Äiti kuolemaisillaan, lähettää lapsille terveisiä
Heikolla äänellään. Kyselee heidän viime kuulumisia. Äijä ryyppää vieressä täällä ja haastaa riitaa. Tuntuu että hajoan
Kommentit (28)
Nyt mene sinne. Pysy paikalla loppuun asti.
Tai kadu loppuikäsi.
T: saman kokenut.
Sano äijälle, että palaa asiaan myöhemmin, nyt sinulla on tärkeämpää tekemistä.
Äijälle voi sanoa että nyt hotelliin/airbnb mikä vaan paikka ja pois hetkeksi. On se äidin äijä tai oma. Ei tarvitse pilata muilta viimeisiä hetkiä. Tuo on itsekästä eikä tarvitse tyyppiä nyt jaksaa. Olisiko ulkopuolista pyytää tilanteeseen saamaan ukko ulos jos et itse jaksa.
Voimia voimia voimia. Ja iso EI juopolle. Menköön edes ulos talosta.
Oletko siis äitisi vierellä vai puhutko hänen kanssaan puhelimessa? Mikä äijä, isäpuolesiko?
Jos et ole äitisi luona, onko sinun mahdollista päästä sinne? Jos vain on, yritä. Jälkeenpäin auttaa (itseäsi siis), että olit paikalla.
Toivotan paljon voimia. Synkimmänkin pimeyden jälkeen tulee lopulta uusi valo.
Äijälapsi ei kestä sitä, että huomiosi ei kohdistukaan nyt täysin häneen, niin kiukuttelee.
Pistä tuollainen kultakimpale pihalle.
Olen yrittänyt, mutta vierailuja ei sallita. Soittavat, kun saa tulla eli tilanne niin huono
Jos et ole äitisi vierellä ja kyse puhelimesta, mene äitisi luokse ja pysy vierellään ja nuku lähellä jos vaan pystyt. Äidille on tärkeintä että sinulla ja lapsillasi on kaikki ok, muista se aina. Jos kyse omasta äijästäsi, jätä kun jaksat jos huono ihminen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko äijä sinun miehesi vai äidin mies?
Minun mies
Vierailija kirjoitti:
Päivän pikku satu 🙄
Kyllä näitä sattuu. Itse olen kokenut sen, että kun äiti teki kuolemaa sairaalassa, mies päätti vetää ryyppyputken. Kyseinen herra on tätänykyä ex.
Näin korona-aikana moneen sairaalaan/hoitokotiin pääsee vasta, kun omainen vetää viimoisia hengenvetoja. Todella surullista.
Voimia ap. Itsekin menetin äitini 5v sitten. Tollanen äijä kannattaa jättää pikemmiten.
Saakeli mikä äijä, lemppaa heti kun tilanteesi paranee ja saat voimia