Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isoja rintoja halveksutaan?

Vierailija
30.05.2021 |

Otsikko.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä nyt sentään halveksuta. Se että pitää jotain epäesteettisenä ei ole halveksuntaa.

Vierailija
42/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halveksi. Mulla D-kupit ja aion ottaa silikonit 40-vuotislahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot rinnat. En välitä tippaakaan mitä muut ihmiset ajattelevat .

Vierailija
44/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvät tissipanoon.

No tuo on ihan joutavaa hommaa. Eihän se tunnu juuri miltään, tuskin naisestakaan.

Vierailija
45/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateutta koska isorintainen on jopa poolopaidassa seksikäs 😅

Tuo seksikkyys on tietenkin makuasia. Jotkut on fiksoituneet tisseihin, toiset tykkäävät sirosta.

Olisi ahdistavaa olla koko ajan seksikäs. Ikäänkuin vain (typerimpiä) miehiä varten olemassa.

Kun on pikkutytöstä lähtien kuullut ja kokenut esineellistämistä enemmän kuin laki sallii, haluaa pukeutua ei-seksikkääksi ja olla rauhassa.

Josko et setänä väitä naisten kateuksista mitään.

Vierailija
46/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvät tissipanoon.

No tuo on ihan joutavaa hommaa. Eihän se tunnu juuri miltään, tuskin naisestakaan.

Salli nyt i n c e l in pitää hullut haaveensa. Toiset puhuu, toiset tekee.

Vierailija
47/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mukavaa miehenä nukahtaa naisen isojen tissien väliin joka ilta. En ymmärrä mitä halveksuttavaa asiassa on.

Hyi helvetti. Mä en ikinä ole kyennyt nukahtamaan hikinen mies kiinni ihossani. Ahdistava ajatus, puuduttaa, painaa, tulee kuuma ja tarve juosta huutaen pakoon. Ei. Mä en ole kenenkään tyyny enkä patja.

Sinun miehet ilmeisesti nukahtaa reisiesi väliin. 😂

Vierailija
48/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olis rahaa, niin leikkauttaisin DD -> A.

Vihaan isoja rintojani.

Vierailija
49/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö nainen haluaisi olla kenen tahansa äijän seksilelu? Ettäkö tuota pitäisi vielä kadehtia? Jo on ukolla suuret luulot itsestään.

Ja aloittajalla.

Vierailija
50/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mukavaa miehenä nukahtaa naisen isojen tissien väliin joka ilta. En ymmärrä mitä halveksuttavaa asiassa on.

Hyi helvetti. Mä en ikinä ole kyennyt nukahtamaan hikinen mies kiinni ihossani. Ahdistava ajatus, puuduttaa, painaa, tulee kuuma ja tarve juosta huutaen pakoon. Ei. Mä en ole kenenkään tyyny enkä patja.

Sinun miehet ilmeisesti nukahtaa reisiesi väliin. 😂

Ei kiinnosta minne, kunhan ei minuun kiinni.

Vierailija
51/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-kupin luomulollerot, itsetunnottomat teinipissikset kattoo naama norsunveenä, ymmärrettävää kun itsetunto on vielä täysin hukassa, mut ikinä en toistaiseksi ole yhdenkään miehen suusta kuullut, että olisivat jotenkin halveksuttavat. Päinvastoin.

Vierailija
52/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateutta koska isorintainen on jopa poolopaidassa seksikäs 😅

Tuo seksikkyys on tietenkin makuasia. Jotkut on fiksoituneet tisseihin, toiset tykkäävät sirosta.

Olisi ahdistavaa olla koko ajan seksikäs. Ikäänkuin vain (typerimpiä) miehiä varten olemassa.

Kun on pikkutytöstä lähtien kuullut ja kokenut esineellistämistä enemmän kuin laki sallii, haluaa pukeutua ei-seksikkääksi ja olla rauhassa.

Josko et setänä väitä naisten kateuksista mitään.

Aikamoisia leimoja lyöt isorintaisille.

-Ei voi olla samaan aikaan isorintainen ja siro

-Isoista rinnoista pitävä on ”fiksoitunut”

-Isorintainen miellyttää typeriä miehiä

-Isorintainen on ”koko ajan seksikäs”, mitä se sitten tarkoittaakaan...

Vierailija
53/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kukaan halveksu isorintaisia! *kirjoittaa halventavasti isorintaisista*"

- tyypillinen ketjuun osallistuja

Vierailija
54/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nyt vaan on rumat kasat lyllyvää ihraa.

Ja yleensä sitä ihraa on liian paljon sitten muuallakin, kun niissä utareissa.

Hoikka nainen isoilla rinnoilla, oikeanlaisilla liiveillä ja tyylikkäästi puettuna vielä menettelee.

Vierailija
55/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ovat rasvaa SEKÄ rintarauhaskudosta. Missä te oikeen olette olleet bilsantunneilla?!

Idiotismi muuten on halveksuttavaa.

Vierailija
56/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimolla luomut isot rinnat ja kapea vyötärö/lantio. Isosta koostaan huolimatta erittäin näyttävät, kiinteät ja terhakkaat rinnat. Tunnen kieltämättä ylpeyttä, kun äijät kuolaa häntä kadulla niin, etteivät meinaa saada silmiään hänestä irti. Voittajafiilis. 💪

Vierailija
57/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H-kupin luomulollerot, itsetunnottomat teinipissikset kattoo naama norsunveenä, ymmärrettävää kun itsetunto on vielä täysin hukassa, mut ikinä en toistaiseksi ole yhdenkään miehen suusta kuullut, että olisivat jotenkin halveksuttavat. Päinvastoin.

Juuri näin.

Usein niillä isorintaisilla on niin suuret luulot itsestään ja luulee, että kaikki kadehtii niitä tissejä.

Eikä siellä pään sisällä tunnu mitään muuta liikkuvan kuin että kaikki muut naiset on katkeria ja kateellisia ja kaikki miehet tykkää.

Vierailija
58/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimolla luomut isot rinnat ja kapea vyötärö/lantio. Isosta koostaan huolimatta erittäin näyttävät, kiinteät ja terhakkaat rinnat. Tunnen kieltämättä ylpeyttä, kun äijät kuolaa häntä kadulla niin, etteivät meinaa saada silmiään hänestä irti. Voittajafiilis. 💪

Ja tämänkin takia olen vain tyytyväinen, ettei itsellä ole isoja rintoja. Olla nyt koko ajan "kuolattavana", hyi saasta.

Toisaalta takamustani on kehuttu aika paljon ja on vaikeampi huomata tuijotetaanko sitä, mutta ainakaan ei tarvitse itse huomata jos näin on.

Vierailija
59/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No raja se on rintojen koollakin. En halveksi mutta en vain pidä jos liian isot.

Vierailija
60/95 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt pienistä rinnoista ja ollut tyytyväinen omiini. Siinä mielessä ei ole tarvetta halveksua muitakaan, vaikken itse niin pitäisikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän