Onko mies rehellinen mulle?
Tässä on parisuhde ollu kriisissä vähän väliä viimesen 2v ajan.
Nyt olen vahvasti alkanut epäilee että meillä ei ole luottamus kunnossa.
1.Mies viettää aikaa puhelimella hirveet määrät, en tiedä mitä tekee mutta usein hymyilee kun on puhelimella...(kelle,miksi?)
2. Oli mennyt ostamaan osakkeita ja kryprovaluuttaa minulta salaa viime vuonna, kertoi vasta 6kk päästä että on alkanut tämmöiseen. (Yhteiset rahat, omat tilit)
3. Lähettelee mulle whastapissa seksimeemejä,vaikka meillä olisi seksiä ollutkin. Lähinnä meemi ovat liittyneet seksittömyyteen tai naisten rooliin seksissä...(mielestäni todella typeriä ja nillittäviä)
4. Harvoin vastaa mulle työpäivän aikana viesteihin, vaikka olis lapsistakin asiaa. Vetoaa aina kiireeseen(varmaan onkin,mutta...)
Kommentit (33)
Voi hyvänen aika. Miten paljon olet omaa osaasi miettinyt asioissa mistä kerroit? Ajattelen (mies työssäkäyvä ilmeisesti) että eikö aikuinen ihminen saa käyttää rahaansa kuten haluaa. Et ainakaan tuo julki että olisi talouteen vaikuttanut. Kerrotko itse jokaisen rahankäyttösi? Ja eikö se ole kiva, jos toinen pitää jotain hauskana että laittaa sen sinulle, ennemmin kuin jollekin muulle? Eikä kyynelehtimisen aihe tällä palstalla? Töissä kaikki eivät pysty omaa kännykkäänsä käyttämään. Kaiken tämän kirjoittamasi perusteella, jotenkin heijastuu sinun oma epävarmuus tai tarve olla tietoinen miehesi kaikista asioista. Vastasin nyt tähän vain lukemani perusteella, en tunne teitä joten muuta en osaa sanoa.
Kfkfkflkflf kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Miten paljon olet omaa osaasi miettinyt asioissa mistä kerroit? Ajattelen (mies työssäkäyvä ilmeisesti) että eikö aikuinen ihminen saa käyttää rahaansa kuten haluaa. Et ainakaan tuo julki että olisi talouteen vaikuttanut. Kerrotko itse jokaisen rahankäyttösi? Ja eikö se ole kiva, jos toinen pitää jotain hauskana että laittaa sen sinulle, ennemmin kuin jollekin muulle? Eikä kyynelehtimisen aihe tällä palstalla? Töissä kaikki eivät pysty omaa kännykkäänsä käyttämään. Kaiken tämän kirjoittamasi perusteella, jotenkin heijastuu sinun oma epävarmuus tai tarve olla tietoinen miehesi kaikista asioista. Vastasin nyt tähän vain lukemani perusteella, en tunne teitä joten muuta en osaa sanoa.
Kallistun kyllä pitkälti samaan kun tämä kirjoitus. Jotenkin sinun kontrollintarve hohkaa kirjoituksesta. Onko sinun mielessäsi miehesi syyllinen kaikkeen? Lähetätkö itse meemit miehellesi, vai kenties jollekin muulle? Minusta se että saan itse mieheltäni meemejä, typeriäkin on vain hyvä asia.
En aloituksen perusteella epäile mitään. Mies voi hyvin hihitellä tyhmille meemeille, jos lähettelee niitä kavereidensa kanssa. Ja jakaa sinulle sitten hauskimmat? Hauskimmat meemit on yleensä tyhmiä.
Enkä ihan heti epäile meemien sisältävän mitään vihjailuja sinusta tai teiden suhteenne tilasta. Se on enemmän naisten juttu. Pikemminkin epäilen, että nuo meemit ovat miehesi miespuolisten ystävien hänelle lähettämiä, ehkä valittavat tälle omista naiskuvioistaan. Ja miehesi kokee ne hauskaksi koska meemeihin on usein upotettu totuuden siemen.
Suurin ongelma on tuo "yhteiset rahat".
Jos mies haluaa ostaa osakkeita tai kryptoa, pitääkö hänen keskustella kanssasi ja pyytää lupa?!
Hellanlettas millainen aisankannattaja...
Tulee kyllä kieltämättä mieleen että mikä reppana siellä puolisona on? 😅
Ukko38 kirjoitti:
Jos mies haluaa ostaa osakkeita tai kryptoa, pitääkö hänen keskustella kanssasi ja pyytää lupa?!
miksi teillä on yhteiset rahat, jos lapsetkaan ei ole miehen?
tämä on taas näitä porvoon satutädin tarinoita
Taas näitä, ollaan tehty itse mitä halutaan ja milloin halutaan. Ja kun oma kontrolli lähtee karkaamaan lapasesta, niin alkaa itku. Toivottavasti miehesi ymmärtää edes lopettaa nuo yhteiset rahat.
On kyllä aloittajalla ollut vahva ote mieheen, jos tämä on totta.
Varmaan ison osan naisien puolesta toivon että et ole tällaisista asioista aloittanut itse riitoja. Jos olet, niin toivon että osaat pyytää mieheltäsi anteeksi! Rahankäytöstä et toki kerro esimerkiksi kumpi on ns. "tienaaja" perheessä, jos se olet sinä, niin sitten rahan holtiton käyttö olisi jotenkin ehkä enemmän perusteltua.
Summarum. Yhdyn kyllä näihin kommentteihin muuten, että taitanut kontrolli olla sinulla perheessä, ja nyt jokin vavisuttaa sitä totuttua turvallisuudentunnetta.
Ja kohta tällaisille naisille tyypillisellä tavalla saadaan lisää perusteluja miksi vika on miehessä 🤭😂 Niitä odotellessa. Hold my popcorn!
Miesmyös kirjoitti:
Tulee kyllä kieltämättä mieleen että mikä reppana siellä puolisona on? 😅
Ukko38 kirjoitti:
Uskallatko näyttää miehellesi tämän kirjoituksen, ja mitä vastauksia olet saanut? Veikkaan että et. Sehän saattaisi vahvistaa häntä entisestään ja oma kontrolli karata vielä kauemmaksi. 🤭
Ukko38 kirjoitti:
Jos on yhteiset rahat, niin kyllä pitää kysyä tai kertoa.
Ainoastaan jos esim. omistavat yrityksen yhdessä. Muuten ihmisen tulo, on ihmisen tuloa eikä muiden.
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Varsinkin pikkulapset alkavat pätemään ja päsmäröimään kun alan puhumaan siitä miten hitaita ja tyhmiä hirmuliskot eli dinosaurukset olivat.
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Jos on vähän yhteistä rahaa, niin silloin.
Köyhien ongelma.
No taustaa vähän. Meillä on 3 yhteistä lasta,yhteinen asuntolaina ja saman suuruiset tulot. Mua ei vituttanu se et oli ostanu osakkeita, mut se että pimittää asiaa pitkään hiertää.
Ja sitä piirrettä en kiellä ettenkö olis kontroillava, mutta nää on niitä tilanteita jotka meidän suhteessa on muuttunut. Ennen sentään vietti seurassa aikaa, nyt lähinnä istuu luurin päässä hikisine meemeineen. Ja ei siinä,onhan ne ihan hauskojakin. Mutta ehkä tää on yleisesti sitä harmia et koen et ollaan etääntymässä.
Enkä lähde tässä avaamaan enempää taustoja, ollaan pariterapiat jo kertaalleen käyty.
Kuvittelin ja toivoin että avoin ilmapiiri olisi saanut jatkoa. Mutta tuntuu vaan että joku ei muuttunut
😂😂 Ja kohta nähdään aloittajalta "nii, mutku" viesti.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin pikkulapset alkavat pätemään ja päsmäröimään kun alan puhumaan siitä miten hitaita ja tyhmiä hirmuliskot eli dinosaurukset olivat.
Voisikohan tuohon seurassa istumisenongelmaan syy löytyä ihan läheltäkin? Ap. kirjoituksen perusteella voisin ajatella näin.
Jdkdkdkdk kirjoitti:
No taustaa vähän. Meillä on 3 yhteistä lasta,yhteinen asuntolaina ja saman suuruiset tulot. Mua ei vituttanu se et oli ostanu osakkeita, mut se että pimittää asiaa pitkään hiertää.
Ja sitä piirrettä en kiellä ettenkö olis kontroillava, mutta nää on niitä tilanteita jotka meidän suhteessa on muuttunut. Ennen sentään vietti seurassa aikaa, nyt lähinnä istuu luurin päässä hikisine meemeineen. Ja ei siinä,onhan ne ihan hauskojakin. Mutta ehkä tää on yleisesti sitä harmia et koen et ollaan etääntymässä.
Enkä lähde tässä avaamaan enempää taustoja, ollaan pariterapiat jo kertaalleen käyty.
Kuvittelin ja toivoin että avoin ilmapiiri olisi saanut jatkoa. Mutta tuntuu vaan että joku ei muuttunut
1) Mun mies katselee huumorivideoita/meemejä/viestittelee kavereiden kanssa ja hihittelee ja tekee tätä monta tuntia päivässä, jos on aikaa. Eli sun mies saattaa tehdä samaa eikä tarvitse huolehtia.
2) Tää on ainoa kohta jost olisin huolissani.