Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
1601/2709 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun tunnin päästä tapahtuu 👀

Vierailija
1602/2709 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuossa nyt paljon suomalaisen rivifanin näkökulmasta ilakoitavaa ja odotettavaa ole. Totta kai hyvä että keikkoja riittää ympäri Eurooppaa, mistä on heidän puolestaan syytä iloita ja toivoa, että korona olisi jo siinä vaiheessa saatu kuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/2709 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tykkää solkottaa englannin kieltä kommentteihinsa. Onko tämä nyt sitä youtube-kieltä?

Sitä vaan, että onko bändi vielä kasassa, kun ei ole kuulunut mitään moneen kuukauteen?

Vierailija
1604/2709 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tykkää solkottaa englannin kieltä kommentteihinsa. Onko tämä nyt sitä youtube-kieltä?

Sitä vaan, että onko bändi vielä kasassa, kun ei ole kuulunut mitään moneen kuukauteen?

Sä olet kyllä tosi visusti siellä kaapissa piilossa, jos muka "mitään" ei ole kuulunut "moneen kuukauteen".

Vierailija
1605/2709 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan kiertue syyskuussa, yesss! Mahtavaa nähdä että bändin toiveet ja unelmat alkaa toteutua. Toivottavasti korona ei tällä kertaa sotke suunnitelmia!

Vierailija
1606/2709 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä se vilmuska siis teki siellä kiertueella? Oliko ihan joku tehtäväkin, muu kuin uusien seuraajien kalastelu?

Vierailija
1607/2709 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuossa nyt paljon suomalaisen rivifanin näkökulmasta ilakoitavaa ja odotettavaa ole. Totta kai hyvä että keikkoja riittää ympäri Eurooppaa, mistä on heidän puolestaan syytä iloita ja toivoa, että korona olisi jo siinä vaiheessa saatu kuriin.

Toukokuussa myös Suomessa keikkoja (ja oletettavasti kesällä festareita?). Taisi tämä tieto tosin vaan vahingossa pompsahtaa instassa esiin kun bändi itse mainosti vasta Euroopan kiertuetta.

Vierailija
1608/2709 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toukokuussa myös Suomessa keikkoja (ja oletettavasti kesällä festareita?). Taisi tämä tieto tosin vaan vahingossa pompsahtaa instassa esiin kun bändi itse mainosti vasta Euroopan kiertuetta.

Tuska-festarit on ainakin 1.7.

Vierailija
1609/2709 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta alusta ei ymmärrä et kuka sönköttää ja minne? Mut pihalla olet, jos et mitään ole kuullut bändistä.

Vierailija
1610/2709 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

Itse en ole teini enää, mutta en keski-ikäinenkään. Tosin välillä J:n kuvan näkeminen saa saman fiiliksen, kuin mitä joskus teininä. Tyyliin se tilanne ku olit mutsin kanssa kaupassa ja näit sen sun ihastuksen tulevan vastaan. 🤭

Toi kaapissa oleminen on tullut täällä palstalla myös sellainen "läppä" et en nyt sitä ihan kirjaimellisesti ottaisi. Kiva aihe keskustella, todella mielenkiintoinen ja hyviä näkemyksiä edellä.

Tästä tulee vie joku lovestory 😂 et kuitenkaan saisi sanaa suusta, jos se puhuisi sulle.

Vierailija
1611/2709 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonne ainakin. Hyvä et bändillä on keikkoja! Kun tuo korona nyt vain ei yltyisi riehumaan.

Vierailija
1612/2709 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se vilmuska siis teki siellä kiertueella? Oliko ihan joku tehtäväkin, muu kuin uusien seuraajien kalastelu?

Tämä aihe meni jo. Ei siitä aiheesta ole kiinnostavaa toista sivua jauhaa.

Vierailija
1613/2709 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe meni jo. Ei siitä aiheesta ole kiinnostavaa toista sivua jauhaa.

Voit sivuuttaa sitten nämä viestit jos sinua ei kiinnosta. Tästä aiheesta ei itse asiassa ole vielä juteltu täällä. Minua myös kiinnostaa, miksi poseeraa bändin ja crewn kanssa ryhmäkuvassa, mitä teki siellä? Jos muuten vaan kaveri lähtee kiertueelle mukaan niin tuskin ryhmäkuviin päätyy. Esim Nikon tyttöystävä ei ollut siinä kuvassa vaikka mukana olikin.

Vierailija
1614/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti olikin, että miksi ketään pitäisi kiinnostaa hänen siellä tekemisensä. 🤷‍♀️

Vierailija
1615/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti olikin, että miksi ketään pitäisi kiinnostaa hänen siellä tekemisensä. 🤷‍♀️

Moi vilmuli

Vierailija
1616/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonne ainakin. Hyvä et bändillä on keikkoja! Kun tuo korona nyt vain ei yltyisi riehumaan.

Niinpä! Ne ovat muuten myös Joensuussa Ilosaarirockissa 15. - 17.7.

Vierailija
1617/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua ainaki kiinnostaa mikä on pestinsä crewssä kun siihen näyttää kuuluvan.

Vierailija
1618/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi vilmuli

En tunne kyllä koko ihmistä ja olen kundi. Mut enemmän mä lottoisin vilmuliksi jotain joka haluaa aiheesta nimenomaan puhua.

Vierailija
1619/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi vilmuli

En tunne kyllä koko ihmistä ja olen kundi. Mut enemmän mä lottoisin vilmuliksi jotain joka haluaa aiheesta nimenomaan puhua.

Totta! Mikä tahansa huomio on tervetullutta.

Vierailija
1620/2709 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua ainaki kiinnostaa mikä on pestinsä crewssä kun siihen näyttää kuuluvan.

Moi Vilmuli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi