Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Miehen äiti on ihan paska ihminen. En vihaa ketään, mutta häntä on hankala sietää. Passiivisaggressiivista vittuilua minua kohtaan. Miehen lapsuus ollut sellainen, että olisi pitänyt ottaa huostaan jo ihan pienenä. Anoppi yksinäinen, johon syynä kaikki muut paitsi hän.
Ei oo pusun palaa näkynyt moneen viikkoon.
Se että huomenna on maanantai....
Kyllähän se taas vähän harmittaa.
Vihreä siirtymä, Suomen hallitus, Vladimir ”Adolf” Putin, olkapäätä särkee, lumi, loska, kylmä tuuli, talvi, mix pussien pahat karkit, pahat irtokarkit ja kun menin yleiseen vessaan niin sielä oli tumma mies housut nilkoissa ja seisoi pöntön päällä ja paskansi. Olisi nyt perkele laittanut oven lukkoon.
Rahat loppu, kun maksoin vuokran ja muut laskut. Ei pahemmin juhlita kulutusjuhlaa 50 eurolla - se siis on käyttörahani tässä kuussa. Ruokarahatilillä on kuitenkin niin paljon rahaa, että nälkään en kuole tässäkään kuussa, mutta ne on vain talousmenoja varten. Harmittaa kuitenkin lähteä kaverin seuraksi, kun hän lähtee kauppakeskukseen ostelemaan kaikenlaista kivaa.
Miesystävän kutsuin kylään koppuviikosta mutta asunto on hävityksen kauhistus. Pitäisi siivota, mutta kun en ehdi enkä oikein jaksaisikaan. Kuvittelin, että saan vauhtia puntteihin ja saisin siivottua, kun vieraan tulo olisi houkuttimena.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis tiskata, en jaksa....
"Aina mun pitää siivota aina mun pitää tiskata..Aina mun pitää..."
Ainoa asia mikä harmittaa ja vaivaa on se että auto on hajalla. En pääse töihin enkä oikein mihinkään. Asun maalla. Kohta 2kk ollu kun ei ole rahaa korjata sitä kerralla kuntoon. No ensi kuussa aikasintaan saan kuntoon. Tuuraajat hoitaa hommat siihen asti.
Vierailija kirjoitti:
Se, että söin eilen kokonaisen pizzan vaikka se ei edes ollut erityisen hyvää. Ja se, että olen tuhlannut tässä kuussa älyttömästi rahaa mikä tarkoittaa että käytän ensi kuussa lomarahat luottokorttilaskuun enkä kesälomaan.
Kunnon korjausliike.
Sinkkuna pidin usein hetkiä, jolloin en ostanut mitään. Söin puuroa viikon.
Tyhjensin pakkasen. Vein pullot kauppaan ja ostin niillä esim jauhelihapaketin. Vein ison makaronilaatikon, pakastin ja söin pitkään.
Pitkä tauko kuntoilusta covidin takia. Toisaalta oon kiitollinen lievistä oireista.
Ei kauheesti mikään harmita yleensäkään, koska aina löytyy jokin positiivinen kulma asiaan kuin asiaan.
Palasin taas av:lle, vaikka pari viikkoa sitten vannoin lähteväni lopullisesti.
Keskeytynyt keskenmeno 🥺 kohtu kasvoi viikkojen mukaan (13+2), vaikka pieni oli menehtynyt jo 5 viikkoa aiemmin. Olen jo 33 vuotias ja ensimmäinen olisi ollut. Surettaa, kun näen kuinka paha olla miehelläkin on, vaikka on juteltu asiasta, ettei sille mitään voi. Nyt sitten sanoi, että ei tiedä uskaltaako enää yrittää. Samaan aikaan viisi (!) eri ystävää sanoi odottavansa lasta ja tietenkin kaikilla laskettu aika on juuri siinä kuussa, kun meilläkin piti olla. Tuntuu niin väärälle.
Ei niin mikään. Kävin 5 km lenkillä, lukenut kaikkea padistani ja kuunnellut äänikirjaa,kun lenkki alkoi ramasemaan. Nyt kuppi kahvi.
Leppoisa fiilis.
Minua harmitti aamulla ihan hitokseen, kun olin valvonut yöllä ja murehtinut itseni aivan solmuun. Mutta nyt ei harmita enää ollenkaan. Mikä vaikutti tämän? Se, että tapasin henkilön, joka ei lähtenyt harmitukseeni messiin, suhtautui neutraalisti, kuunteli, ei inttänyt vastaan vaan vastaili rauhallisella äänellä.
Eli mikä pointti? Se, että harmistukseen ei tarvitse jäädä vellomaan, jos tapaa juuri oikean ihmisen ja kun oma harmittelu ei saakaan vastakaikua, alkaa itsellä moodi kääntyä parempaan suuntaan. Lopuksi nauretaan yhdessä ja harmistuksen asia on unohtunut, jäänyt jo historiaan.
Me ihmiset voidaan tosiaan olla lahjoja toisillemme <3
*ohis, sori siitä*
Olisin halunnu aamuseksiä, sellainen pikainenkin olisi ollut käypänen, mutta miestä ei voinut vähempää kiinnostaa.Huoh