Häpeän yksinäisyyttäni
Aina yksin. Asuinalueellani ja joka paikassa. Ei koskaan ketään seurana, varmaan pidetään aivan outona.
Onko muita samoin kokevia, vai oletteko sinut asian kanssa?
Kommentit (41)
Ap onko sinulla asperger tai mielenterveysongelmia?
Miksi pitäisi hävetä sitä, että olet yksin? Minä olen ylpeä siitä, että pärjään itsenäisesti. Pää pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jotenkin "vammanen". En tiedä. Mutta tämänhän sä halusit kuulla.
Ap
Jos Ap on nainen, niin sinua katsotaan ihaillen. Et roiku miehen rahoissa tai nahoissa. Sorry, oli pakko riimitellä vähän :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukku? Kysyin ihan asiallisesti, kun hän sanoi häntä pidetään outoa ja mietin vaan voisiko molemmat tai toinen olla syynä siihen jos lisää ymmärrystä kaikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jotenkin "vammanen". En tiedä. Mutta tämänhän sä halusit kuulla.
Ap
En tarkoittanut olla ilkeä, anteeksi
Onko ap alkoholin ystävä? Se ei ainakaan pitkälle elämää kannattele.
Vierailija kirjoitti:
Juon silloin tällöin muutaman. Viikonloppuisin lähinnä. Joskus viikollakin...
Ap
Minä olen 56v nainen, elänyt yksin puolet elämästäni. En häpeile, miksi pitäisi? Omistan asuntoni, tililläni on rahaa. Mitä tässä täytyisi häpeillä? Sitäkö, että minulla ei ole ukkoa? En osaa hävetää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukku? Kysyin ihan asiallisesti, kun hän sanoi häntä pidetään outoa ja mietin vaan voisiko molemmat tai toinen olla syynä siihen jos lisää ymmärrystä kaikille
Jos ihminen on koko ajan yksin niin onko se joku mielenterveyshäiriö. Ei todellakaan, mutta kyseinen tilanne voi aiheuttaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas alapeukku...
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on Suomen suosituin lääke. Oikein käytettynä ei sekoita päätä kuten mielenterveyslääkkeet pahimmillaan tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon silloin tällöin muutaman. Viikonloppuisin lähinnä. Joskus viikollakin...
Ap
"Joskus"?
Ota rikas mies. Pääset "piireihin" :D
Hävettää naisena kun ei ole saanut puolisoa :/
Onneksi ollaan kaikki elossa. Pahemminkin voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks tuttava, joka häpeää yksinäisyyttään niin paljon, että hakeutuu seurueiden lähelle ja esittää kuuluvansa porukkaan. Sama myös kadulla, yrittää kävellä jonkun ihmisen suunnilleen vieressä, mutta metrin väliä pitäen.
Kertokaapa, miksi Marja K. saa täällä alapeukkuja. Tuomitsetteko hänen yrityksensä salata, että on yksin liikkeellä? Vai tuomitsetteko poloisen yksinäisen Marjan?
Kumpi tässä nyt on se ongelma: yksinäisyys vai häpeä? Siis kärsitkö, ap, yksinäisyydestä? Vai oletko ihan mielelläsi yksin, mutta pelkäät muiden pitävän sinua jotenkin outona yksin olosi vuoksi?
Beeäs. Suomessa on vain 5 miljoonaa asukasta. Melko monessa maassa sinkkuja on enemmän kuin Suomessa ihmisiä.