Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Ihanalta kuulostaa uusi biisi <3
Vaikka biisin sanoitukset ovat kavereille ilmeisen tärkeitä, niin... ensikuulemalla ei ollut sellainen biisi, josta innostuisin, ei ollut kunnon koukkua. WANS ja Balboa olivat parempia.
Näin tällä kertaa. Odotellaan kuitenkin koko levy ulos.
winner kirjoitti:
Vaikka biisin sanoitukset ovat kavereille ilmeisen tärkeitä, niin... ensikuulemalla ei ollut sellainen biisi, josta innostuisin, ei ollut kunnon koukkua. WANS ja Balboa olivat parempia.
Näin tällä kertaa. Odotellaan kuitenkin koko levy ulos.
Oon semisti samoilla linjoilla Winnerin kanssa siitä, et ensi kuulemalla soundillisesti ei mielenkiintoista koukkua löytynyt. Mut sitten taas kundit on vetänyt niin hyviä koukkuja niin moneen biisiin, et rima kuulijalla on korkealla.
Sitten toisaalta taas mua usein ärsyttää se, ettei yksinkertaisia biisejä pidetä niin hyvinä. Ne on uskomattomia korvamatoja ja toimivat omalla tavallaan hyvin. Kuten se mistä tuossa biisissä pidän, on soundin tuoman toiveikkuuden ristiriitaisuus lyriikoihin. Siit tulee mielenkiintoinen kombo.
Pidän biisin viestistä, sanomasta ja lyriikoista. Olen kahlannut joskus samoissa vesissä, i know the feeling bro. 🤷🏼♀️
Videota odotellessa ja illan umk esiintymistä. Tietty viinilasin äärellä. How else.
Miks te niinku kopsaatte samat viestit molempiin ketjuihin? 😄
Varmaan koittavat saada keskustelua biisistä aikaan.
Hieno biisi. Ei voita Dark Sidea.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koittavat saada keskustelua biisistä aikaan.
Ai täällä? Täällä riidellään vain säännöistä. "Sääntöriitelyn official ketju"
Vierailija kirjoitti:
Ollaan vissiin niin niitä "kopioita" :DDD
Punkku tosin kopioi minua, mutta sillä oli se perjantai-kännäys-toisto-winner-tekee-jotain-bändäri-toistaa-orjallisesti -vaihe menossa.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku tosin kopioi minua, mutta sillä oli se perjantai-kännäys-toisto-winner-tekee-jotain-bändäri-toistaa-orjallisesti -vaihe menossa.
Joo, mulla on laatikoittain teetettynä "Winner on k(r)unkku" fani t-paitoja.
Little red ridinghood kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niissä selkäpuolella ne kadonneet Darra Side -lyriikat?
Mä voisin vaihtaa "Justiina 🧡 alapeukkua", "Damiano-ketjun patonkiosasto ORIFICIAL" tai "YOU B*TCH! Joel Hokka is MINE! MINE! MINE!" t -paitoihin?
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niissä selkäpuolella ne kadonneet Darra Side -lyriikat?
Mä voisin vaihtaa "Justiina 🧡 alapeukkua", "Damiano-ketjun patonkiosasto ORIFICIAL" tai "YOU B*TCH! Joel Hokka is MINE! MINE! MINE!" t -paitoihin?
Toi vika olis kova jollain pikkukylän iskän päällä, jonka teini fanittaa bc:liä 😂
Tuota damianoläppää en osaa kommentoida, en edelleenkään tiedä mistä puhut. Mutta toi Justiina loves alapeukku on myös bueno.
Eilen tuli muuten todiste et winner ei voi olla kukaan bc kundeista, sillä vastasit niiden liven aikaan toisessa ketjussa. 🤭
Ja siis darralyriikat oli kovat. Vitsit kun ne katosi jonnekin.
Mä kaipailen myös Darra Sideä :/
Voisko mode palauttaa ne jostain archive kansiosta. Pliiiiiisss!!
Miten täällä ei ole keskusteltu ollenkaan uudesta biisistä. Olin mielenkiinnolla tulossa lukemaan.
Uusi biisi on aivan ihana. Aluksi ei erityisemmin iskenyt, koska kunnon koukku tosiaan puuttuu, mutta paranee joka kuuntelulla. Vihdoinkin enemmän Nikon puhdasta laulua, mitä olen toivonutkin. Hänestä on tullut lempparilaulajani, siinä äänessä on vaan jotain erityistä <3
Upea levy tulossa.
Eilen tuli muuten todiste et winner ei voi olla kukaan bc kundeista, sillä vastasit niiden liven aikaan toisessa ketjussa. 🤭
Spoken like a true stalker...
winner kirjoitti:
Spoken like a true stalker...
Hyvä, että ymmärrät vitsejä :D
Juu tarkotin just niitä ”normikeikkoja” selitin ehkä vähän epäselvästi mutta niitä tarkoitin!