Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
2541/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille ikä on vain numero höpöttäjille. Eipä se J taida montaa 38-42 vuotiasta naista somessa seurata, mutta montaa 18-22 vuotiasta kylläkin. Että eikö siinä ole jo faktaa teille.

Faktaa mistä?

Vierailija
2542/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hel*etin vit*u. Juuri yhteistuumin keskustelimme kiusaamisen lopettamisesta täällä ja samantien alkaa ihmeellinen piikittely. Tuo blond channel mouruaminen ja ikäkeskustelu on ihan selvästi joidenkin harmitonta piristystä päivään. Eikä sitä tarvitse joutua noin puolustamaan.

Jollain täällä on selvästi pakkomielle, mutta ei noilla "ikä on vain numero" keskustelijoilla. Jos tälle linjalle lähdetään, niin selvä juttu... Onko oma persoonallisuus noin hukassa, kun selvästi epävarmuus iskee päälle? Osta vaikka ebaystä joku "hetivalmis halpakopio -persoonallisuus" ja kasvata sen avulla terve itsetunto. Silloin ei tarvitse tulla pilaamaan muiden hyviä keskusteluja.

-vanha vakkari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menipä taas maku, kun lukee tätä sivua. Taidan jättää koko blindchannelin hetkeksi väliin.

Samoin. Mun puolesta koko tämä ketju saa kuolla.

Nää just on hupaisia vedätysyrityksiä, kun ensin tullaan anoina ketjuun räyhäämään ja sitten parin kommentin jälkeen muka toisina anoina loukkaannutaan omista kommenteista, että ketju kuolisi ;DDD

Mutta ei tuommoiset läpi mene ;DDD

Vierailija
2544/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menipä taas maku, kun lukee tätä sivua. Taidan jättää koko blindchannelin hetkeksi väliin.

Nää just on hupaisia vedätysyrityksiä, kun ensin tullaan anoina ketjuun räyhäämään ja sitten parin kommentin jälkeen muka toisina anoina loukkaannutaan omista kommenteista, että ketju kuolisi ;DDD

En ole käynyt täällä räyhäämässä missään vaiheessa. Olen vaan oikeasti tosi väsynyt tähän.

Vierailija
2545/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain köyhän miehen Linkin Parkin ja Rasmuksen anaalilapselta.

Vierailija
2546/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä olisi motiivi tulla sabotoimaan ja kuollettamaan bc ketju? Toisaalta, kaikista eniten täällä keskustelemassa on noi Joelia kuolaavat. Heidän maalittaminen on nopea tapa hiljentää keskustelu.

Vierailija
2547/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollit ja fanboyt tätäkin pitävät elossa, että poistaa vaan. Ei tule ikävä!

Vierailija
2548/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä olisi motiivi tulla sabotoimaan ja kuollettamaan bc ketju? Toisaalta, kaikista eniten täällä keskustelemassa on noi Joelia kuolaavat. Heidän maalittaminen on nopea tapa hiljentää keskustelu.

Outoa, ettei näitä Blind Channel -ketjuja poisteta, vaikka ne onkin menneet niin off topic täyteen trollipaskaa.

Vierailija
2549/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt täällä räyhäämässä missään vaiheessa. Olen vaan oikeasti tosi väsynyt tähän.

Olet väsynyt tähän? Mihin? Siihen et joillain hauskaa, mut sulla ei? Siksi pitää purkaa paha olo muihin?

Oletko aloittanut itse mitään keskusteluja? Täällä on ollut viikkoja haudanhiljaista. Nyt kun jengi herää et jatketaanko keskusteluja rauhassa, niin kaivaudut purkamaan olojasi muihin?

Vierailija
2550/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin läpinäkyvä yritys poistattaa ketju. Vaikea nähdä motiivi tämän takana... oletko noin kateellinen siihen, et kundeista on keskusteluja netissä.

Vierailija
2551/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väsynyt tähän? Mihin? Siihen et joillain hauskaa, mut sulla ei? Siksi pitää purkaa paha olo muihin?

