Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Oon aina töissä puoliso vihaa minua siksi.En kerkiä viettää aikaa perheen kanssa tarpeeksi haisen kuulemma pahalle en tee kotitöitä...ollaaan yhdessä lasten takia...koko loppu litania päätin muuttaa omaan asuntoon
Olin GTA:ssa saamassa 50 taxi fares saavutusta kun 42. kohdalla painoin vahingossa sen taksihomman pois.... Ttu
Kesälomalle kasautuu kaikenlaista menoa. Kun haluaisi vain olla Zen-tilassa.
Se etten ole vieläkään uskaltautunut menemään poliisille kohtaamastani todella törkeästä rikoksesta. Tekijänä ulkomainen lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Sanna saa 300€/kk ruoka-apua.Minä en saa mitään.
On tää kauheeta tää kateus. Kyllä jokainen voi mennä kokeilemaan, millainen pääministerin tehtävä on. Jos siis on rahkeita ja sitkeyttä. Pääministeriksi kun ei ihan tosta noin vaan mennä. Vois ääni kellossa muuttua. Kommentissasi on myös virhe, sama etu on koskenut aiempiakin pääministereitä. Oikea kommenttisi olisi siis: "Pääministeri saa 300€/kk ruoka-apua.Minä en saa mitään.
Miehen ilkeät kommentit painosta ja muusta.
Mennään yli vuoden tauon jälkeen leffaan tänään ja siivousinnoissani olen laittanut liikaa vaatteita kiertoon, nyt ei ole oikein mitään "parempaa" päälle pantavaa kun melkein kaikki vaatteet on jotain urheiluvaatteita tms. Eikä kaupoista löydy mitään sellaista minkä haluaisin laittaa päälle, taidan olla liian kranttu nykyään 😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna saa 300€/kk ruoka-apua.Minä en saa mitään.
On tää kauheeta tää kateus. Kyllä jokainen voi mennä kokeilemaan, millainen pääministerin tehtävä on. Jos siis on rahkeita ja sitkeyttä. Pääministeriksi kun ei ihan tosta noin vaan mennä. Vois ääni kellossa muuttua. Kommentissasi on myös virhe, sama etu on koskenut aiempiakin pääministereitä. Oikea kommenttisi olisi siis: "Pääministeri saa 300€/kk ruoka-apua.Minä en saa mitään.
Joo voin mennä kokeilemaan. Mutta ei Marinia kansa äänestänyt pääministeriksi. Eikä nyt hänelläkään ollut siihen sen suurempia tausta-oppeja.
Harmittaa ettei toisten omistamaa pihaa kunnioiteta. Mökkipihalle tullaan ja kysytään, haittaako jos menevät uimaan meidän rannassa, kyllä haittaa. Kaupungissa naapuritaloyhtiön ulkom.äiti tulee lapsensa kanssa meidän leikkipihalle. Ihmiset oikovat taloyhtiömme pihan poikki- häiritsee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessan lattia on täynnä kissanhiekan jämiä ja savea muistuttavaa töhnää, joka syntyy kun hiekka ja vesi reagoivat yhdessä.
Vessa on pieni ja ei-kaakelinen lattia, mutta siivoukseen menee silti tuhottomasti aikaa ja energiaa.
Onko paakkuuntuvaa kissanhiekkaa, ne usein lattialle jos vähänkin kosteutta niin paakkuuntuvat. Kokeile paakkuuntumatonta kissanhiekkaa, esim. rainbow kevyt kissanhiekka paakkuuntumaton, S marketeissa tai kaupoissa. On varmasti muitakin, niissä lukee paakkuuntumaton.
kissat hiekan kanssa säkkiin ja mereen niin loppuu vingunta kissanpaskasta.
Rahaa menee ihan liikaa tuloihin nähden, vaikka tulot ei nyt mitenkään kovin pienet ole. No, täytyy olla tyytyväinen, että ne nyt riittää välttämättömimpään.
Ja tämä harmituksen aihe on sinänsä kiitollinen, kun se on ihan omissa käsissä mihin sitä rahaa syytää.
Harmittaa kun äitini jaksaa paasata meille lapsille siitä kuinka olemme pilanneet hänen elämän kun hän ei ole voinut opiskella!!
Jätimme korkeimman tarjouksen asunnosta, mutta myyjä ei malttanut odottaa ensi viikkoon. Pankkien lainaneuvottelut ovat tukossa.
Helle harmittaa ja kuumuus myös kotona.
Vierailija kirjoitti:
Se, että tämä aloitus keskittyy negaamiseen, kun voisi keskittyä positiiviseen. 🚦
Jospa tekisit oman aloituksen ja lakkaisit moittimasta toisten😉
Minua harmittaa helle, luonnon kuivuus ja nuutuvat kesäkukat. Itikat. Paarmat. Yms
Kesä on silti ihana!
Tajusin just miten laiska olen todellisuudessa ollut ja sokea sille ja sitä kautta huono vanhempi.m(En katastrofaalisti vaan negatiivinen ja selittelemään tekisyitä).No onneks näin 42 vuotiaana on viimeistään hyvä tajuta se.
Työpaikalla yksi henkilö ja harrastuksessa yksi henkilö. Osaavat syödä energiaa ja sotkea asioita, saavat tekemisen tuntumaan raskaalta.