Mitä mies ajattelee, jos kerron ihastumisestani
Miten uskallan kertoa työkaverille, että olen ihan rakastunut häneen. Nyt se on pakko tehdä kuitenkin, että saan jonkin selvyyden tähän. Jutellaan ja vitsaillaan ja punastuu muttei ole ehdottanut mitään. Mitä mies ajattelee, kun kerron olevani ihastunut
Kommentit (37)
Aloittajalle kysymys: oletko nuori ja hyvännäköinen? Jos vastaus edelliseen kyllä, saat miehen todennäköisesti ainakin panoseuralaiseksesi :)
Kauhena vaikeksi nämäkin tehdään. Olen pyytänyt ja minua on kerran yksi nainen pyytänyt treffeille työpaikalla. Siitä se homma lähtee tai ei lähde. Jos homma menee puihin, niin kannattaa jakaa normaalia juttelua työpaikalla eikä tehdä asiasta isoa numeroa. Joskus osuu ja joskus ei.
Ei se ole niin vakavaa. Kerro vain. Mies varmasti ainakin otettu, tuskin joka päivä joku kertoo ihastuneensa, ei minulle ikinä ainakaan.
Jos sanoo, että joo katellaan tai vastaavaa, niin ei ole kiinnostunut mutta aina ei natsaa. Sitten vaan uutta kohti
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista voi mennä puskista möläyttelemään kenellekään, varsinkaan työpaikalla, jos ette ole edes käynyt treffeillä, pussaillut tai muuten ollut jossain selkeässä flirttailutilanteessa ja kosketusetäisyydellä jo pidemmän aikaa. Täytyisi vaan nyt uskaltautua pidemmälle flirttailussa ja kosketusetäisyydelle, ennen kuin mitään tunteiden tunnustamisia aletaan tekemään.
Samaa mieltä tästä. Sanoisinko että "hieman" vaivaannuttavaa jos joku tulee avautumaan tunteistaan, joista minulla ei ole ollut mitään käryä. Kun olen itse kuvitellut ettei vuorovaikutuksessa ole koskaan ollut kummankaan puolelta yhtään mitään enempää.
Voihan olla että ap on flirttaillutkin, mutta mies ei ole vastannut siihen. Siksi on nyt päätynyt ratkaisuun, että tunnustaa tunteensa suoraan. Näitäkin on minulle käynyt. Selvästi olen huomannut kuinka toinen pyrkii flirttaamaan ja kontaaktiin muuten, mutta minulla ei ole ollut mitään kiinnostusta vastata siihen. Sitten onkin tullut se tunteista avautuminen ja olen saanut jaella pakkeja.
Veikkaan että ap:n tunteista kertominen on huono ratkaisu ja voin melkein jo ennustaa kuinka tulee käymään, mutta toki toivon olevani väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle kysymys: oletko nuori ja hyvännäköinen? Jos vastaus edelliseen kyllä, saat miehen todennäköisesti ainakin panoseuralaiseksesi :)
Lupailet vain
Anna miehelle mahdollisuus kieltäytyä kasvojaan menettämättä ja myös itsellesi mahdollisuus perääntyä nolaamatta itseäsi
Kyllä rakkaudentunnustus työkaverille on niin latautunut juttu (kummallekin osapuolelle), että huh huh. Heitä mieluummin ehdotus yksille menosta. Sitä ei tarvitse hävetä jälkeenpäin.
Mies pitää sinua todennäköisesti aikamoisena tyrkkynä ja pakenee paikalta.
Minä ainakin ajattelisin, että vihdoinkin pääsee jyystämään.
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää sinua todennäköisesti aikamoisena tyrkkynä ja pakenee paikalta.
Ai nykyäänkin kaikki miehet pitää, jos nainen lähestyy. Mitä jos mieskään vei torjunnan pelossa uskalla vaikka haluaisi
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin ajattelisin, että vihdoinkin pääsee jyystämään.
-Mies
Niin ja sitten jyystettäisiin ja kaikilla olisi kivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, nuo ihastumistunnustukset on noloja ja teinimäisiä ja kiusallisia kohteelle. Mitä tuollaiseen tunnustukseen voi edes vastata?
"Kuule Janne, mun on ihan pakko nyt tunnustaa, että mää on siis ihan kauheen ihastunu suhun. Mää niinku siis tykkään susta!"
Janne: "Ai... Jaaha... Okei, noh, kiitosta nyt vaan? Mun pitää nyt mennä jatkaan töitä, kun tauko loppuu."
Jos mies ei ole ihastunut, se on tosi hankala tilanne hänelle. Ja vaikka olisikin jotain orastavaa kiinnostusta ilmassa, tuosta tulee helposti vain outo fiilis. Tunnelma kuoleee.
No voi sen kuitata vaikka huumorilla.
Kyllä kannattaa kertoa, ettei kaduta.
Pidän itseäni huumorintajuisena ihmisenä, mutta noin kiusallista tilanteesta en kyllä onnistuisi pakittamaan vitsailemalla ulos.
Ehdota vaikka kahvittelua niin saat tietää reaktion. Ihan vain kysäiset lähtisikö kahville joku päivä, ja jos myöntyy tai sanoo, että ehkä. Niin vastaat, että ilmoita milloin. Näin mies saa sitten miettiä ilmoittaako mitään päivää. Sitten joko homma etenee tai loppuu siihen.
No niin kokeilemaan, ja kerro miten meni.Että maistu maistuiko
Niin sano vaikka, että mennäänkö joskus kahville ja jos ei innostu niin sano, että niin voidaanhan sitä kahvia tälläkin juoda., Hahaha.
Kyl kandee katsoa kiinnostaako jos mies ei vaik uskalla avata peliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kovin helposti lähde kyllä työpaikalla romanttisia kuvioita virittelemään. Tai ainakin pitäisi olla aika varma tunteiden molemminpuolisuudesta ja siitä, ettei homma mene hankalaksi kaiken tunnehöröilyn kanssa. Ihminen voi myös hallita tunteitaan, mikään pakko näitä juttuja ei ole lähteä edistämään.
Kerran yksi työkaveri pyysi treffeille. Mökötti sitten viikkokaupalla sen jälkeen kun kieltäydyin. Ei ollut kenellekään kivaa.
Miksi kieltäydyit?
Olisi sen voinut paremminkin hoitaa ja sanoa, että työkavereina voidaan käydä jossain, vaikka ihan jollain porukallakin, mutta ei romanttisessa mielessä. Silloin pallo olisi ikään kuin siirtynyt takaisin treffeille pyytelijälle.
Olin parisuhteessa enkä ollut kiinnostunut hänestä muuna kuin työkaverina. Miksi? Ehkä viikkokausien mökötys ja mielenosoitus työyhteisössä kertoo osaltaan siitä.
Ap. Olen flirtannut, ja mies toiseen takaisin, mutta mies vähättelee itseään, että on joku epäkiinnostava ukko vain, ja minä olen upea. Eli ajattelin, että kerron, että ihastunut olen oikeasti enkä vain heitä flirttiä ympäriinsä.
En ole aloittanut aiempaa ketjua, mutta etsinpä jos sieltä löytyy vinkkiä