Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
1621/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siellä oli se Uudenvuoden keikka, eikö joku sitä täälläkin toivonut?

Vierailija
1622/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tykkää solkottaa englannin kieltä kommentteihinsa. Onko tämä nyt sitä youtube-kieltä?

Sitä vaan, että onko bändi vielä kasassa, kun ei ole kuulunut mitään moneen kuukauteen?

Tuosta alusta ei ymmärrä et kuka sönköttää ja minne? Mut pihalla olet, jos et mitään ole kuullut bändistä.

Johan ketjun nimikin on jokin appreciation ;)

Todella, viisujen jälkeen ei oo poikasista paljon mitään kuulunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tykkää solkottaa englannin kieltä kommentteihinsa. Onko tämä nyt sitä youtube-kieltä?

Sitä vaan, että onko bändi vielä kasassa, kun ei ole kuulunut mitään moneen kuukauteen?

Tuosta alusta ei ymmärrä et kuka sönköttää ja minne? Mut pihalla olet, jos et mitään ole kuullut bändistä.

Ja kukas crew:stä sinä olet ;)

Vierailija
1624/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti olikin, että miksi ketään pitäisi kiinnostaa hänen siellä tekemisensä. 🤷‍♀️

Kyllä mua ainaki kiinnostaa mikä on pestinsä crewssä kun siihen näyttää kuuluvan.

Moi Vilmuli!

Moikkamoi 🤗 t. Vilmuli

Vierailija
1625/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäikö sinulta tosiaan huomaamatta kesän keikat, kahden biisin julkaisu ja tämä joulukuun kiertue? Etkö ole kuullut tulevasta Euroopan kiertueesta Eskimo Callboysin lämppärinä, uudesta levystä ja ensi syksyn headliner-keikoista Euroopassa?

Vierailija
1626/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh täällä käy niin selvästi joku nostattamassa jotain "kohua", kun tulee noita "ei oo kuulunut mitään poikasista" so obvious!

Vierailija
1627/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punahilkka sitä ainakin odotteli, mutta se on tainnut luovuttaa jo. Pitää kyllä mennä tuonne uudenvuoden keikalle.

Vierailija
1628/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilme taisi olla vain hakemassa niitä seuraajia ja ryyppäämässä. On muuten muiden rokkikukkojen kanssa hengaillut, näkee hänen instassa. Tuntuu lähinnä promoavan itseään näiden kautta.

Vierailija
1629/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilme taisi olla vain hakemassa niitä seuraajia ja ryyppäämässä. On muuten muiden rokkikukkojen kanssa hengaillut, näkee hänen instassa. Tuntuu lähinnä promoavan itseään näiden kautta.

Naulan kantaan! Jännästi myös esim Facebookissa vaihtanut julkiseksi kaikki kuvat joissa Joel mukana :)

Vierailija
1630/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh täällä käy niin selvästi joku nostattamassa jotain "kohua", kun tulee noita "ei oo kuulunut mitään poikasista" so obvious!

Ja enpä minäkään ole kuullut mitään pitkään aikaan mm Haloo Helsingistä tai JVG:stä kun en aktiivisesti heitä seuraa. Kun taas BC:tä seuraan niin pysyn kartalla.

Vierailija
1631/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punahilkka sitä ainakin odotteli, mutta se on tainnut luovuttaa jo. Pitää kyllä mennä tuonne uudenvuoden keikalle.

Nope, olen täällä. Olen hieman disconnected. Ja joo, huomasin tuon kyllä.

Vierailija
1632/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jo ikävä ♥️

Vierailija
1633/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jo ikävä ♥️

Samoin 🥰

Vierailija
1634/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jo ikävä ♥️

Samoin 🥰

BC-sormitoverini

Vierailija
1635/2709 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jo ikävä ♥️

Samoin 🥰

BC-sormitoverini <3

Sormeiluystävä ei kuulosta yhtään kaksmieliseltä 🤭

Vierailija
1636/2709 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut jostain syystä suuria keskittymisvaikeuksia... jestas. Btw. Mulla on frendien kanssa uudenvuoden liput varattuna. Onko muilla?

Vierailija
1637/2709 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut jostain syystä suuria keskittymisvaikeuksia... jestas. Btw. Mulla on frendien kanssa uudenvuoden liput varattuna. Onko muilla?

Jee, sä oot tulossa kaapista! Mä en valitettavasti ole tulossa Helsinkiin uv. Mutta viimeistään toukokuussa näen sitten poijat kotimaan keikoilla.

Vierailija
1638/2709 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee, sä oot tulossa kaapista! Mä en valitettavasti ole tulossa Helsinkiin uv. Mutta viimeistään toukokuussa näen sitten poijat kotimaan keikoilla.

Joo, no se on ollut yllättävän helppoa :D

Vierailija
1639/2709 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapista huomautan, että täällä voi pysyä vaikka kävisikin keikoilla. ”En mä nyt tästä bändistä muuten mutta festarit, joten kännissä ja läpällä täällä lavan edessä laulan kaikkien biisien mukana.” ”En mä täällä olis mutta lapsen seuraksi tulin kattomaan, onhan tää ihan ok.”

Vierailija
1640/2709 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaapista huomautan, että täällä voi pysyä vaikka kävisikin keikoilla. ”En mä nyt tästä bändistä muuten mutta festarit, joten kännissä ja läpällä täällä lavan edessä laulan kaikkien biisien mukana.” ”En mä täällä olis mutta lapsen seuraksi tulin kattomaan, onhan tää ihan ok.”

Mä en edes käyttänyt mitään "mut ihan vaan koska toi Joel on niin kuuma, ihana ja vaikuttaa niin mielenkiintoiselta tyypiltä" -argumenttia. Ehdotin vaan et miten ois uv:na tää, haluan nähdä BC. Frendit oli vaan et "ok, käy" ilman lisäkysymyksiä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän