Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
1581/2709 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet Facessa Joel Hokka Fannilehe -nimisen profiilin? Fannilehe on viroa ja tarkoittaa fanisivua mutta sisältö on aika outoa.

Vierailija
1582/2709 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

Sorrun nyt itse asiaan, josta olen sanonut täällä pari kertaa, ettei ole sopivaa tehdä :D mutta tämä asia nousee täällä niin usein vastaan. Kävin katsomassa muutamaa, mitä se seuraa. Ja joo, on siinä toki pientä kaavaa huomattavissa.

Mutta toisaalta, jos ajattelee sen näin: jos se on se juttu mistä hän tykkää, niin hyvä et löytyy paljon nättejä (varmasti fiksuja) naisia joista yrittää etsiä "sitä jotain." Somen aikaan tämän tyylisiä nuoria naisia on paljon, varsinkin instagramissa. Kuka voi sanoa samaa oman makunsa tyypeistä? Kuinka paljon Jax Teller/Kurt Cobain näköisiä miehiä parveilee tuolla ulkona? Aika vähän. 😄

Hahah, etsiä "sitä jotain" 😂

Hahha, mietinkin et bongaako joku sen sieltä 😁 yritin etsiä mahdollisimman kunnioittavia termejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/2709 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon Jax Teller/Kurt Cobain näköisiä miehiä parveilee tuolla ulkona? Aika vähän. 😄

Ai niinku Joel nahkaliivissä ja cobaintyylisissä hiuksissa muutenkin coolina 😏

Well, if the shoe fits 😄🤷‍♀️

Vierailija
1584/2709 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet Facessa Joel Hokka Fannilehe -nimisen profiilin? Fannilehe on viroa ja tarkoittaa fanisivua mutta sisältö on aika outoa.

Joo, Fannilehe on mennyt naimisiin Firuze Hatun -nimisen naisen kanssa. Kuvassa on Joel ja tämä neiti V ja tekstinä "me and my husband".

Vierailija
1585/2709 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Fannilehe on mennyt naimisiin Firuze Hatun -nimisen naisen kanssa. Kuvassa on Joel ja tämä neiti V ja tekstinä "me and my husband".

Jaiks! Spooks much? 🧐 on kyllä outoa sisältöä.

Vierailija
1586/2709 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa just joku sanoitti että ”en edes tiedä onko tää bändi vai lahko” ja se on kyllä hyvin kiteytetty. Rakastan tätä ilmiötä, vaikka itse oonkin tiukasti kaapissa ja teipannut suunikin varmuuden vuoksi jesarilla.

Vierailija
1587/2709 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa just joku sanoitti että ”en edes tiedä onko tää bändi vai lahko” ja se on kyllä hyvin kiteytetty. Rakastan tätä ilmiötä, vaikka itse oonkin tiukasti kaapissa ja teipannut suunikin varmuuden vuoksi jesarilla.

Varmaan jonkun ikäisille joo. Niille, jotka eivät olleet Himin tai Negativen aikaan teinejä-parikymppisiä. Ja sitä edeltävän polven Dingo ja sitä edeltävän polven jotain. 🤷‍♀️ Mutuilua siltä osin, sillä omaan silmään heistä en näe mitään uutisia tai muuta vastaavaa missään. Itse en kuulisi tai näkisi BC mitään missään, ellen kävisi täällä tai chekkaa välillä J:n ig:tä. En edes seuraa niitä somessa, kun oon niin kaapissa.

Vierailija
1588/2709 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jonkun ikäisille joo. Niille, jotka eivät olleet Himin tai Negativen aikaan teinejä-parikymppisiä. Ja sitä edeltävän polven Dingo ja sitä edeltävän polven jotain. 🤷‍♀️ Mutuilua siltä osin, sillä omaan silmään heistä en näe mitään uutisia tai muuta vastaavaa missään. Itse en kuulisi tai näkisi BC mitään missään, ellen kävisi täällä tai chekkaa välillä J:n ig:tä. En edes seuraa niitä somessa, kun oon niin kaapissa.

Mulle sattuneesta syystä pompsahtaa aina etusivulle kaikki bc-uutiset ku avaan netin.. Ehkä joskus pari kertaa tullut googleteltua yms 🤭 Seuraan kyllä myös somessa paria bändin tyyppiä, Joelia ofc. Nyt kun keikkavideoita katsoin niin melkoinen lahko kyllä, cool!

Vierailija
1589/2709 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä teiltä kaappifaneilta nyt ihan mielenkiinnosta, että mikä teitä nolottaa bändissä tai sen fanittamisessa niin paljon, ettette voi diggailla sitä ihan avoimesti?

Vierailija
1590/2709 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkomaisuus on itselle kyllä vieraannuttava asia bändissä. Esim. 30 seconds to marsin lahkolaisiudessa on jotain tosi TOSI creepyä. Silleen niinku pervocreepyä. 😏🤓

Mut siis ihan makuasia tykkääkö lahkotyyppisestä villiintymisestä. Miten musta tuntuu, että kuulostan kaksmieliseltä?

Vierailija
1591/2709 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkomaisuus on itselle kyllä vieraannuttava asia bändissä. Esim. 30 seconds to marsin lahkolaisiudessa on jotain tosi TOSI creepyä. Silleen niinku pervocreepyä. 😏🤓

Mut siis ihan makuasia tykkääkö lahkotyyppisestä villiintymisestä. Miten musta tuntuu, että kuulostan kaksmieliseltä?

Juu, tuo echelon-kulttitouhu oli kyllä todella vieraannuttavaa ja bändi itse vielä lietsoi sitä.

Vierailija
1592/2709 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kysyä teiltä kaappifaneilta nyt ihan mielenkiinnosta, että mikä teitä nolottaa bändissä tai sen fanittamisessa niin paljon, ettette voi diggailla sitä ihan avoimesti?

Vaikea sanoa 🤔 sillä niiden musiikissa ei tosiaan ole mitään noloa. Vaikka tiedän jotain olevinaan niin päteviä musatyyppejä, jotka pitää nu metal/ poprocktyylistä musiikkia jotenkin nolona. Mut Fu* k those! Olen kyllä itse tulossa pikkuhiljaa asian suhteen kaapista ulos.

Vierailija
1593/2709 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuo echelon-kulttitouhu oli kyllä todella vieraannuttavaa ja bändi itse vielä lietsoi sitä.

Echelon 🤦‍♀️ ulon unohtanut tän. Plus ne kaikki private echelon saaribileet.... huutaa creeps creeps!

Vierailija
1594/2709 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaapissa? Bändin takia josta pidät? Miksi? :D Minkä ikäinen olet? Se on "vain" musiikkia, ei ole mitään hävettävää tykätä. Vaihda kaveripiiriä jos kaverisi ovat niin ahdasmielisiä että joudut piilotella ja hävetä sitä millaisesta musiikista pidät.

Vierailija
1595/2709 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikissa fanitusilmiöissä on jonkin verran lahkomaisia piirteitä, mutta ei siinä vielä ole mitään pahaa, jos ei mene mainitulle echelon-kriippisekoilulevelille. Puistatus, kun vielä muistaa ne jutut JL: sta ja tämän mieltymyksistä hyvin nuoriin naisiin. Mutta tämä nyt ihan sivuhuomautuksena, unohdetaan ja jatketaan.

Vierailija
1596/2709 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaapissa? Bändin takia josta pidät? Miksi? :D Minkä ikäinen olet? Se on "vain" musiikkia, ei ole mitään hävettävää tykätä. Vaihda kaveripiiriä jos kaverisi ovat niin ahdasmielisiä että joudut piilotella ja hävetä sitä millaisesta musiikista pidät.

Äh, kaikilla on jokin guilty pleasure. Ei se ole niin vakavaa :D

Vierailija
1597/2709 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään ihan avoimesti. Olen 27v. Nuorempana häpesin helposti jos tykkäsin jostain sellaisesta mistä en yleensä tykännyt, mistä kaverini eivät tykänneet. Kasvoin raskaamman musiikin parissa ja minut "tunnettiin" sellaisena. Teininä tuli vaiheita, kun kuuntelin salassa vaikkapa Bieberiä. 😀 Myöhemmin päätin että F*ck this, kuuntelen mistä tykkään, ei väliä genrellä tai muiden mielipiteillä.

Ehkä näillä ihmisillä on samanlaisia syitä? Tai ehkä se, että bändin löysi moni UMK:n tai Euroviisujen kautta ja olen kuullut joidenkin sanovan, että on noloa innostua bändistä jonkin kilpailun kautta? Tai kun bändistä tuli hetkessä etenkin nuorten (varsinkin tyttöjen) fanituksen kohde, ehkä vanhemmat ihmiset kokevat että heitä pidetään noloina ja pyrkyreinä olla "muka-niin-nuorekkaita". Itse en allekirjoita yhtäkään näistä näkemyksistä ominani, mutta pohdin vain mahdollisia syitä. 🤔

Vierailija
1598/2709 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, kaikilla on jokin guilty pleasure. Ei se ole niin vakavaa :D

Itselläni ei ole, sillä jossain vaiheessa vain päätin ettei sellaisia tarvitse olla. Tykkään avoimesti mistä tykkään, ja jos se on jollekin ongelma ja syy kiusata (vttuilla) niin 🖕🏼.

Vierailija
1599/2709 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole teini enää, mutta en keski-ikäinenkään. Tosin välillä J:n kuvan näkeminen saa saman fiiliksen, kuin mitä joskus teininä. Tyyliin se tilanne ku olit mutsin kanssa kaupassa ja näit sen sun ihastuksen tulevan vastaan. 🤭

Toi kaapissa oleminen on tullut täällä palstalla myös sellainen "läppä" et en nyt sitä ihan kirjaimellisesti ottaisi. Kiva aihe keskustella, todella mielenkiintoinen ja hyviä näkemyksiä edellä.

Vierailija
1600/2709 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaapissa lähinnä siksi, että teini-ikäinen poikani tykkää (kaapissa myös, koska bändihän on profiloitunut pitkälti nuorten naisten fanituskohteeksi) bändistä ja olisihan se nyt hänelle ihan jäätävä downeri, jos mutsi fanittaisi samaa yhtyettä. Salaa kyllä mielelläni ja innoissani kuuntelen, vaikka esitänkin nihkeähköä tyyliin mitä se tämmöinen huuto on ja onko näillä edes muita hyviä biisejä kuin se Dark Side (oikeasti osaan suunnilleen kaikki biisit ulkoa, heh).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi