Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Harmittaa se, että tunnen olevani umpikujassa ruuhkavuosissa. Haluan muuttaa pois pk-seudulta mutta ensin pitäisi olla kokoaikatyö, jotta saan asuntolainan. Pitäisi myös valmistua ajoissa jotta saa opintolainahyvityksen. Samalla on lapsi hoidettavana.
Hallituksen typeryys. Ei nähdä päätösten todellisia seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vitttu siinä on, että oon lähettänyt tähän 3 kertaa saman kommentin, ja aina tulee "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen"?
Se tarkoittaa ettei kukaan halua vilkaista kommenttiasi jos siinä on yksikin ylläpidon pannaan julistama sana. Sitä ei julkaista koskaan.
Vierailija kirjoitti:
S-pankki viesti.Luvaton tilisiirto.Jos et tehnyt tilisiirtoa sen voi perua.Siinä oli sitten linkki.
Ei ikinä mitään yhteyttä tähän pankkiin.Pankilla ei mitään tietoja minusta.
Tuohan on selvä huijareitten tietojenkalasteluyritys. Haluavat vielä kaikki tiedot sinusta linkin kautta.
Kyllä harmittaa, kun pierun mukana tuli äsken lusikallinen kakkaa housuun ja tuntuu tuoksahtavan
ja kotiin on vielä matkaa.
Vuokranantajan häiriköinti, rosvoilu ja kotirauhanrikkominen!
Harmittaa kun naapuri ajoi meidän talon viereiselle pellolle isoja kasoja lantaa. Koko kylä haisee, päätä särkee. Tarkistin lakipykälistä miten homma pitäisi hoitaa, kaikki tehty täysin määräysten vastaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä harmittaa, kun pierun mukana tuli äsken lusikallinen kakkaa housuun ja tuntuu tuoksahtavan
ja kotiin on vielä matkaa.
Tämä ei ole mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun naapuri ajoi meidän talon viereiselle pellolle isoja kasoja lantaa. Koko kylä haisee, päätä särkee. Tarkistin lakipykälistä miten homma pitäisi hoitaa, kaikki tehty täysin määräysten vastaisesti.
Soitappa pollliisille.
Harmittaa kun Marilynin rooliin valittiin ruskeasilmäinen näyttelijä, ja aksenttiki on väärä. Miksi pitää aina mennä vaikeimman kautta.
24/7 kivut. Aamulla herätessä ensimmäinen asia minkä tiedostaa on kokovartalokipu. Nyt normikicun lisäksi lonkka krampissa ja olkapää pahana.
Vierailija kirjoitti:
Mun nilkka on kipeä.
Toivottavasti paranee pian.
Joku nappasi alennusmyynnistä housut joita olin kytännyt.
Vierailija kirjoitti:
Joku nappasi alennusmyynnistä housut joita olin kytännyt.
Tämä kyllä varmasti harmitta kovasti.
Korvien soiminen, jatkunut jo monta kk. Häiritsevää.
Mikään hoito ei ole auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Korvien soiminen, jatkunut jo monta kk. Häiritsevää.
Mikään hoito ei ole auttanut.
Tämä on kyllä erittäin ikävä ja kiusallinen vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun Marilynin rooliin valittiin ruskeasilmäinen näyttelijä, ja aksenttiki on väärä. Miksi pitää aina mennä vaikeimman kautta.
Marilynin roolin vaikein asia on yhdistää seksipommi ja viaton omalaatuinen herkkyys. Ei tuo Ana de Armaskaan niitä jälkimmäisiä varmaan saa kohdilleen, mutta jos saisi niin olisin erittäin vaikuttunut.
Tosi törpösti käyttäytynyt kukkamyyjä torilla:(