. Tunnen kieltämättä ylpeyttä, kun äijät kuolaa häntä kadulla niin, etteivät meinaa saada silmiään hänestä irti. Voittajafiilis. 💪

Ja tämänkin takia olen vain tyytyväinen, ettei itsellä ole isoja rintoja. Olla nyt koko ajan "kuolattavana", hyi saasta.

Toisaalta takamustani on kehuttu aika paljon ja on vaikeampi huomata tuijotetaanko sitä, mutta ainakaan ei tarvitse itse huomata jos näin on.

Hänelle saa olla ihan rauhassa kateellinen. Olemme tottuneet siihen. Harva nainen on yhtä tyrmäävä, onhan se kanssasiskoille kova paikka. ❤️

Vierailija
62/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti miehet vakuuttavat, etteivät "halveksu" isoja rintoja tai niiden kantajia, ja sitten kuvataan naista kuin kävelevää ja miestä varten tehtyä seksilelua. Mitä sellainen on, ellei halveksuntaa naisen ihmisyyttä kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintainen nainen on oikea Nainen. Pojanvartaloiset typykät eivät.

Vierailija
64/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti miehet vakuuttavat, etteivät "halveksu" isoja rintoja tai niiden kantajia, ja sitten kuvataan naista kuin kävelevää ja miestä varten tehtyä seksilelua. Mitä sellainen on, ellei halveksuntaa naisen ihmisyyttä kohtaan?

Meinasin kirjoittaa samantapaisen viestin. Aika moni onkin elukka, mikä on toki loukkaus eläimiä kohtaan.

Vierailija
65/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naisella pitää olla rinnat.

Sen oon huomannu että tissikateus on naisille sama kuin miehille peniskateus

Vierailija
66/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehen geeneissä pitää isoista rinnoista : isorintainen nainen pystyy ruokkimaan jälkeläiset. Ja tämäkin muuten opetetaan ihan peruskoulussa.

Vierailija
67/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimolla luomut isot rinnat ja kapea vyötärö/lantio. Isosta koostaan huolimatta erittäin näyttävät, kiinteät ja terhakkaat rinnat. Tunnen kieltämättä ylpeyttä, kun äijät kuolaa häntä kadulla niin, etteivät meinaa saada silmiään hänestä irti. Voittajafiilis. 💪

Ja tämänkin takia olen vain tyytyväinen, ettei itsellä ole isoja rintoja. Olla nyt koko ajan "kuolattavana", hyi saasta.

Toisaalta takamustani on kehuttu aika paljon ja on vaikeampi huomata tuijotetaanko sitä, mutta ainakaan ei tarvitse itse huomata jos näin on.

Hänelle saa olla ihan rauhassa kateellinen. Olemme tottuneet siihen. Harva nainen on yhtä tyrmäävä, onhan se kanssasiskoille kova paikka. ❤️

Nämä "tyrmäävät" on kyllä niin nähty.. 🙄

Vierailija
68/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H-kupin luomulollerot, itsetunnottomat teinipissikset kattoo naama norsunveenä, ymmärrettävää kun itsetunto on vielä täysin hukassa, mut ikinä en toistaiseksi ole yhdenkään miehen suusta kuullut, että olisivat jotenkin halveksuttavat. Päinvastoin.

Esineellistäminen on halveksuntaa, vaikka tapahtuisi vain setämiehen päässä.

Vierailija
69/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pienirintaiset haukkuu isorintaisia.

Pelkkää kateutta se on.

Vierailija
70/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehen geeneissä pitää isoista rinnoista : isorintainen nainen pystyy ruokkimaan jälkeläiset. Ja tämäkin muuten opetetaan ihan peruskoulussa.

Missähän tämänkin kirjoittaja on "peruskoulunsa" käynyt..? 😂

Vierailija
71/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Isorintaisena kadehdin pienirintaisia, jotka voi juosta ja elää kevyesti.

Ja myös edetä työelämässä. Esim joku Veitola on työllistetty, koska on niin miesmäinen.

Vierailija
72/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan siitä on tutkimus, että älykkäämmät miehet pitävät pienemmistä rinnoista ja tyhmemmät suuremmista.

Vierailija
73/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienirintaisia halveksitaan enemmän, vai pitäiskö sanoa rinnattomia. Kyllä on juopuneilta idiooteilta kuultu koko loukkausten kirjo. Nämäkään sankarit tuskin haukkuisivat kenenkään isoa nenää tai jotain synnynnäistä epämuodostumaa, mutta rinnatonta naista saa solvata mielin määrin, mitäs oli niin tyhmä että sattui syntymään.

Vierailija
74/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot taloustissit on kyllä kaikkea muuta kun seksikkäät.

M42

Vierailija
75/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateutta koska isorintainen on jopa poolopaidassa seksikäs 😅

Tuo seksikkyys on tietenkin makuasia. Jotkut on fiksoituneet tisseihin, toiset tykkäävät sirosta.

Olisi ahdistavaa olla koko ajan seksikäs. Ikäänkuin vain (typerimpiä) miehiä varten olemassa.

Kun on pikkutytöstä lähtien kuullut ja kokenut esineellistämistä enemmän kuin laki sallii, haluaa pukeutua ei-seksikkääksi ja olla rauhassa.

Josko et setänä väitä naisten kateuksista mitään.

Aikamoisia leimoja lyöt isorintaisille.

-Ei voi olla samaan aikaan isorintainen ja siro

-Isoista rinnoista pitävä on ”fiksoitunut”

-Isorintainen miellyttää typeriä miehiä

-Isorintainen on ”koko ajan seksikäs”, mitä se sitten tarkoittaakaan...

Lisäksi

-On olemassa vain miehiä varten

Wtf millainen ihminen on tämän kirjoittanut. Moittii esineellistämisestä samaan aikaan kun itse latoo mitä törkeimpiä esineellistäviä kommentteja naisista joilla on isot rinnat.

Vierailija
76/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä toinen, joka on nukkunut koulun penkillä 😂

Vierailija
77/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit tuo mieleen äidin. Miehet lutkuttaessaan aattelevat äitiä. Säälittäviä ääliöitä.

Vierailija
78/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit tuo mieleen äidin. Miehet lutkuttaessaan aattelevat äitiä. Säälittäviä ääliöitä.

Siis oletko ihan tosissasi? Tuo menee jo alle kaiken arvostelun.

Vierailija
79/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä itse rintoja niinkään halveksita, mutta tyylitön pukeutuminen + käytös/puheet on kyllä hämmästyttävän yleistä monilla isorintaisilla naisilla.

Se nyt vaan on mautonta.

Vierailija
80/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein isorintaiset on myös muutenkin noh isokokoisia... Sellainen ei sytytä. Pienirintainen on hoikka ja timmi <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän