Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Se että helle on pilannut osaltani jokaisen kesätapahtuman. Tuskan reissu oli todellakin tuskaa kuumuuden takia, jouduin jättämään festarit kesken kun pelkäsin saavani lämpöhalvauksen.Kymijoki Beer festival jäi myös lyhyeksi kuumuuden takia ( enkä edes juonut vettä vahvempaa.
Tänä viikonloppuna Dark river festarilla olisi 2 lempparibändiäni, mutta en uskalla edes lähteä kuumuuden takia.
Hain Alkosta viinitonkan ja luukutan koko viikonlopun Ensiferumia ja Moonsorrowia.
Miesystävän oli tarkoitus tulla tänään luokseni. Oletin että tulisi jo joskus päivällä aikaisin ja voitaisiin tehdä jotain yhdessä ja viettää päivä ulkona kun on niin kaunis ilmakin. Olen tässä odotellut yhdestä asti ja nyt mies laitto viestiä että käy kaupassa ja lähtee sitten mun luokse tulemaan. -.- Noh eipäs sitten ilmeisesti tehdäkään tänään mitään muuta yhdessä kuin syödään, katsotaan telkkaria ja mennään nukkumaan.
Ihastukseni tupakoi. En oikein viitsi edetä kun en sitten sietäisi tupakointia.
M
Minua harmittaa tämä raskas ilmapiiri Suomessa. Täällä puuttuu täysin toisen ihmisen kunnioitus. Enää en tiedä, mikä media lähettää asiallista uutisointia, tuntuu, että YLE ja HS ovat saman hysterian vallassa kuin roskalehdistökin.
Leikkasin eilen liian pitkäksi venähtänyttä ruohoa sähköruohonleikkurilla. Se alkoi savuta ylikuormituksesta. Tänään ostoksille siis, eikä loppukesästä ole paljon valikoimaa leikkureissa....
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin . Olla suomalainen, asun maassa, jolla on täysin korruptoitunut demarijohto.
Avaatko vähän, miten Sanna Marin on aiheuttanut sinulle kärsimystä?
Etten saanut pitkään vapautuvaksi odottamaani työtä. Haastatteluun pääsi mutta irtisanomisaika oli itsellä liian pitkä, eikä talous olisi antanut myöden rikkoa sopimusta. Ehkä pitää ottaa joku hanttihomma jotta jatkossa pystyisi aloittamaan heti.
Se, että minulla on aivoaneurysma, jota ei voi ennaltaehkäisevästi hoitaa., josta seuraa ilmassa leijua kuolemanpelko. Lisäksi aikapula, ei riitä vuorokaudessa tunnit kaikkeen mihin haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Se, että minulla on aivoaneurysma, jota ei voi ennaltaehkäisevästi hoitaa., josta seuraa ilmassa leijua kuolemanpelko. Lisäksi aikapula, ei riitä vuorokaudessa tunnit kaikkeen mihin haluaisi.
* Siis ilmassa leijuva kuolemanpelko.
Tapasin taas pitkästä aikaa vanhan ystävättäreni josta on tullut sellainen että ei osaa puhua muusta kuin itseensä liittyvistä asioista ja lapsenlapsistaan. Tiedän ihan kaiken heistä jopa sen minkä värisiä sukkia joku kakara käyttää, oliko mekko vai housut päällä jossain 2 kk.
Hän ei kykene kuuntelemaan hetkeäkään minun asiaani vaan puhe kääntyy salamana häneen, ei osoita mitään myötätuntoa eikä empatiaa vaikka melkein kyynel silmässä yritän kertoa hänelle jostain ikävästä tilanteestani.
Harmittaa miks ihmisistä tulee noin sairaan itsekeskeisiä.....tai ehkä hän on aina ollut, nyt vaan piirre korostunut entuudestaan.
Long covid tai mitä tämä nyt on että kestää uupumus viikkoja kun sairastuu.
Hieman harmittaa, että annoin ihmiselle mahdollisuuden tutustua minuun, joka sitten kuitenkin ei ole tosissaan itse tutustumassa vaikka sitä ns pyyteli pitkään minun jo jatkettua matkaani juuri tästä syystä. Nämä pelleilijät ovat kyllä sitä tasoa että harmittaa että on edes ikinä puhunut mitään tämän tasoisen ihmisen kanssa. Pitää antaa itselleen anteeksi vain... Jatkossa tarkempi!
Yläkerrassa alkava kylpyhuoneremontti. Ja ei niinkään itseni puolesta kun pääsen päivän ajaksi töihin mekkalaa pakoon mutta koirani kannalta.
Flunssa. Olen töissä ja nenä vuotaa kokoajan.
Että minne hittoon laitan 4 työhakemusta välttääkseni karenssit.
Se, että olen olen ollut 24 v naimisissa high funcioning autistin kanssa ja menettänyt mahdollisuuden läheiseen suhteeseen normaalin miehen kanssa, joka pystyisi spontaanisti ilmaisema välittämistä, tai olisi tueksi vaikeissa tilanteissa eikä pakenisi, tai vaikka sanoisi jotakin kiva spontaanisti, tai haluaisi vaikka seksiä ja ilmaisi ihastusta. Ettei olisi päivästä toiseen robottimaista suorittamista, ilman tunteita, ilman puheita.
Kun mikään ei taas tunnu miltään.
Tämä ei ole mukaavaa kun on tyhmä.Ei sille vaan mitään voi.