Te jotka saitte juuri sen jonka halusitte, oliko vapaa?
Joka kerta ne joista kiinnostun, ovat varattuja. Ja kyllä, saan flirttiä takaisin mutta sitten kumpikin perääntyvät koska niin on oikein.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää nämä naiset ja miehet jotka säännönmukaisesti menevät varattujen perään. Viehättääkö siinä se, että toinen on jotenkin vaikeasti tavoiteltavissa, yritetäänkö siinä todistaa omaa viehätysvoimaa vai mistä on kyse?
Olen kyllä pari kertaa itsekin ollut ihastunut varattuun mieheen mutta silloin olen suhtautunut koko ihastukseen huumorilla, pientä piristystä päiviin vaan. Ei tulisi mieleenkään ryhtyä oikeasti tekemään jotain asian eteen, en kaipaa sitä draamaa enkä sitäpaitsi ikinä voisi kunnioittaa miestä joka pettäisi vaimoaan minun kanssani - enkä luottaa häneen. Kuinka tollo pitää olla, ettei tajua, että sinä koet ihan saman sitten kun olet itse se vaimo?
No ei ne tilanteet tosielämässä ole aina niin yksinkertaisia. Se suhde voi olla mitä tahansa vasta lämpenevän tapailusuhteen ja pitkän avioliiton väliltä. Ja suhteen tila voi olla mitä tahansa kesähäiden suunnittelun ja lapsen yrittämisen ja sitten taas pitkällisten riitojen ja eropuheiden väliltä.
Minä tapasin hyvän miehen tilanteessa, jossa hänen lapseton avoliittonsa veteli viimeisiään. Kumpikaan ei ole ylpeä siitä miten suhteemme sai alkunsa, mutta minulle on oleellista se, että hän teki ratkaisut nopeasti ilman mitään pidempiä selän takana vehtailuja ja arpomista. Muutamassa viikossa entinen suhde poikki ja uusi kämppä haussa.
Toki minä joudun elämään sen tiedon kanssa, että minulla on mies joka petti lyhyesti exäänsä ennenkuin vaihtoi lennosta uuteen. Ja miehen pitää elää sen kanssa, että hänellä on sellainen vaimo jonka moraali ei ollut riittävän ylevä estämään varatun matkaan lähtemisen. Mutta on tämä silti minusta aika erilainen asetelma kuin ne kuviot, joissa kusetetaan vuosi- tai edes kuukausikaupalla kumppania joka luulee kaiken olevan hyvin.
Tämä. Ja kokemuksesta voin kertoa, että jos hän valehtelee kumppanilleen, hän valehtelee myös sinulle. En itsekään tätä täysin rakkaushuumassa ymmärtänyt mutta nyt kaiken jälkiselvittelyn jälkeen tää on mulle päivänselvää. Se ei vaan mene niin, että kotona salaillaan kuukausia, mutta sille uudelle samaan aikaan kerrotaan avoimesti kaikki. Eihän olisi tarve valehdella siellä kotonakaan jos tavoite olisi selvä -silloin pakataan laukku ja lähdetään. Tilanne pitkittyy ja salailu ja valehtelu alkaa koska ratkaisu ei ole niin selvä kuin toinen haluaa sinun uskovan. Syyt siihen miksi se eropäätös venyy voi sitten toki olla aivan oma asiansa, vaikkapa huoli ja sääli.
Oma kumppanini kertoo olleensa intiimisti vielä kotonakin, vaikka minulle väitti aikanaan muuta, jottei herättäisi epäilyjä! Motiivin koittaa pehmitellä eroa ja salailla sen syyt nyt jo ymmärrän, mutta valehtelusta en ehkä tule koskaan pääsemään täysin yli.Minunkin puolisoni itseasiassa harrasti kerran exänsä kanssa seksiä ensitapaamisemme ja heidän eronsa välissä. Hän tosin kertoi minulle asiasta itse seuraavana päivänä. En usko, että minulle on juuri valehdeltu. Mutta meillä ei tosiaan ollutkaan kuukausien salailua vaan kotonakin tunnustettiin hyvin nopeasti. Minä koen, että olen naimisissa ihmisen kanssa joka ei kenties ole täysin pettämisen yläpuolella, mutta jonka rehellisyyttä minulla ei ole syytä epäillä. En yksinkertaisesti usko, että hänestä on elämään kaksoiselämää. Eihän hänestä ollut siihen viimeksikään.
