Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saako lapset juoda fun light-mehua, siinä kun on aspartaamia???

Vierailija
20.08.2006 |

itse juon sitä ja lapset silloin tällöin, ei päivittäin...

kun joskus vuosia vuosia sitten pullon kyljessä oikeen varoitettiin ettei saa antaa tietynikäisille lapsille...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mitään muuta juonutkaan.

Kuoli pari vuotta sitten maksasyöpään... että tiedä stten, sattumaako vai mitä...

Vierailija
22/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäreiden ja maailman terveysliiton sanaan, niin ei sitten mihinkään. Hyvä linkki on kun googlettaa aspartaami ja ottaa siitä ekan linkin. (kutri. net) Katri kertoo hyvin aspartaamista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ymmärrä miten joku voi niitä huvikseen juoda..

Vierailija
24/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo-Liisa Penttilän luotettavuuden :DDDDDD

Vierailija
25/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Syksyllä 2001 Iltalehdessä kerrottiin norjalaisesta tutkimuksesta, jonka mukaan mm. huippusuositun Coca-Cola Lightin makeutusaineena käytettävä aspartaami on myrkky, joka tuhoaa aivosoluja, että se tekee pikkuhiljaa tyhmäksi. Tutkimuksen suorittaja, tutkija Elisabeth Hetle kertoo lopettaneensa kevytjuomien käytön kokonaan. Norjan luonnontieteellisen ja teknisen yliopiston hyväksymän tutkimuksen mukaan erityisesti lapset ovat vaarassa, sillä aine vaikuttaa tuhoavasti juuri siihen osaan aivoista, jossa oppiminen tapahtuu. Ruotsalaislehti Aftonbladet kertoi tutkimuksen julkistuksen jälkeen, että amerikkalaisissa tutkimuksessa todettiin jo viisi vuotta aiemmin aspartaamin ja aivokasvainten lisääntymisen yhteys."

Lähde: Minä Olen 1/2002.

Vierailija
26/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muutakaan haittoja. Nettijahti on järjestelmällistä humpuukia, nyt kohteen aspartaami, huomenna joku muu.

Vierailija
27/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat moneen kertaan todenneet aineen turvalliseksi, ja asialle on lyöty jo piste.

Vierailija
28/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä syötän lapsilleni ainoastaan joko makeuttamattomia tai sokerilla makeutettuja tuotteita. Sokerin haitat ja vaarat ainakin tiedän ja ne pystyy välttämään kontrolloimalla syöntiään!!

Vierailija
29/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöpää

Vierailija
30/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinotekoinen on jotain mitä ei ihmiseen elimistöön ole tarkoitettu. Saamme kuitenkin ravinnossa ties mitä aineita joten välttäisin kaikkea keinotekoista sen verran kuin pystyn ilman hysteriaa.

Vierailija
31/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtuullista olisi kai perustella myös sokerin syöpää aiheuttavat todisteet samoilla periaatteilla!!!! EIKÄ USKOA KAIKEN MAAILMA NETTIHÖMPPÄÄ!!

Vierailija
32/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että sokeri aiheuttaa syöpää???

Vierailija
33/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. mtv3. fi/uutiset/arkisto. shtml/arkistot/kotimaa/2006/08/463554

Vierailija
34/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

julistaneet aspartaamin turvalliseksi?

Vierailija
35/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tutkimuksesta, jossa sokerin on todettu aiheuttavan syöpää!

Että voin käydä sivistämässä itseäni!

Vierailija
36/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söitte tai ette sokeria tai aspartaamia tai kasviksia tai lihaa tai tai tai

Kuolema tulee! Varokaa!

Vierailija
38/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 1931 Nobelin lääketieteen palkinnon sai mies joka todisti että sokeri aiheuttaa syöpää.

www. herbalink. org/pop7. php?sid=07

Syöpäsolut tarvitsevat sokeria ravinnokseen.

Vierailija
39/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en suosi lapsilla keinotekoisest makeutettuja juomia, koska niistä menee maha sekaisin. Mulle on ihan sama ovatko ne vaarallisia vai ei. Jos jossain kylässä tai mummolassa noita tarjotaa, en hysterisoi, vaan anna lapsien juoda. Ei pieni määrää mitään haittaa, ainakaan pitkäaikaisesti.

Vierailija
40/41 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspartaami on kyseenalainen aine, vaikka ravitsemusterapeutit, professorit ja elintarvikevirasto koittavat vakuutella sen vaarattomuutta. Itse en usko heitä/niitä, koska vastakkaista tietoa on saatavilla niin paljon. Jo järkikin sanoo, että keinotekoiset aineet eivät ole elimistölle terveellisiä. Minua ei saa käyttämään aspartaamia, eikä muitakaan keinotekoisia makeutusaineita, ellei ole ihan pakko. En halua elimistööni mitään ylimääräisiä kemiallisia kuormittajia, kun kerran on olemassa luontaisia makeuttajia, parhaassa päässä raakaruokosokeri ja hunaja.