Onko mies rehellinen mulle?
Tässä on parisuhde ollu kriisissä vähän väliä viimesen 2v ajan.
Nyt olen vahvasti alkanut epäilee että meillä ei ole luottamus kunnossa.
1.Mies viettää aikaa puhelimella hirveet määrät, en tiedä mitä tekee mutta usein hymyilee kun on puhelimella...(kelle,miksi?)
2. Oli mennyt ostamaan osakkeita ja kryprovaluuttaa minulta salaa viime vuonna, kertoi vasta 6kk päästä että on alkanut tämmöiseen. (Yhteiset rahat, omat tilit)
3. Lähettelee mulle whastapissa seksimeemejä,vaikka meillä olisi seksiä ollutkin. Lähinnä meemi ovat liittyneet seksittömyyteen tai naisten rooliin seksissä...(mielestäni todella typeriä ja nillittäviä)
4. Harvoin vastaa mulle työpäivän aikana viesteihin, vaikka olis lapsistakin asiaa. Vetoaa aina kiireeseen(varmaan onkin,mutta...)
Kommentit (33)
Pelkästään jo tämä "hikisine meemeineen" kertoo minulle paljon, miten kunnioitat miestäsi. Ja kun yhdistää tuohon kontrolliin, mikä näkyy kilometrien päähän, niin vika ei taida olla miehen päädyssä tässä tapauksessa. Onko sinulla jotain parisuhteen salaisuuksia, mitä kenties heijastat nyt mieheesi? Sillä arvostus ei ainakaan kyllä kirjoituksissa näy. Veikkaisin että itse petät puolisoasi, tai olet pettänyt ja siitä kumpuaa epäluottamus ja arvostuksen puute?
Jdkdkdkdk kirjoitti:
No taustaa vähän. Meillä on 3 yhteistä lasta,yhteinen asuntolaina ja saman suuruiset tulot. Mua ei vituttanu se et oli ostanu osakkeita, mut se että pimittää asiaa pitkään hiertää.
Ja sitä piirrettä en kiellä ettenkö olis kontroillava, mutta nää on niitä tilanteita jotka meidän suhteessa on muuttunut. Ennen sentään vietti seurassa aikaa, nyt lähinnä istuu luurin päässä hikisine meemeineen. Ja ei siinä,onhan ne ihan hauskojakin. Mutta ehkä tää on yleisesti sitä harmia et koen et ollaan etääntymässä.
Enkä lähde tässä avaamaan enempää taustoja, ollaan pariterapiat jo kertaalleen käyty.
Kuvittelin ja toivoin että avoin ilmapiiri olisi saanut jatkoa. Mutta tuntuu vaan että joku ei muuttunut
Ihan saman asian pistin merkille. Ei taida vika olla miehen päädyssä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään jo tämä "hikisine meemeineen" kertoo minulle paljon, miten kunnioitat miestäsi. Ja kun yhdistää tuohon kontrolliin, mikä näkyy kilometrien päähän, niin vika ei taida olla miehen päädyssä tässä tapauksessa. Onko sinulla jotain parisuhteen salaisuuksia, mitä kenties heijastat nyt mieheesi? Sillä arvostus ei ainakaan kyllä kirjoituksissa näy. Veikkaisin että itse petät puolisoasi, tai olet pettänyt ja siitä kumpuaa epäluottamus ja arvostuksen puute?
Jdkdkdkdk kirjoitti:
No taustaa vähän. Meillä on 3 yhteistä lasta,yhteinen asuntolaina ja saman suuruiset tulot. Mua ei vituttanu se et oli ostanu osakkeita, mut se että pimittää asiaa pitkään hiertää.
Ja sitä piirrettä en kiellä ettenkö olis kontroillava, mutta nää on niitä tilanteita jotka meidän suhteessa on muuttunut. Ennen sentään vietti seurassa aikaa, nyt lähinnä istuu luurin päässä hikisine meemeineen. Ja ei siinä,onhan ne ihan hauskojakin. Mutta ehkä tää on yleisesti sitä harmia et koen et ollaan etääntymässä.
Enkä lähde tässä avaamaan enempää taustoja, ollaan pariterapiat jo kertaalleen käyty.
Kuvittelin ja toivoin että avoin ilmapiiri olisi saanut jatkoa. Mutta tuntuu vaan että joku ei muuttunut
Tästä listastahan puuttuu enää NARSISTI-mies. Sitten olisi kaikki 😂🤭
Ai tämmöistä on nykyään parisuhde.
Ollaan koko ajan puhelimessa ja laitetaan jotain lapsellisia meemejä, hohhoijaa, aikuiset ihmiset.
Koko aja puhelintaan räpeltävä mies olisi kestämätön. Oli sitten siellä puhelimessa kuka ja mitä tahansa.
Myös meemit ja muut vastaavat mitähömpötyksiälienevätkään, ei innostaisi yhtään.
Jos mitään muuta puhuttavaa, sanottavaa ja kirjoitettavaa miehellä minulle olisi niin aika tylsää.
Ei olisi suuri häviö vaikka viestittelisi muille naisille.
Tulee vähän lapsellinen kuva jos joku lähettelee s-meemejä, kokeeko hän ne hyvänä vitsinä, entä koetko ne ahdisteluksi? Meneekö hänen raha kryptoon, sen sijaan että hän saisi samalla summalla minitalon. Selviää kuka siellä puhelimessa viestii, kun katsoo puhelimeen. Se ei ole niiden toisten syy kuitenkaan, mies tekee valinnat ja päätökset elämässä. Riita ei ratkaise asioita, vaan johtopäätösten veto, että onko toinen oikea vai ei noin muuten.
Aloituksen perusteella olettaisin ettei mene rahat, jos kesti puoli vuotta eikä sittenkään ap ollut asiaa huomannut. #metoo muille kommenteille 😂
Vierailija kirjoitti:
Tulee vähän lapsellinen kuva jos joku lähettelee s-meemejä, kokeeko hän ne hyvänä vitsinä, entä koetko ne ahdisteluksi? Meneekö hänen raha kryptoon, sen sijaan että hän saisi samalla summalla minitalon. Selviää kuka siellä puhelimessa viestii, kun katsoo puhelimeen. Se ei ole niiden toisten syy kuitenkaan, mies tekee valinnat ja päätökset elämässä. Riita ei ratkaise asioita, vaan johtopäätösten veto, että onko toinen oikea vai ei noin muuten.
Tulikivi on kokenut positiivisen käänteen. Siinä vaiheessa, kun senttiyhtiö kokee positiivisen käänteen, osakkeella on tapana nousta voimakkaasti ja sijoituksessa kannattaa olla mukana.
Tulikiven käyttökate (rullaava 12 kk):
Q1/19 5,3 %
Q1/20 9,4 %
Q1/21 13,8 %
Käytän tässä käyttäkatetta, koska Tulikiven investoinnit ja suuret poistot ovat vihdoin loppuneet ja voidaan alkaa nauttimaan työn tuloksista.
Tulikiveltä on saatu posarit 18.12.2020 ja 5.5.2021 (liikevaihto kasvaa 6-13%). Kuitenkin Q1/2021 tilausvirta kasvoi +20,5% (v/v) ja Q1/2021 tilauskanta kasvoi +18,2% (v/v), mikä lupaa noin 9,2 m€:n Q2/2021-liikevaihtoa (liikevaihto kasvaisi Q2/2021 24%:a (v/v)). Ei kahta ilman kolmatta, joten seuraava posari saataneen ennen juhannustansseja.
Viiden päivän kuluttua (22..6.2021) saadaan tuoreimmat rakennusluvat (4/2021), joten tuolloin suuri yleisökin alkaa huomaamaan tämän pörssihelmen.
Pientalojen rakennusluvat (muutos verrattuna edellisen vuoden vastaavaan kuukauteen)
11/2020 +45%
12/2020 +16%
1/2021 +1%
2/2021 +18%
3/2021 +27%
Suora lainaus Tulikiven tilinpäätöstiedotteesta 5.3.2021:
"Kotimaassa loppuvuonna vilkastunut talopakettien myynti lisää Tulikivi-tuotteiden toimituksia tyypillisesti noin puolen vuoden kuluttua talopaketin hankinnasta."
https://www.tulikivi.fi/tekstit/pr/doc/2020/Tulikivi_Tilinpaatostiedote…
Tulikiven tehtailla pitää kiirettä. Saa nähdä, tarttuuko kiire tänään osakekurssiinkin.
Onko ne miehen rahat hänenkin mielestään teidän yhteisiä vai vain sinun mielestäsi? 😁
Kolmonen olisi deal breaker. Pellet vetäköön tumppuun.
Teillä on yhteinen tili etkä ole puoleen vuoteen huomannut, että sieltä on käytetty rahaa?
Puhutteko te raha-asioista vai hoitaako miehesi ne?
Mitä itse teet sulloin kun miehesi on puhelimella?
Hienosti on Dovre noussut, mutta on jo kallis muihin senttiosakkeisiin verrattuna.
Vertailu 12 kk rullaavilla luvuilla:
Dovren P/S on 1,07 ja EV/EBITDA (yritysarvo/käyttökate) on 24,4.
Tulikiven P/S on 0,71 ja EV/EBITDA (yritysarvo/käyttökate) on 6,2.
Dovre on siis 34% Tulikiveä kalliimpi liikevaihdolla mitattuna (P/S) ja Dovre on 293% Tulikiveä kalliimpi käyttökatteella mitattuna (EV/EBITDA).
Valitettavasti itä esimerkkejä on Suomi pullollaan. Lasten jälkeen kontrolloitu puolisoa miten halutaan, viettäen itse aikaa somessa milloin kenenkin kanssa. Annettu itsensä rupsahtaa, lihoa yms. sitten kun toiselle alkaa se tilanne riittämään niin hätä on suuri. Ja tämä menee molempiin suuntiin.