Hmm. Mutta hän siis erosi hetkessä suhteesta, jossa oli vielä läheisyyttä ja seksiä, koska ihastui toiseen? En tarkoita vähätellä suhdettanne, ratkaisuhan vaikuttaa lopulta
olleen täysin oikea. Mutta minua ihmetyttää nopea eropäätös suhteesta, jossa kuitenkin on vielä sen verran eväitä jäljellä, että kyetään olemaan intiimisti yhdessä. Itse en ennen lopullista eroa ollut niin fyysisesti lähellä exää melkein puoleen vuoteen. Välitin hänestä kuitenkin kovasti, rakastinkin, mutta silti, srksiin en pystynyt. En olisi ollut valmis eroon mistään syystä niin kauan kun olimme vielä fyysisestikin pari, vaikka ongelmia jo oli.Ei ollut pitkään aikaan ollut intiimielämää, mutta tuon yhden kerran puolisoni ex teki aloitteen ja puolisoni suostui. Puolisoni sanoi, että hänestä tuntui että ex olisi jotenkin aistinut jonkin muuttuneen ja lopullisen lopun olevan käsillä. Jonkinlainen "closure", päätös. En pidä tätä varsinaisesti outona. Tiedän, että jotkut ihmiset harrastavat seksiä erohetkeen asti ja jotkut sen jälkeenkin. Voisin hyvin kuvitella tekeväni itsekin niin.
Lipevästi on saanut mies pyöriteltyä jotenkin yleväksi sen, että kyntää samaan aikaan sekä vaimoa että rakastajatarta eikä ole lojaali kummallekaan :D Hän uhrautui ja ”suostui” seksiin antaakseen eksälle vähän closurea….
No minustakin on ällöttävää se, että mieheni harrasti seksiä vuoroin mun ja sitten sen toisen kanssa, josta muka koitti saada aikaan eroa. En minä näe tarpeelliseksi tuossa miestäni ymmärtää tai puolustella vaikka häntä nyt rakastankin. Ihmiset vaan ilmeisesti kokee tuon seksiasian tunteiden tasolla eri lailla. Hänen mielestään se oli helppoa tutun ihmisen kanssa kun taas kieltäytymisestä seurasi syyttelyä ja riehumista. Hän vaan oli ajanut itsensä sellaiseen nurkkaan, jossa olisi halunnut siistin eron hieman epävakaasta itsetuhoisuudella uhkailevasta naisystävästä, mutta oli itse tehnyt asiasta entistäkin vaikeampaa aloittamalla jo toisen suhteen. Sanomattakin selvää, ettei tällaiset asiat pysy salassa ja edestään on oman saamattomuutensa ja epärehellisyytenså seuraukset löytänyt. En ymmärrä, en missään tapauksessa puolusta tai kaunistele, mutta olen oppinut tapahtuneen hyväksymään.
Olen monesti ihastunut varattuun, mutta en tietenkään siksi että toinen on ollut varattu. Yleensä nämä ihastukset ovat olleet työpaikalta tai harrastuksesta tuttuja niin että niihin on tutustuttu ihmisinä vailla mitään romanttisia aikeita.
Jos haluaisin välttää ihastumasta keneenkään joka on varattu, pitäisi kulkea laput silmillä ja käyttää vain tinderiä, eli seuloa jo valmiiksi vapaat ja katsoa onko niiden satojen joukossa edes yhtä joka voisi kiinnostaa. Harmi kyllä luulen että tämä ei ole minun tapani, en ihastu ihmisissä pelkkään ulkonäköön tai cv:hen. Siksi usein ihastuu vasta niihin joihin on jo jollain tapaa tutustunut, katsellut olemusta, puhetapaa ja sellaista ja nähnyt että jotkut kemiat osuu yksiin.
Harvat oman ikäiset tuntuvat olevan sinkkuja, mikä on aika masentavaa. En tietenkään koskaan haluaisi rikkoa kenenkään suhteita, enkä saa mitään kiksejä siitä että yrittäisin nimenomaan varattuja. Pidän aika outona jos joku sellainen on.
Hyi mua ällöttäisi varattu mies joka silmät vilkkuen ja kieli pitkällä vikittelisi toista naista. Ei kiitos. Arvostan lojaaliutta ja periaatteellisia miehiä.