Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
Varsinkin kun ikä on sellainen asia, jolle kukaan ei voi mitään. Sille voi, että antaako sen vaikuttaa. Vaikka miten olisi nuoren oloinen ja näköinen se numero nyt vaan on mikä on. Eikä tämä ole mikään mainospuhe 😏
Olen monesti ihmetellyt sitä sävyä millä täällä välillä on keskustelua käyty ja mitä täällä on kerrottu sen muuallakin olevan. Kuten edellä hyvin sanottiin, bändi itse tuntuu vastustavan kiusaamista ja sanoo fu*k that shit. Sit on tyyppejä, jotka käyttäytyvät kuin yläasteen kiusaajat. Jos ootte oikeasti teinejä, niin se ei tee teistä cooleja koviksia. Believe me.
Ja Joelin kuolauskommentteihin en voi ottaa kantaa. En tiedä yhtään mistä puhutte. Yhtään. 😇 täysin viaton olen.
Eivätkä teinitkään pysy ikuisesti nuorina. Olisi jännää jos he lukisivat itse näitä omia kommenttejaan vaikka joskus 30-vuotiaina samalla kun kuolaisivat 20-vuotiaiden perään. 😊 Siinä voisi sävy muuttua ja toisten vähättely ja tuomitseminen loppua.
Niimpä. En aio itse yhtään hävetä ja puolustella sitä, et diggaan itseäni nuoremmista kundeista. Olisi todellakin hauskaa, kun nämä naureskelijat lukisivat näitä kommenttejaan itse sit joskus. Miksi miehillä olisi jotenkin etuoikeus katsella itseään nuorempia, mut naisilla ei. Bullshit!
Poistuiko täältä jo kommentteja? Äsken mun yksi kommenteista oli tällä sivulla uusin ja nyt se on edellisellä sivulla vika. 🤔
Niimpä. En aio itse yhtään hävetä ja puolustella sitä, et diggaan itseäni nuoremmista kundeista. Olisi todellakin hauskaa, kun nämä naureskelijat lukisivat näitä kommenttejaan itse sit joskus. Miksi miehillä olisi jotenkin etuoikeus katsella itseään nuorempia, mut naisilla ei. Bullshit![/quote]
Oi juurikin näin! T: 30+ wax figure, joka vois esim. pelata korttia 4/6 jäsenen kanssa tästä bändistä. Ja kyllä ne 2 muutakin oikeastaan kelpaisi :D Tai Trivial Pursuit vois olla hauskempaa.
Mä voisin kanssa pelata jotain peleja yhden niistä kanssa 😏 voisi olla aika hauskaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää on näin kuollutta?
No oisitteko vaikka itse sekoilleet ja jakautuneet eri keskusteluihin? Ihan kuin kourallinen yhden bändin faneja ei muka mahtuisi samaan ketjuun.
-sivustaseuraaja
No nyt luin sivuja taaksepäin, niin ilmeisesti joku sota täällä on ollut. Ihmettelen silti sitä, että miksi tuo sota on käyty. Ei täällä kuitenkaan mikään keskustelua ole sen jälkeen ollut. Miksi ajaa porukka kahteen leiriin ja vaientaa official ketju täysin. Mikä motiivi on joillain keskustelijoista ajaa osa porukka pois, eikä silti itse jatka täällä keskustelua?
Kun koko ajan valitettiin että täällä puhutaan vääristä asioista, ja sitten vielä kymmeniä ellei satoja viestejä poistetaan (muka "fanien" toimesta?) joissa on puhuttu nimenomaan blind channelista, niin ainakin minulle riitti siinä vaiheessa. Toivotin tänne ketjuun mukavia keskusteluja tiukkapipoille mutta kuollutta näyttää olevan. Ja toisessa ketjussa taas ei puhuta juuri ollenkaan enää bc:stä joten hienosti toimittu tosifanit! Veitte meiltä kokonaan paikan jossa keskustella tästä mahtavasta bändistä.
Niin, sehän se täällä alunperin ärsyttikin, kun alettiin tarinoida ihan kaikesta muusta kuin BC:stä ja siksi niistä keskustelupalstan pelisäännöistä muistuteltiin. Nytkö se sama alkaa ärsyttää siellä toisessa ketjussa vai mikä siellä on ongelma?
Itse en keskustele tällä hetkellä täällä, koska ei oikein ole mitään uutta sanottavaa. Palaan asiaan sitten kun uutta musiikkia tulee.
Miksi sitten liputettiin kymmeniä ja taas kymmeniä kommentteja jotka liittyivät bändiin? Ongelma ei ollut se että keskustelu olisi rönsyillyt, vaan joku muuten vai sabotoi täysin mielivaltaisesti.
Tämän ketjun perustaja itse täällä linjasi että saa keskustella myös aiheen vierestä. Sitten kun tämä yksi porukka ajettiin täältä pois, niin jäljelle jääneet ei keskustele enää edes bändistä vaikka tilaa olisi 😄
Ei aavistustakaan kuka liputti ja miksi liputti. Minunkin viestejäni poistui paljon, mutta ei minulla silti ole mitään ongelmia jatkaa tässä ketjussa. Jotkut ovat nyt jääneet jumiin tuohon sabotoijaan ja niputtavat kaikki tänne jääneet keskustelijat samaan porukkaan, joka yrittää ajaa toiset pois täältä. Tämä kahteen leiriin jako ja syyttely ei ainakaan auta mitään. Pahentaa vaan. En tunne olevani tervetullut enää kumpaankaan ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun ikä on sellainen asia, jolle kukaan ei voi mitään. Sille voi, että antaako sen vaikuttaa. Vaikka miten olisi nuoren oloinen ja näköinen se numero nyt vaan on mikä on. Eikä tämä ole mikään mainospuhe 😏
Olen monesti ihmetellyt sitä sävyä millä täällä välillä on keskustelua käyty ja mitä täällä on kerrottu sen muuallakin olevan. Kuten edellä hyvin sanottiin, bändi itse tuntuu vastustavan kiusaamista ja sanoo fu*k that shit. Sit on tyyppejä, jotka käyttäytyvät kuin yläasteen kiusaajat. Jos ootte oikeasti teinejä, niin se ei tee teistä cooleja koviksia. Believe me.
Ja Joelin kuolauskommentteihin en voi ottaa kantaa. En tiedä yhtään mistä puhutte. Yhtään. 😇 täysin viaton olen.
Eivätkä teinitkään pysy ikuisesti nuorina. Olisi jännää jos he lukisivat itse näitä omia kommenttejaan vaikka joskus 30-vuotiaina samalla kun kuolaisivat 20-vuotiaiden perään. 😊 Siinä voisi sävy muuttua ja toisten vähättely ja tuomitseminen loppua.
Niimpä. En aio itse yhtään hävetä ja puolustella sitä, et diggaan itseäni nuoremmista kundeista. Olisi todellakin hauskaa, kun nämä naureskelijat lukisivat näitä kommenttejaan itse sit joskus. Miksi miehillä olisi jotenkin etuoikeus katsella itseään nuorempia, mut naisilla ei. Bullshit!
Just niin! Jos 50-v mies on 20-v naisen kanssa niin miestä pidetään onnekkaana, kun on saanut nuoren misun. Jos asetelma onkin sitten toisinpäin, nainen 50-v ja mies 20-v pidetään paria ihan naurettavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oisitteko vaikka itse sekoilleet ja jakautuneet eri keskusteluihin? Ihan kuin kourallinen yhden bändin faneja ei muka mahtuisi samaan ketjuun.
-sivustaseuraaja
No nyt luin sivuja taaksepäin, niin ilmeisesti joku sota täällä on ollut. Ihmettelen silti sitä, että miksi tuo sota on käyty. Ei täällä kuitenkaan mikään keskustelua ole sen jälkeen ollut. Miksi ajaa porukka kahteen leiriin ja vaientaa official ketju täysin. Mikä motiivi on joillain keskustelijoista ajaa osa porukka pois, eikä silti itse jatka täällä keskustelua?
