Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Reilun tunnin päästä tapahtuu 👀
Eipä tuossa nyt paljon suomalaisen rivifanin näkökulmasta ilakoitavaa ja odotettavaa ole. Totta kai hyvä että keikkoja riittää ympäri Eurooppaa, mistä on heidän puolestaan syytä iloita ja toivoa, että korona olisi jo siinä vaiheessa saatu kuriin.
Joku tykkää solkottaa englannin kieltä kommentteihinsa. Onko tämä nyt sitä youtube-kieltä?
Sitä vaan, että onko bändi vielä kasassa, kun ei ole kuulunut mitään moneen kuukauteen?
Vierailija kirjoitti:
Joku tykkää solkottaa englannin kieltä kommentteihinsa. Onko tämä nyt sitä youtube-kieltä?
Sitä vaan, että onko bändi vielä kasassa, kun ei ole kuulunut mitään moneen kuukauteen?
Sä olet kyllä tosi visusti siellä kaapissa piilossa, jos muka "mitään" ei ole kuulunut "moneen kuukauteen".
Euroopan kiertue syyskuussa, yesss! Mahtavaa nähdä että bändin toiveet ja unelmat alkaa toteutua. Toivottavasti korona ei tällä kertaa sotke suunnitelmia!
Niin mitä se vilmuska siis teki siellä kiertueella? Oliko ihan joku tehtäväkin, muu kuin uusien seuraajien kalastelu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuossa nyt paljon suomalaisen rivifanin näkökulmasta ilakoitavaa ja odotettavaa ole. Totta kai hyvä että keikkoja riittää ympäri Eurooppaa, mistä on heidän puolestaan syytä iloita ja toivoa, että korona olisi jo siinä vaiheessa saatu kuriin.
Toukokuussa myös Suomessa keikkoja (ja oletettavasti kesällä festareita?). Taisi tämä tieto tosin vaan vahingossa pompsahtaa instassa esiin kun bändi itse mainosti vasta Euroopan kiertuetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toukokuussa myös Suomessa keikkoja (ja oletettavasti kesällä festareita?). Taisi tämä tieto tosin vaan vahingossa pompsahtaa instassa esiin kun bändi itse mainosti vasta Euroopan kiertuetta.
Tuska-festarit on ainakin 1.7.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta alusta ei ymmärrä et kuka sönköttää ja minne? Mut pihalla olet, jos et mitään ole kuullut bändistä.
Little red ridinghood kirjoitti:
Itse en ole teini enää, mutta en keski-ikäinenkään. Tosin välillä J:n kuvan näkeminen saa saman fiiliksen, kuin mitä joskus teininä. Tyyliin se tilanne ku olit mutsin kanssa kaupassa ja näit sen sun ihastuksen tulevan vastaan. 🤭
Toi kaapissa oleminen on tullut täällä palstalla myös sellainen "läppä" et en nyt sitä ihan kirjaimellisesti ottaisi. Kiva aihe keskustella, todella mielenkiintoinen ja hyviä näkemyksiä edellä.
Tästä tulee vie joku lovestory 😂 et kuitenkaan saisi sanaa suusta, jos se puhuisi sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonne ainakin. Hyvä et bändillä on keikkoja! Kun tuo korona nyt vain ei yltyisi riehumaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä se vilmuska siis teki siellä kiertueella? Oliko ihan joku tehtäväkin, muu kuin uusien seuraajien kalastelu?
Tämä aihe meni jo. Ei siitä aiheesta ole kiinnostavaa toista sivua jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä aihe meni jo. Ei siitä aiheesta ole kiinnostavaa toista sivua jauhaa.
Voit sivuuttaa sitten nämä viestit jos sinua ei kiinnosta. Tästä aiheesta ei itse asiassa ole vielä juteltu täällä. Minua myös kiinnostaa, miksi poseeraa bändin ja crewn kanssa ryhmäkuvassa, mitä teki siellä? Jos muuten vaan kaveri lähtee kiertueelle mukaan niin tuskin ryhmäkuviin päätyy. Esim Nikon tyttöystävä ei ollut siinä kuvassa vaikka mukana olikin.
Pointti olikin, että miksi ketään pitäisi kiinnostaa hänen siellä tekemisensä. 🤷♀️
Vierailija kirjoitti:
Pointti olikin, että miksi ketään pitäisi kiinnostaa hänen siellä tekemisensä. 🤷♀️
Moi vilmuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonne ainakin. Hyvä et bändillä on keikkoja! Kun tuo korona nyt vain ei yltyisi riehumaan.
Niinpä! Ne ovat muuten myös Joensuussa Ilosaarirockissa 15. - 17.7.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ainaki kiinnostaa mikä on pestinsä crewssä kun siihen näyttää kuuluvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi vilmuli
En tunne kyllä koko ihmistä ja olen kundi. Mut enemmän mä lottoisin vilmuliksi jotain joka haluaa aiheesta nimenomaan puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi vilmuli
En tunne kyllä koko ihmistä ja olen kundi. Mut enemmän mä lottoisin vilmuliksi jotain joka haluaa aiheesta nimenomaan puhua.
Totta! Mikä tahansa huomio on tervetullutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ainaki kiinnostaa mikä on pestinsä crewssä kun siihen näyttää kuuluvan.
Moi Vilmuli!