Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Harmittaa kun ei oo 300e aamupalaan varaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanna saa 300€/kk ruoka-apua.Minä en saa mitään.
Nyt kerrotaan että ruokaetu olisikin 845€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Krapula harmittaa, tuli eilen otettua kuppia kun oli suomen peli.
Krapulan voi aina siirtää huomiseen.
Onko pakko harmittaa jos ei harmita?
Iltavuoroon lähtö. Tiedän että tänäänkin hikoilen haalarin märäksi neljä kertaa, joka tauolla täytyy vaihtaa kuiva paita ja haalari ylle.
En voi äänestää kuntavaaleissa kun Aku Ankka ei ole ehdokkaana.
Jos Suomi häviää tänään pelin MM-finaalissa.
Kaikki hehkuttavat somessa kesälomaa. Itse olen pelkkä määräaikaispaska, joka ei ole saanut pitää lomaa vuosiin. Jos uupumukseen voi kuolla, niin se on varmaan aika lähellä. Onneksi haudassa saa levätä.
Liian kuuma ilma. Ei voi mennä ulos. Olo on kuin sairaana olisi.
Työkaverit antoivat surkean läksiäislahjan. No ehkä se oli piiloviesti, että eivät pitäneet musta ja ovat tyytyväisiä lähdöstäni.... Oikeastaan harmittaa, että tein työt tunnollisesti ja hoidin yhteisiäkin asioita, vaikka ei olisi ollut pakko. Olisi pitänyt välillä lusmuta ja pitää pari sairalomapäivää silloin tällöin.
Oma ylipaino ja saamattomuus sen hoitamisesta pois päiväjärjestyksestä
Heräsin seitsemältä aamulla naapurin pikkulasten kiljuntaan, tulin töistä klo. 2.00. Kesäloman alkua selkeästi juhlistivat, kun koskaan eivät muuten ole viikonloppuisin aikaisin liikkeellä. Koulujen kesäloma siis harmittaa.
Olin juuri pääsemässä kevään tavoitepainooni ja olin innoissani. Yllättäen painoa on tullut kaksi kiloa lisää. Harmittaa.
Sain lomani kesäkuuksi ja olin innoissani. Sitten soitettiin yksi työjuttu vielä perään, kun lähdin lomille. Valitus siis työstäni, vaikken ole mielestäni mitään tehnyt väärin. Loma on pilalla, kun ahdistaa niin hirveästi koko ajan. Asiaa ei saa korjattua, kun kaikki siihen tarvittavat ihmiset on lomalla.
Että vaikka minua pidetään surkeana ihmiskohtalona, niin silti ihmiset on kateellisia mulle. Mutta sehän on toisaalta ymmärrettävää kun miettii sitä ajatuskulkua: "Jopa TUO on saavuttanut asiat x elämässä, joita minulla ei juuri nyt ole. Epäreilua, joten v*ttuilenpa hänelle kaikesta mikä hänessä on vikana"
Ja todellisuudessa, en ole saavuttanut juuri mitään vaan mieheni on. Ja ei meidän parisuhdekaan ole erityisen hyvä, että kohta tästä ollaan varmaan lähdössä poiskin. Ihan turhaan kadehditte ja haukutte.
Ikeaan ei pääse AB bussilipulla.
Harmittaa kun puolisoni haukkui minua koulutukseni perusteella tyhmäksi, sekä mainitsi myös että koska en ole synnyttänyt niin en tiedä elämästä yhtikäs mitään.
Muut sen sijaan ovat hänen mielestään parempia.
Köyhyyskin harmittaa ja se että en oo älykäs niin en voi opiskella korkealle.