Oletko aloittanut itse mitään keskusteluja? Täällä on ollut viikkoja haudanhiljaista. Nyt kun jengi herää et jatketaanko keskusteluja rauhassa, niin kaivaudut purkamaan olojasi muihin?

Väsynyt tähän jatkuvaan vääntämiseen. Olen ollut mukana alusta asti ja aloittanut keskusteluja, useinkin ja molemmissa ketjuissa. Nytkin olin oikein innoissani siitä että keskustelu näytti täällä taas viriävän.

Vierailija
2552/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tuollainen vittui*u ja toisten haukkuminen pakkomielteiseksi ei ole paras tapa luoda positiivinen keskusteluilmapiiri aikaan.

Vierailija
2553/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsynyt tähän jatkuvaan vääntämiseen. Olen ollut mukana alusta asti ja aloittanut keskusteluja, useinkin ja molemmissa ketjuissa. Nytkin olin oikein innoissani siitä että keskustelu näytti täällä taas viriävän.

Olet väsynyt vääntämiseen ja riitoihin, mutta aiheutat itse eniten kränää täällä keskustelussa. Jännä juttu.

Vierailija
2554/2709 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kränän syynä sellainen pikku juttu, että raskasta ja aggressiivista musiikkia kuuntelevat elävät just silloin negatiivisissa fiiliksissä, joita pitää sitten purkaa musiikkiin. Tämä keskustelu ei "soi" halutulla tavalla, niin kirjallisessa muodossa ei siedetä mitään kevennyksiä, vaan se aggressio on herkemmin ihan pikkuasioista päällä ja ollaan "mitä noi tulee häiritsemään mun masennusta/väsymystä/veetutusta/aggressiota, --> mä poistan/alapeukutan."

Damiano-ketjussa näillä kallisarvoisilla lumihiutaleilla muuten on päällä tämä ihan sama asia, vaikka höyhenenkevyttä poppista kuuntelevat, niin huumori on kuolaajilla vähissä.

Vierailija
2555/2709 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, ettei näitä Blind Channel -ketjuja poisteta, vaikka ne onkin menneet niin off topic täyteen trollipaskaa.

Sanoma ja Sanoman mode tykkää klikkauksista. Vrt. Damiano-ketju.

Vierailija
2556/2709 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa joltain köyhän miehen Linkin Parkin ja Rasmuksen anaalilapselta.

Eli siis musiikillisesti, loogisesti ja fyysisesti täysin ainutlaatuiselta ;DDD

Mahtavaa!

Vierailija
2557/2709 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Olisiko kränän syynä sellainen pikku juttu, että raskasta ja aggressiivista musiikkia kuuntelevat elävät just silloin negatiivisissa fiiliksissä, joita pitää sitten purkaa musiikkiin. Tämä keskustelu ei "soi" halutulla tavalla, niin kirjallisessa muodossa ei siedetä mitään kevennyksiä, vaan se aggressio on herkemmin ihan pikkuasioista päällä ja ollaan "mitä noi tulee häiritsemään mun masennusta/väsymystä/veetutusta/aggressiota, --> mä poistan/alapeukutan."

Damiano-ketjussa näillä kallisarvoisilla lumihiutaleilla muuten on päällä tämä ihan sama asia, vaikka höyhenenkevyttä poppista kuuntelevat, niin huumori on kuolaajilla vähissä.

Ihan hyvä ja käypä teoria hyvä winskusemme 🤔

Vierailija
2558/2709 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskakohan bc mahtaisi julkaista kesän keikkoja? Jos näitä festareita ei nyt lasketa.

Vierailija
2559/2709 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskakohan bc mahtaisi julkaista kesän keikkoja? Jos näitä festareita ei nyt lasketa.

Ööö, eiköhän nämä festarit ole näitä kesän keikkoja?

Vierailija
2560/2709 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, eiköhän nämä festarit ole näitä kesän keikkoja?

Niin, tässä varmaan tarkoitetaan että josko tulisi näiden festareiden lisäksi "normikeikkoja" myös. Itsekin odotan kiinnostuneena, toivottavasti semmoisia tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän