Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2938)

Vierailija
2001/2938 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma tyhmyys aina vaan.

Tämä ei ole mukaavaa kun on tyhmä.Ei sille vaan mitään voi.

Vierailija
2002/2938 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että helle on pilannut osaltani jokaisen kesätapahtuman. Tuskan reissu oli todellakin tuskaa kuumuuden takia, jouduin jättämään festarit kesken kun pelkäsin saavani lämpöhalvauksen.Kymijoki Beer festival jäi myös lyhyeksi kuumuuden takia ( enkä edes juonut vettä vahvempaa.

Tänä viikonloppuna Dark river festarilla olisi 2 lempparibändiäni, mutta en uskalla edes lähteä kuumuuden takia.

Hain Alkosta viinitonkan ja luukutan koko viikonlopun Ensiferumia ja Moonsorrowia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/2938 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävän oli tarkoitus tulla tänään luokseni. Oletin että tulisi jo joskus päivällä aikaisin ja voitaisiin tehdä jotain yhdessä ja viettää päivä ulkona kun on niin kaunis ilmakin. Olen tässä odotellut yhdestä asti ja nyt mies laitto viestiä että käy kaupassa ja lähtee sitten mun luokse tulemaan. -.-  Noh eipäs sitten ilmeisesti tehdäkään tänään mitään muuta yhdessä kuin syödään, katsotaan telkkaria ja mennään nukkumaan. 

Vierailija
2004/2938 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmittaa.

Vierailija
2005/2938 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni tupakoi. En oikein viitsi edetä kun en sitten sietäisi tupakointia.

M

Vierailija
2006/2938 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa tämä raskas ilmapiiri Suomessa. Täällä puuttuu täysin toisen ihmisen kunnioitus. Enää en tiedä, mikä media lähettää asiallista uutisointia, tuntuu, että YLE ja HS ovat saman hysterian vallassa kuin roskalehdistökin.

Vierailija
2007/2938 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin eilen liian pitkäksi venähtänyttä ruohoa sähköruohonleikkurilla. Se alkoi savuta ylikuormituksesta. Tänään ostoksille siis, eikä loppukesästä ole paljon valikoimaa leikkureissa....

Vierailija
2008/2938 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin . Olla suomalainen, asun maassa, jolla on täysin korruptoitunut demarijohto.

Avaatko vähän, miten Sanna Marin on aiheuttanut sinulle kärsimystä?

Vierailija
2009/2938 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten saanut pitkään vapautuvaksi odottamaani työtä. Haastatteluun pääsi mutta irtisanomisaika oli itsellä liian pitkä, eikä talous olisi antanut myöden rikkoa sopimusta. Ehkä pitää ottaa joku hanttihomma jotta jatkossa pystyisi aloittamaan heti.

Vierailija
2010/2938 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että minulla on aivoaneurysma, jota ei voi ennaltaehkäisevästi hoitaa., josta seuraa ilmassa leijua kuolemanpelko. Lisäksi aikapula, ei riitä vuorokaudessa tunnit kaikkeen mihin haluaisi.

Vierailija
2011/2938 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että minulla on aivoaneurysma, jota ei voi ennaltaehkäisevästi hoitaa., josta seuraa ilmassa leijua kuolemanpelko. Lisäksi aikapula, ei riitä vuorokaudessa tunnit kaikkeen mihin haluaisi.

* Siis ilmassa leijuva kuolemanpelko.

Vierailija
2012/2938 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin taas pitkästä aikaa vanhan ystävättäreni josta on tullut sellainen että ei osaa puhua muusta kuin itseensä liittyvistä asioista ja lapsenlapsistaan. Tiedän ihan kaiken heistä jopa sen minkä värisiä sukkia joku kakara käyttää, oliko mekko vai housut päällä jossain 2 kk.

Hän ei kykene kuuntelemaan hetkeäkään minun asiaani vaan puhe kääntyy salamana häneen, ei osoita mitään myötätuntoa eikä empatiaa vaikka melkein kyynel silmässä yritän kertoa hänelle jostain ikävästä tilanteestani.

Harmittaa miks ihmisistä tulee noin sairaan itsekeskeisiä.....tai ehkä hän on aina ollut, nyt vaan piirre korostunut entuudestaan.

Vierailija
2013/2938 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa mutta vain vähän.

Vierailija
2014/2938 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long covid tai mitä tämä nyt on että kestää uupumus viikkoja kun sairastuu.

Vierailija
2015/2938 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman harmittaa, että annoin ihmiselle mahdollisuuden tutustua minuun, joka sitten kuitenkin ei ole tosissaan itse tutustumassa vaikka sitä ns pyyteli pitkään minun jo jatkettua matkaani juuri tästä syystä. Nämä pelleilijät ovat kyllä sitä tasoa että harmittaa että on edes ikinä puhunut mitään tämän tasoisen ihmisen kanssa. Pitää antaa itselleen anteeksi vain... Jatkossa tarkempi!

Vierailija
2016/2938 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrassa alkava kylpyhuoneremontti. Ja ei niinkään itseni puolesta kun pääsen päivän ajaksi töihin mekkalaa pakoon mutta koirani kannalta.

Vierailija
2017/2938 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa. Olen töissä ja nenä vuotaa kokoajan.

Vierailija
2018/2938 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minne hittoon laitan 4 työhakemusta välttääkseni karenssit.

Vierailija
2019/2938 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen olen ollut 24 v naimisissa high funcioning autistin kanssa ja menettänyt mahdollisuuden läheiseen suhteeseen normaalin miehen kanssa, joka pystyisi spontaanisti ilmaisema välittämistä, tai olisi tueksi vaikeissa tilanteissa eikä pakenisi, tai vaikka sanoisi jotakin kiva spontaanisti, tai haluaisi vaikka seksiä ja ilmaisi ihastusta. Ettei olisi päivästä toiseen robottimaista suorittamista, ilman tunteita, ilman puheita.

Vierailija
2020/2938 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mikään ei taas tunnu miltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi