Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
2501/2709 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se liittyy bändin fanittamiseen? Anteeksi, mutta ei tuolla tavalla fanita kuin teinit. Silloin "valittiin" joku poikabändistä ketä ajatella. Punkku ei omien sanojensa mukaan ole edes fani. Eikä teini. Tarkoitus oli vain huumorilla kiusata sitä.

Hah, sinäkö määrittelet mikä on oikea tapa fanittaa? En yhtään ihmettele että tää ketju on lähes kuollut kun täällä on tämmöistä. Mä ainakin fanitan miten haluan (ja olen vielä Punkkuakin vanhempi).

Juurikin näin, kukin saa fanittaa miten haluaa. Itse pidän joistain bc biiseistä paljon, mutta se et pidän Joelia mielenkiintoisena tyyppinä ei liity fanitukseen. Se on enemmänkin observation ihminen ihmisestä. Mille en ole tekemässä mitään iskemismovesseja 😏 sille täällä on vitsailtu, minkä toivon nyt loppuvan. Kiitos sinulle kun puutuit.

En kiellä ettenkö Joelia pitäisi mielenkiintoisena. Hänessä on ainakin julkisuuskuvan puolesta paljon mihin samaistun ja ymmärrän montaa seikkaa. Painotan, julkisuuskuvan perusteella näin päättelen. (Tiedän, että julkisuuskuva on eri kuin tyyppi sen takana.) Toivottavasti keskustelu siirtyy tästä aiheesta johonkin muuhun.

Mitä mieltä olette rakkauslaulusta mikä on tulossa? Mitä odotuksia?

Tosi vaikeaa sanoa. Jossain haastiksessa oli muistaakseni vielä että laulu kertoo siitä, millaisia jätkät on sängyssä. Odottelen mielenkiinnolla...

Ne taisi sanoa että lavalla tullaan näkemään minkälaisia ne on sängyssä, ei että biisi kertoo siitä. Tiedäpä sitten mitä tuokin tarkoittaa. Odotan mielenkiinnolla. Mutta kiva saada kuulla uutta musiikkia heiltä!

Ahaa, OK 😊 Tajusin sitten vähän väärin. Mutta mielenkiintoiselta tuokin kuulostaa 😏

Vierailija
2502/2709 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa itseäni et kuka on kirjoittanut mitäkin ja ketkä heistä yleensäkin biisit kirjoittaa? Onko tää uusi kaikkien point of view rakkausbiisi vai mitä 🤷🏼‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/2709 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se liittyy bändin fanittamiseen? Anteeksi, mutta ei tuolla tavalla fanita kuin teinit. Silloin "valittiin" joku poikabändistä ketä ajatella. Punkku ei omien sanojensa mukaan ole edes fani. Eikä teini. Tarkoitus oli vain huumorilla kiusata sitä.

Hah, sinäkö määrittelet mikä on oikea tapa fanittaa? En yhtään ihmettele että tää ketju on lähes kuollut kun täällä on tämmöistä. Mä ainakin fanitan miten haluan (ja olen vielä Punkkuakin vanhempi).

Juurikin näin, kukin saa fanittaa miten haluaa. Itse pidän joistain bc biiseistä paljon, mutta se et pidän Joelia mielenkiintoisena tyyppinä ei liity fanitukseen. Se on enemmänkin observation ihminen ihmisestä. Mille en ole tekemässä mitään iskemismovesseja 😏 sille täällä on vitsailtu, minkä toivon nyt loppuvan. Kiitos sinulle kun puutuit.

En kiellä ettenkö Joelia pitäisi mielenkiintoisena. Hänessä on ainakin julkisuuskuvan puolesta paljon mihin samaistun ja ymmärrän montaa seikkaa. Painotan, julkisuuskuvan perusteella näin päättelen. (Tiedän, että julkisuuskuva on eri kuin tyyppi sen takana.) Toivottavasti keskustelu siirtyy tästä aiheesta johonkin muuhun.

Mitä mieltä olette rakkauslaulusta mikä on tulossa? Mitä odotuksia?

Tosi vaikeaa sanoa. Jossain haastiksessa oli muistaakseni vielä että laulu kertoo siitä, millaisia jätkät on sängyssä. Odottelen mielenkiinnolla...

Ne taisi sanoa että lavalla tullaan näkemään minkälaisia ne on sängyssä, ei että biisi kertoo siitä. Tiedäpä sitten mitä tuokin tarkoittaa. Odotan mielenkiinnolla. Mutta kiva saada kuulla uutta musiikkia heiltä!

Kuuma jäbä 2.0 Alex-remix.

Varma tieto, hirnuivat hevoset winnerin takapihalla.

Vierailija
2504/2709 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää on näin kuollutta?

Vierailija
2505/2709 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oisitteko vaikka itse sekoilleet ja jakautuneet eri keskusteluihin? Ihan kuin kourallinen yhden bändin faneja ei muka mahtuisi samaan ketjuun.

-sivustaseuraaja

Vierailija
2506/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oisitteko vaikka itse sekoilleet ja jakautuneet eri keskusteluihin? Ihan kuin kourallinen yhden bändin faneja ei muka mahtuisi samaan ketjuun.

-sivustaseuraaja

No nyt luin sivuja taaksepäin, niin ilmeisesti joku sota täällä on ollut. Ihmettelen silti sitä, että miksi tuo sota on käyty. Ei täällä kuitenkaan mikään keskustelua ole sen jälkeen ollut. Miksi ajaa porukka kahteen leiriin ja vaientaa official ketju täysin. Mikä motiivi on joillain keskustelijoista ajaa osa porukka pois, eikä silti itse jatka täällä keskustelua?

Vierailija
2507/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivustaseuraaja

No nyt luin sivuja taaksepäin, niin ilmeisesti joku sota täällä on ollut. Ihmettelen silti sitä, että miksi tuo sota on käyty. Ei täällä kuitenkaan mikään keskustelua ole sen jälkeen ollut. Miksi ajaa porukka kahteen leiriin ja vaientaa official ketju täysin. Mikä motiivi on joillain keskustelijoista ajaa osa porukka pois, eikä silti itse jatka täällä keskustelua?

Joku / jotkut alkoi inttää että täällä puhutaan aiheen vierestä eikä pidetä kiinni säännöistä. Toiset sitten hermostuivat sen takia. Keskustelua myös poistettiin sivukaupalla. En tiedä, miksi.

Vierailija
2508/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Taisi joku bc jäsen jossain haastiksessa sanoa, etteivät pahastu nettikirjoittelusta keskustelupalstalla. Kunhan se ei mene mihinkään henkeä uhkaavalle tasolle jne. Olen samaa mieltä muutaman kanssa täältä siitä teoriasta, että ne sääntökiristelijät olivat varmaan jotain sellaisia "tosifaneja". Tarkoitan tuolla sellaisia tyyppejä, jotka ajattelevat bändin jäsenten suuttuvan läpänheitosta tai joidenkin (winneriä lainatakseni) blond channel mouruamisesta. Että bändi yhtäkkiä lakkaisi olemasta, jos joku sanoo sanan nus*ia jonkun jäsenen kohdalla. Ketjun koko aloittajakin pakeni toiseen ketjuun. Sekin kertoo jo paljon tämän ketjun vallanneista.

-vanha vakkari

Vierailija
2509/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivustaseuraaja

Joku / jotkut alkoi inttää että täällä puhutaan aiheen vierestä eikä pidetä kiinni säännöistä. Toiset sitten hermostuivat sen takia. Keskustelua myös poistettiin sivukaupalla. En tiedä, miksi.

Jossain (nimeltämainitsematta) olevassa keskusteluyhteisössä kuulemma (joku täällä aiemmin kertoi) on todella tiukat säännöt bc ketjuissa. Jotenkin kuvittelevat kai sen vallan ulottuvan kaikkeen aiheeseen liittyvään keskusteluun, oli se keskustelu missä vaan. Mielikuvani tästä onkin se, että kuvittelevat olevansa jotain vip modeja aiheen keskusteluun liittyen. Mutta eivät ole.

-vanha vakkari

Vierailija
2510/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivustaseuraaja

Kun koko ajan valitettiin että täällä puhutaan vääristä asioista, ja sitten vielä kymmeniä ellei satoja viestejä poistetaan (muka "fanien" toimesta?) joissa on puhuttu nimenomaan blind channelista, niin ainakin minulle riitti siinä vaiheessa. Toivotin tänne ketjuun mukavia keskusteluja tiukkapipoille mutta kuollutta näyttää olevan. Ja toisessa ketjussa taas ei puhuta juuri ollenkaan enää bc:stä joten hienosti toimittu tosifanit! Veitte meiltä kokonaan paikan jossa keskustella tästä mahtavasta bändistä.

Vierailija
2511/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdotin jopa kompromissiä. Että me muutamat jauhamme sitä omaa meidän huumoriin sopivaa paskaamme toisessa ketjussa ja voimme täällä sitten puhua heille sopivaa, heidän mielestään itse aiheeseen liittyvää keskustelua. Sain vastaukseksi "mene pois sinä tyhmä ihminen, miksi olet täällä vaikka sinua ei tänne haluta" - tyylisen ystävällisen vastauksen sekä "ei Joel kiinnostuisi ikinä noin vanhasta ihmisestä. Vaan meistä nuorista" tyylistä pilkkaamista 😂 hahha.

Onhan se vähän harmi, että tämä näin jakautui. Huvittavaa draamaa lähinnä, mutta kertoo selvästi kuinka niin erilaisia ihmisiä ja eri-ikäisiä täällä pyörii. Joskus on hyvä muistaa se, ettei se oma napa ole aina mikään auktoriteetti kieltämään muita ja joskus on pakko sietää oman mukavuusrajan ulkopuolelta tulevia asioita.

Vierailija
2512/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin paranoidi että melkein kuvittelin jonkun ihan tahallaan sabotoineen koko keskustelun. Se nyt kuitenkaan tuskin on totta. 😊

Vierailija
2513/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kävi varmaan monella mielessä. Lähinnä sekin, että monta kymmentä sivua keskustelua poistetaan. Miksi? Niissä oli ihan asiallistakin kommenttia ja joissain luki jopa kommentti "niinpä, samaa mieltä" ja nekin deletoitiin. Aika henkilökohtaisen tunteisiin on jollain joku random ketju mennyt.

Vierailija
2514/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdotin jopa kompromissiä. Että me muutamat jauhamme sitä omaa meidän huumoriin sopivaa paskaamme toisessa ketjussa ja voimme täällä sitten puhua heille sopivaa, heidän mielestään itse aiheeseen liittyvää keskustelua. Sain vastaukseksi "mene pois sinä tyhmä ihminen, miksi olet täällä vaikka sinua ei tänne haluta" - tyylisen ystävällisen vastauksen sekä "ei Joel kiinnostuisi ikinä noin vanhasta ihmisestä. Vaan meistä nuorista" tyylistä pilkkaamista 😂 hahha.

Onhan se vähän harmi, että tämä näin jakautui. Huvittavaa draamaa lähinnä, mutta kertoo selvästi kuinka niin erilaisia ihmisiä ja eri-ikäisiä täällä pyörii. Joskus on hyvä muistaa se, ettei se oma napa ole aina mikään auktoriteetti kieltämään muita ja joskus on pakko sietää oman mukavuusrajan ulkopuolelta tulevia asioita.

Tuo vanhaksi ja tyhmäksi haukkuminen oli tosi tyhmää. Fanitetaan bändiä, joka ei hyväksy mitään kiusaamista ja sitten kuitenkin itse kiusataan toisia. Se on minusta jo tekopyhyyttä. Bändi ei varmasti välitä fanien iästä, eiköhän tärkeintä ole se että faneja on. Jokainen varmasti kelpaa.

Vierailija
2515/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin oli aika ihmeellistä että jotkut valittivat jatkuvasta Joelin perään kuolaamisesta, mutta eivät sitten yrittäneetkään vaihtaa puheenaihetta, ei edes nyt. Miksi pitää valittaa kaikesta kun ei sitten kuitenkaan tee mitään asioitten muuttamiseksi?

Vierailija
2516/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun ikä on sellainen asia, jolle kukaan ei voi mitään. Sille voi, että antaako sen vaikuttaa. Vaikka miten olisi nuoren oloinen ja näköinen se numero nyt vaan on mikä on. Eikä tämä ole mikään mainospuhe 😏

Olen monesti ihmetellyt sitä sävyä millä täällä välillä on keskustelua käyty ja mitä täällä on kerrottu sen muuallakin olevan. Kuten edellä hyvin sanottiin, bändi itse tuntuu vastustavan kiusaamista ja sanoo fu*k that shit. Sit on tyyppejä, jotka käyttäytyvät kuin yläasteen kiusaajat. Jos ootte oikeasti teinejä, niin se ei tee teistä cooleja koviksia. Believe me.

Ja Joelin kuolauskommentteihin en voi ottaa kantaa. En tiedä yhtään mistä puhutte. Yhtään. 😇 täysin viaton olen.

Vierailija
2517/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivustaseuraaja

Kun koko ajan valitettiin että täällä puhutaan vääristä asioista, ja sitten vielä kymmeniä ellei satoja viestejä poistetaan (muka "fanien" toimesta?) joissa on puhuttu nimenomaan blind channelista, niin ainakin minulle riitti siinä vaiheessa. Toivotin tänne ketjuun mukavia keskusteluja tiukkapipoille mutta kuollutta näyttää olevan. Ja toisessa ketjussa taas ei puhuta juuri ollenkaan enää bc:stä joten hienosti toimittu tosifanit! Veitte meiltä kokonaan paikan jossa keskustella tästä mahtavasta bändistä.

Niin, sehän se täällä alunperin ärsyttikin, kun alettiin tarinoida ihan kaikesta muusta kuin BC:stä ja siksi niistä keskustelupalstan pelisäännöistä muistuteltiin. Nytkö se sama alkaa ärsyttää siellä toisessa ketjussa vai mikä siellä on ongelma?

Itse en keskustele tällä hetkellä täällä, koska ei oikein ole mitään uutta sanottavaa. Palaan asiaan sitten kun uutta musiikkia tulee.

Vierailija
2518/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivustaseuraaja

Niin, sehän se täällä alunperin ärsyttikin, kun alettiin tarinoida ihan kaikesta muusta kuin BC:stä ja siksi niistä keskustelupalstan pelisäännöistä muistuteltiin. Nytkö se sama alkaa ärsyttää siellä toisessa ketjussa vai mikä siellä on ongelma?

Itse en keskustele tällä hetkellä täällä, koska ei oikein ole mitään uutta sanottavaa. Palaan asiaan sitten kun uutta musiikkia tulee.

Miksi sitten liputettiin kymmeniä ja taas kymmeniä kommentteja jotka liittyivät bändiin? Ongelma ei ollut se että keskustelu olisi rönsyillyt, vaan joku muuten vai sabotoi täysin mielivaltaisesti.

Tämän ketjun perustaja itse täällä linjasi että saa keskustella myös aiheen vierestä. Sitten kun tämä yksi porukka ajettiin täältä pois, niin jäljelle jääneet ei keskustele enää edes bändistä vaikka tilaa olisi 😄

Vierailija
2519/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli viimeinen pisara se ”alapeukutan ja liputan ne viestit mistä en tykkää” -tyyppi. Ok. Keskustele sitten itseksesi. You must be fun at parties.

Vierailija
2520/2709 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle oli viimeinen pisara se ”alapeukutan ja liputan ne viestit mistä en tykkää” -tyyppi. Ok. Keskustele sitten itseksesi. You must be fun at parties.

Olin unohtanut tämän. Menin tässä kohtaa niin sanattomaksi. Kun luin silloin tämän tyypin kommentteja, en kyennyt kuin katsomaan suu auki et "niin että mitä että" 😂

Hyvä toi sun loppukaneetti "you must be fun at parties " 🤌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän