Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
2581/2709 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

Eilen tuli muuten todiste et winner ei voi olla kukaan bc kundeista, sillä vastasit niiden liven aikaan toisessa ketjussa. 🤭

Spoken like a true stalker...

Hyvä, että ymmärrät vitsejä :D

Vierailija
2582/2709 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Eilen tuli muuten todiste et winner ei voi olla kukaan bc kundeista, sillä vastasit niiden liven aikaan toisessa ketjussa. 🤭

Spoken like a true stalker...

Hyvä, että ymmärrät vitsejä :D

Hmmm... Miksiköhän mun puputossut ovat nyt keittiössä, vaikka ihan varmaan ne jäivät sängyn viereen eilen illalla...? Spooky! Onko täällä joku paranormal activity menossa vai punkkuko täällä hiippailee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2583/2709 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi biisi on aivan ihana. Aluksi ei erityisemmin iskenyt, koska kunnon koukku tosiaan puuttuu, mutta paranee joka kuuntelulla. Vihdoinkin enemmän Nikon puhdasta laulua, mitä olen toivonutkin. Hänestä on tullut lempparilaulajani, siinä äänessä on vaan jotain erityistä <3

Upea levy tulossa.

Samoin tykkäsin siitä, että biisissä laulettiin, eikä ärjytty. Tosin minä kuitenkin olisin sovituksellisesti tehnyt niin, että nyt vähän hyssytelty "bad idea" olisi viimeisen kerran karjuttu ja sitten helvetillinen march of the pigs-äänikakofoniamoshaus siihen päälle korostamaan asiaa, että nyt viimeinkin instababe hoksaat, että ei olis kannattanut.

Vierailija
2584/2709 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä ei ole keskusteltu ollenkaan uudesta biisistä. Olin mielenkiinnolla tulossa lukemaan.

SE ON IHAN HELVETIN HYVÄ BIISI 

Vierailija
2585/2709 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi biisi on aivan ihana. Aluksi ei erityisemmin iskenyt, koska kunnon koukku tosiaan puuttuu, mutta paranee joka kuuntelulla. Vihdoinkin enemmän Nikon puhdasta laulua, mitä olen toivonutkin. Hänestä on tullut lempparilaulajani, siinä äänessä on vaan jotain erityistä <3

Upea levy tulossa.

Samoin tykkäsin siitä, että biisissä laulettiin, eikä ärjytty. Tosin minä kuitenkin olisin sovituksellisesti tehnyt niin, että nyt vähän hyssytelty "bad idea" olisi viimeisen kerran karjuttu ja sitten helvetillinen march of the pigs-äänikakofoniamoshaus siihen päälle korostamaan asiaa, että nyt viimeinkin instababe hoksaat, että ei olis kannattanut.

Olen samaa mieltä lopusta. On biisin sanoma sitten "anteeksipyyntö" tai mikä vain syviä vesiä käsittelevä aihe, niin kyllä siihen on istutettu selvästi "ei kannata suotta roikkua perässä" -sanomaa.

Vierailija
2586/2709 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat lähti mailmaa valloittamaan tänään. Toivottavasti ei basso huku ja ovat oikeassa lentokoneessa.

Vierailija
2587/2709 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne tulee takaisin???

Vierailija
2588/2709 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne tulee takaisin???

Kesällä. 3kk kiertueesta ne puhui.

Vierailija
2589/2709 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään julkistivat keikan pääesiintyjänä New Yorkissa. Mä oon niin ylpee heistä!!!

Vierailija
2590/2709 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään julkistivat keikan pääesiintyjänä New Yorkissa. Mä oon niin ylpee heistä!!!

TORILLE!

Vierailija
2591/2709 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel kertoi tänään että haluaisi jäädä jenkkeihin pysyvästi. Miksiköhän hän ei viihdy Suomessa?

Vierailija
2592/2709 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel kertoi tänään että haluaisi jäädä jenkkeihin pysyvästi. Miksiköhän hän ei viihdy Suomessa?

Kenelle kertoi?

Romantisoi jenkit. Se on se syy.

Vierailija
2593/2709 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti Joelin ystävä, jolle hän kertoi tämän, Joel itse tai joku bc taustahenkilö, sillä somessa hän ei näin ole sanonut? Tai jos on haastis, niin saisiko lähteen?

Vierailija
2594/2709 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nyt kommenttien kalastelulta.

Vierailija
2595/2709 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa

Vierailija
2596/2709 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Vierailija
2597/2709 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos multa kysyttäs en tulis takas Suomeen (Joel Hokka, Facebook, eilen klo 0.02 paikassa Fargo)

Vierailija
2598/2709 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Hei 👋

Vierailija
2599/2709 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjyydentunne ei katoa paikkaa vaihtamalla. Ihan vaan tuohon jenkkimuutto juttuun.

Vierailija
2600/2709 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kahdestuhanneskuudessadas