Olen vartija kaupassa.
Ja kyllä me seuraamme teidän asiakkaiden touhuja kameroista livenä. Jos aiheutatte hävikkiä, harmia ja näpistelette niin puutumme siihen heti. Tämä on meidän työtämme josta saamme palkkaa. Aina olette vinkumassa miten "kyttäämme". Kyllä, se on meidän työtä. Jos jätätte jotain tuotteita pilaantumaan niin pitäisikö meidän katsoa "läpi sormien". Koittakaa ymmärtää, että olemme vain ihmisiä siinä missä tekin.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kytätkää sieltä kameroista ihan vapaasti, mutta ei tarvi tulla seuraamaan ympäri kauppaa ja vielä kassalle asti.
Sitä varten on myymäläetsivät, ainakin isommissa kaupoissa. Heitä ei sitten erotakaan muista asiakkaista.
Jaa, minun kokemus on kun heidän puseron selässä on iso teksti: vartija...
Vierailija kirjoitti:
Oletko paininut paljon romanien kanssa?
Osallistutko 5.6. Oikeus Hengittää-mielenosoitukseen romanien tueksi?
Olin sielläkin.
T. Viherpunikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei silti tartte kytätä ja p*hoinpidellä, jos asiakas on vähän erinäköinen kuin tuulipukuun pukeutuva perusmamma.
Tai ei pidä räksyttää, jos asiakas on suomalainen kantis tai nainen. Terveisiä tälle iranilaiselle Lidlin pikkuhirmulle. Suomessa kun nainenkin saa käydä kaupassa, ihan raskaanakin olevat, eikä tarvitse olla neljän seinän sisällä.
Missä semmotti hirmu on?
Kyttäätte muutenkin vaikka ei varastaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Iso kikkeli.
Nyt kiinnostuin.
T. Pekka
Vierailija kirjoitti:
Tullaan ostelee toivoo Leif Kyösti Tenho oY
Nauraa
Oletteko greigassa?
Vierailija kirjoitti:
Aina kuumotus kaupassa, jos laittaa vaikka puhelimen takas taskuun, ettei luulla varkaaksi. Laitankin sen silleen tosi näkyvästi, että ei jää kellään epäilystä mitä sinne taskuun meni.
Minulla aivan sama silmälasien kanssa, välillä välttämätöntä ottaa laukusta...
Otan laukusta/taskusta avoimesti ja laitan takaisin yhtä avoimesti. Jotta en näytä salailevalta. Kännyä tai lompakkoa voi joutua ottamaan esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei silti tartte kytätä ja p*hoinpidellä, jos asiakas on vähän erinäköinen kuin tuulipukuun pukeutuva perusmamma.
Tämä vartija teki omat ratkaisut ja kantaa siitä itse vastuun. Onko nyt asia edennyt mihinkään suuntaan? En ole kuullut sen enempää tapahtumasta. - Ap
Mä taas vetäsin yhtä vartijaa turpaan. Luuli olevansakin kova poika, mutta mäpäs olen usean eri kamppailulajin harrastaja
Kyllä on TOSI KIEROA SAKKIA!!!!!