Kun koko ajan valitettiin että täällä puhutaan vääristä asioista, ja sitten vielä kymmeniä ellei satoja viestejä poistetaan (muka "fanien" toimesta?) joissa on puhuttu nimenomaan blind channelista, niin ainakin minulle riitti siinä vaiheessa. Toivotin tänne ketjuun mukavia keskusteluja tiukkapipoille mutta kuollutta näyttää olevan. Ja toisessa ketjussa taas ei puhuta juuri ollenkaan enää bc:stä joten hienosti toimittu tosifanit! Veitte meiltä kokonaan paikan jossa keskustella tästä mahtavasta bändistä.
Niin, sehän se täällä alunperin ärsyttikin, kun alettiin tarinoida ihan kaikesta muusta kuin BC:stä ja siksi niistä keskustelupalstan pelisäännöistä muistuteltiin. Nytkö se sama alkaa ärsyttää siellä toisessa ketjussa vai mikä siellä on ongelma?
Itse en keskustele tällä hetkellä täällä, koska ei oikein ole mitään uutta sanottavaa. Palaan asiaan sitten kun uutta musiikkia tulee.
Miksi sitten liputettiin kymmeniä ja taas kymmeniä kommentteja jotka liittyivät bändiin? Ongelma ei ollut se että keskustelu olisi rönsyillyt, vaan joku muuten vai sabotoi täysin mielivaltaisesti.
Tämän ketjun perustaja itse täällä linjasi että saa keskustella myös aiheen vierestä. Sitten kun tämä yksi porukka ajettiin täältä pois, niin jäljelle jääneet ei keskustele enää edes bändistä vaikka tilaa olisi 😄Ei aavistustakaan kuka liputti ja miksi liputti. Minunkin viestejäni poistui paljon, mutta ei minulla silti ole mitään ongelmia jatkaa tässä ketjussa. Jotkut ovat nyt jääneet jumiin tuohon sabotoijaan ja niputtavat kaikki tänne jääneet keskustelijat samaan porukkaan, joka yrittää ajaa toiset pois täältä. Tämä kahteen leiriin jako ja syyttely ei ainakaan auta mitään. Pahentaa vaan. En tunne olevani tervetullut enää kumpaankaan ketjuun.
Kyllä sinä varmaan ihan tervetullut olet. Mä itse yritän lähinnä vaan ymmärtää, mitä ja miksi tässä oikein tapahtui. Tuntui ikävältä kun ketju jakautui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sivustaseuraaja
Tämän ketjun perustaja itse täällä linjasi että saa keskustella myös aiheen vierestä. Sitten kun tämä yksi porukka ajettiin täältä pois, niin jäljelle jääneet ei keskustele enää edes bändistä vaikka tilaa olisi 😄Ei aavistustakaan kuka liputti ja miksi liputti. Minunkin viestejäni poistui paljon, mutta ei minulla silti ole mitään ongelmia jatkaa tässä ketjussa. Jotkut ovat nyt jääneet jumiin tuohon sabotoijaan ja niputtavat kaikki tänne jääneet keskustelijat samaan porukkaan, joka yrittää ajaa toiset pois täältä. Tämä kahteen leiriin jako ja syyttely ei ainakaan auta mitään. Pahentaa vaan. En tunne olevani tervetullut enää kumpaankaan ketjuun.
Kyllä sinä varmaan ihan tervetullut olet. Mä itse yritän lähinnä vaan ymmärtää, mitä ja miksi tässä oikein tapahtui. Tuntui ikävältä kun ketju jakautui.
Mietin silloin kun ketju jakaantui, että kumpaanko mun nyt pitäisi kuulua, kun kuitenkin olin yksi niistä tämän ketjun kritisoijista, vai pitäisikö sanoa tiukkapipoista :( mutta en todellakaan hyväksy viestien sensurointia enkä toisten loukkaamista. Mielipiteitä saa olla jokaisella ja ne välillä menee ristiin, mutta sellaista se keskustelu on.
