Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Että miesystävä on sitten tyrinyt asiat ja jättänyt laskuja maksamatta. Ja varmaan tämäkin minun syytäni, kuten edellisetkin.
Kesäloman loppuminen. Ahdistaa niin vietävästi palata töihin. Pakko päästä sieltä pois ennen kuin pää hajoaa. Kyseessä siis työnjohdon surkeus ja myrkyllinen työilmapiiri.
3 viikkoa töitä jäljellä paikassa, jossa en haluaisi viettää enää hetkeäkään. Ahdistaa.
Seisoo mutta ei ole mihin työntäisi
Se, että täällä on tänään niin paljon huonoja aloituksia ja kommentteja.
Kesän päättyminen ja siinä erityisesti päivien lyhentyminen. Tykkään valoisista illoista ja jopa öistä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
"Eniten vituttaa kaikki"
on hyvä kirja
PALKKASAATAVAT ja muu stressi
Ketään ei kiinnosta kaljajuntit
Ostin vahingossa limpparista kevytversion. Aspartaamit ja kaikki. Nyt pitää lipitellä hissukseen, ettei iske ripulirapuli.
Hintojen nosto sodan varjolla.
No esim. se kun muistin miehen siskon pari kommenttia meidän riidoista. Huom! Ei ole ollut paikalla eli perustunut täysin hänen omiin näkemyksiin tai miehen omiin lievästi "puolueellisiin" kertomuksiin.
Näitä sitten lateli yhdelle meidän lapselle.
"Joo, onhan se väärin olla väkivaltainen, tai ei siis ainakaan lasten edessä saisi olla" tuo siis kommentti ajoittaiseen aggressiivisuuteen, joka kuulosti itselleni että ok tavallaan jos ei lapset katsomassa ja vaan minä ja veljensä.
Toinen ärsyttävä kommentti: "On väärin, että lapset on sotkettu riitoihin. Ei sun äiti saisi sotkea teitä lapsia siihen" tuo oli kaiken huippu, nimittäin ei kai se mun vika jos lapset näkevät isänsä raivoamassa ja puhumassa ihmeellisyyksiä. Joskus jopa heittävän jonkun tavaran. En minä noita asioita edes vatvonut lasten kanssa, paitsi joskus joku otti itse puheeksi. Onneksi oli riitoja enimmäkseen, silloin kun lapset ei olleet kotona. Olen kovin pahoillani, että veljesi ei pitänyt niitä poissa lasten silmistä kuitenkaan kokonaan. Joskus jouduin kyllä sotkeman vanhimman pojan niin, että soitin jotta tulisi kotiin pian, kun olot kävivät vähän epämukavaksi ja painostaviksi, että myönnetään silleen jouduin kyllä vähän valitettavasti ihan aiheesta sotkemaan.
Jos ei tiedä niin ei tiedä.
Se että tämä keskustelupalsta on trollien ja pervosetien valloittama. Olisi kiva oikeasti keskustella asioista mutta ihan joka keskusteluun tulee joku lerppa-muna tuhisemaan sannamarinista tai pimpistä. Tää on jo hirveämpi paikka kuin Suomi24
Teneriffalla on vuokrat nousseet, tulee kalliimmaksi mennä sinne talveksi kuin aikaisemmin.
Suru-uutiset Jussi Hakulinen ja Vesa-Matti Loiri kuolleet.