Autonostoapua kaivataan
Minun pitää ostaa ensimmäinen autoni työmatkoja varten. Kilometrejä vuodessa tulee n. 25000.
Autoon on laittaa max 16-17000.
En osaa tehdä autolle itse mitään muuta kuin tankata. Mieluummin automaattivaihteinen.
Kiitos neuvoista jo etukäteen.
Kommentit (27)
Toyotat on siitä hyviä, että niissä on ketjuhihna, yksi remonttikohde vähemmän. Ja pitävät arvonsa muita merkkejä paremmin
Jos työmatka on maksimissaan 70 km yhteen suuntaan, niin käytetty Nissan Leaf voisi olla sopiva. Edellyttäen, että saat sen kotona ladattua.
Autonostoapua tarjoaa nykyään useammatkin toimijat. Käyvät auton läpi ja etsivät sinulle sopivan käyttötarpeeseesi nähden
Vierailija kirjoitti:
Toyotat on siitä hyviä, että niissä on ketjuhihna, yksi remonttikohde vähemmän. Ja pitävät arvonsa muita merkkejä paremmin
Mikä on ketjuhihna?
autonostoapua. minkäkokoinen auto pitää nostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ketjuhihna?
Hyvä kysymys. En ole tuollaisesta kuullut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ketjuhihna?
varmaan sukua etutakavalolle.
Voitko käyttää yleisiä kulkuneuvoja? Niitä käyttämällä säästät luonnonvaroja tuleville sukupolville.
Itsekään en mitään tiennyt autoista. Kriteerit oli mahdollisimman vähäkulutuksinen, pieni vero, manuaalivaihteet, Bensa-auto, max hinta 8000€.
Päädyin Ford Focukseen.
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en mitään tiennyt autoista. Kriteerit oli mahdollisimman vähäkulutuksinen, pieni vero, manuaalivaihteet, Bensa-auto, max hinta 8000€.
Päädyin Ford Focukseen.
Mulla myös focus. Ei ole koskaan tielle jättänyt, remontoitu vain kuluvia osia ja aina laakista läpi katsastuksesta. Rengasmelu pieni miinus, mutta se häviää kun laittaa radiota kovemmalle
Toyota yaris on tossa hintaluokassa paras valinta.
Meidän Skoda Superb on ihana auto.
Dacia.
Lopuilla ostat kaljaa.