Mun mielestä ongelmia tulee siinä kohtaa kun aletaan jakaa ihmisiä tyyliin "me" ja "muut". Kun me kuitenkin ollaan täällä jokainen ihan yksilöitä omine ajatuksineen, niin suotta yritetään niputtaa ketään yhtään mihinkään. Esim. kaikki arvailu, ketä ne ovat jotka säännöistä nipottaa, ovatko he Damianoketjun Justiinoita, vai nuoria tosifaneja vai mitä. Ensikiksikin nämä arvailut eivät yleensä pidä paikkaansa, ja toisekseen jakavat keskustelijoita vielä enemmän "meidän porukkaan" ja "niihin muihin" joiden kanssa ei leikitä.
Ja sama toiseen suuntaan "me jotka pysytään aiheessa" ja sit "ne muut". Ihan perus mä en leiki sun kaa -hiekkalaatikkomeininkiä. Valitettavasti tätä tapahtuu täällä paljon, puolin ja toisin. Lukekaapa vaikka viimeisten sivujen viestejä sillä silmällä niin huomaatte ilmiön.
Alex postasi just Instaan uuden kelan. Tekstinä Baby, I'm a Bad Idea. Uusi sinkku tulossa?
Teille ikä on vain numero höpöttäjille. Eipä se J taida montaa 38-42 vuotiasta naista somessa seurata, mutta montaa 18-22 vuotiasta kylläkin. Että eikö siinä ole jo faktaa teille.
Vierailija kirjoitti:
Teille ikä on vain numero höpöttäjille. Eipä se J taida montaa 38-42 vuotiasta naista somessa seurata, mutta montaa 18-22 vuotiasta kylläkin. Että eikö siinä ole jo faktaa teille.
Äläs nyt. Kohta sulle taas vastataan, että jos on kiinnostava ihminen niin ikä on sivuseikka. Selvästi ei kyllä J: n mielestä ole, mutta voihan sitä pakkomielteissään itseään sumuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri tulossa hehkuttamaan iloisena ja innoissani bc uudesta teaseristä missä vilahtelee punaisia ruusuja. Sitten tämmöinen slap in the face kommentti täällä taas. Huhhuh. Miksi? Taidan vaan poistua tältä päivältä täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt. Kohta sulle taas vastataan, että jos on kiinnostava ihminen niin ikä on sivuseikka. Selvästi ei kyllä J: n mielestä ole, mutta voihan sitä pakkomielteissään itseään sumuttaa.
Se on ollut ihan yleisellä tasolla keskustelu iästä, kukaan ei ole täällä sanonut tosissaan olevan siitä kiinnostunut. Että hold your horses dude. Ihan läpällä täällä sitä kuolataan ja kommentoidaan. Tällainen kommentointi vie taas oman intressin täysin koko aiheeseen käydä täällä keskustelemassa, et siirryn takas toiseen ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopas on taas kommentointia. Onko teillä noin huono itsetunto, että pakko tulla tänne muita kiusaamaan. On kaikilla tiedossa mikä on sen ikämieltymys, te olette sen tänne useaan kertaan meille kertonut.
Jopa tätä rauhaa taas kesti se neljä tuntia.
Miksi ihmeessä tämä ikäjuttu pitää aina nostaa esiin? Kenellä niitä pakkomielteitä tässä on?
Joo, ei tällaista taas. Tämä ketju pitäisi poistaa, sillä ei täällä pysy rauha päivääkään. En ymmärrä miksi joitain kiusataan ja maalitetaan jatkuvasti.
Menipä taas maku, kun lukee tätä sivua. Taidan jättää koko blindchannelin hetkeksi väliin.
Vierailija kirjoitti:
Menipä taas maku, kun lukee tätä sivua. Taidan jättää koko blindchannelin hetkeksi väliin.
Samoin. Mun puolesta koko tämä ketju saa kuolla.