Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Little red ridinghood kirjoitti:
winner kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
Eilen tuli muuten todiste et winner ei voi olla kukaan bc kundeista, sillä vastasit niiden liven aikaan toisessa ketjussa. 🤭
Spoken like a true stalker...
Hyvä, että ymmärrät vitsejä :D
Hmmm... Miksiköhän mun puputossut ovat nyt keittiössä, vaikka ihan varmaan ne jäivät sängyn viereen eilen illalla...? Spooky! Onko täällä joku paranormal activity menossa vai punkkuko täällä hiippailee?
Vierailija kirjoitti:
Uusi biisi on aivan ihana. Aluksi ei erityisemmin iskenyt, koska kunnon koukku tosiaan puuttuu, mutta paranee joka kuuntelulla. Vihdoinkin enemmän Nikon puhdasta laulua, mitä olen toivonutkin. Hänestä on tullut lempparilaulajani, siinä äänessä on vaan jotain erityistä <3
Upea levy tulossa.
Samoin tykkäsin siitä, että biisissä laulettiin, eikä ärjytty. Tosin minä kuitenkin olisin sovituksellisesti tehnyt niin, että nyt vähän hyssytelty "bad idea" olisi viimeisen kerran karjuttu ja sitten helvetillinen march of the pigs-äänikakofoniamoshaus siihen päälle korostamaan asiaa, että nyt viimeinkin instababe hoksaat, että ei olis kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä ei ole keskusteltu ollenkaan uudesta biisistä. Olin mielenkiinnolla tulossa lukemaan.
SE ON IHAN HELVETIN HYVÄ BIISI
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi biisi on aivan ihana. Aluksi ei erityisemmin iskenyt, koska kunnon koukku tosiaan puuttuu, mutta paranee joka kuuntelulla. Vihdoinkin enemmän Nikon puhdasta laulua, mitä olen toivonutkin. Hänestä on tullut lempparilaulajani, siinä äänessä on vaan jotain erityistä <3
Upea levy tulossa.
Samoin tykkäsin siitä, että biisissä laulettiin, eikä ärjytty. Tosin minä kuitenkin olisin sovituksellisesti tehnyt niin, että nyt vähän hyssytelty "bad idea" olisi viimeisen kerran karjuttu ja sitten helvetillinen march of the pigs-äänikakofoniamoshaus siihen päälle korostamaan asiaa, että nyt viimeinkin instababe hoksaat, että ei olis kannattanut.
Olen samaa mieltä lopusta. On biisin sanoma sitten "anteeksipyyntö" tai mikä vain syviä vesiä käsittelevä aihe, niin kyllä siihen on istutettu selvästi "ei kannata suotta roikkua perässä" -sanomaa.
Pojat lähti mailmaa valloittamaan tänään. Toivottavasti ei basso huku ja ovat oikeassa lentokoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne tulee takaisin???
Kesällä. 3kk kiertueesta ne puhui.
Tänään julkistivat keikan pääesiintyjänä New Yorkissa. Mä oon niin ylpee heistä!!!
Vierailija kirjoitti:
Tänään julkistivat keikan pääesiintyjänä New Yorkissa. Mä oon niin ylpee heistä!!!
TORILLE!
Joel kertoi tänään että haluaisi jäädä jenkkeihin pysyvästi. Miksiköhän hän ei viihdy Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Joel kertoi tänään että haluaisi jäädä jenkkeihin pysyvästi. Miksiköhän hän ei viihdy Suomessa?
Kenelle kertoi?
Romantisoi jenkit. Se on se syy.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti Joelin ystävä, jolle hän kertoi tämän, Joel itse tai joku bc taustahenkilö, sillä somessa hän ei näin ole sanonut? Tai jos on haastis, niin saisiko lähteen?
Kuulostaa nyt kommenttien kalastelulta.
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa
Jos multa kysyttäs en tulis takas Suomeen (Joel Hokka, Facebook, eilen klo 0.02 paikassa Fargo)
Tyhjyydentunne ei katoa paikkaa vaihtamalla. Ihan vaan tuohon jenkkimuutto juttuun.
Olin kahdestuhanneskuudessadas
Hyvä, että ymmärrät vitsejä :D