Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Kommentit (2931)
Vierailija kirjoitti:
Ihan juuri nyt ei harmita mikään.
Harmittaa, kun jotain toista ei harmita.
En saa aikaiseksi heittäytyä elämässä uuteen vaan jurruutan samassa paskassa ihan zombina
Olen kotihoidontuella ja henkireikäni on ollut erään toisen äidin lähes päivittäinen tapaaminen. Kohta se ilo päättyy, koska Tampere laittaa maksut myös vaunujen kanssa kulkeville elokuusta lähtien. Ehkä kerran viikossa pystytään nyt näkemään. :(
Riitely miehen kanssa.. Mies valitti, kun olen kuulemma joka perjantai ku perseelle ammuttu karhu. Teen maisterina ammattikoulu taustaa tai ei koulutusta ollenkaan vaadittavaa suorittavaa työtä ja olen puhki. Epäonnistunut siis uralla. Se kismittää.
Oon ollut kipeänä jo yli 2 viikkoa :/ ensin tosi kova flunssa ja nyt poskiontelontulehdus. Helteet ja aurinko menee ihan ohite kun ulkona ei jaksa olla. Antibiootit ja aurinko ei sovi yhteen. Lepään ja odotan, että tauti vihdoin hellittäisi.
Lapsen kurkkukipu juuri ennen maksettua lomamatkaa (Joo ei lähdetä), sitten ilmoitus hoitopaikasta, että joltain löytynyt kihomatoja. Eli 2 pientä kotona, itse yritti etänä tehdä edes minimin, että voi jäädä lomalle, apteekista varmuudeksi matokuurit ja kodin "pieni" putsaus kihomatojen varalta..
Vierailija kirjoitti:
Se etten ole vieläkään uskaltautunut menemään poliisille kohtaamastani todella törkeästä rikoksesta. Tekijänä ulkomainen lääkäri.
www.riku.fi esim chat, ei velvoita rikosilmoitukseen, jos haluat avata tilannettasi enemmän ja miettiä asiaa. Auttoi minua..
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut kipeänä jo yli 2 viikkoa :/ ensin tosi kova flunssa ja nyt poskiontelontulehdus. Helteet ja aurinko menee ihan ohite kun ulkona ei jaksa olla. Antibiootit ja aurinko ei sovi yhteen. Lepään ja odotan, että tauti vihdoin hellittäisi.[/quote
Voimia! Ei kesä ole vielä ohi :)
Se että en uskalla sanoa eräälle ihmiselle että olen rakastanut sitä jo kauan.
Liian monen elämä muuttuisi. Yhden auttajan mukaan ehkä parempaankin suuntaan.
Mutta kun en voi olla varma.
Näinkään en voi kuitenkaan jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna saa 300€/kk ruoka-apua.Minä en saa mitään.
On tää kauheeta tää kateus. Kyllä jokainen voi mennä kokeilemaan, millainen pääministerin tehtävä on. Jos siis on rahkeita ja sitkeyttä. Pääministeriksi kun ei ihan tosta noin vaan mennä. Vois ääni kellossa muuttua. Kommentissasi on myös virhe, sama etu on koskenut aiempiakin pääministereitä. Oikea kommenttisi olisi siis: "Pääministeri saa 300€/kk ruoka-apua.Minä en saa mitään.
Joo voin mennä kokeilemaan. Mutta ei Marinia kansa äänestänyt pääministeriksi. Eikä nyt hänelläkään ollut siihen sen suurempia tausta-oppeja.
En tiennytkään että jossain oppilaitoksessa voi opiskella pääministeriksi, kerro toki missä se koulu on niin sinne voivat hakeutua kaikki ammattivalittajat suorittamaan pääministeritutkintoa. Suomessa suora kansanvaali on vain presidentinvaaleissa, ei eduskuntavaaleissa. Kansa äänesti eduskuntavaaleissa eniten demareita ja suurimman puolueen johtaja on yleensä myös pääministeri. Että siinä mielessä kyllä, Sanna on äänestetty pääministeriksi!
Se, että olen pilannut vartaloni sokerilla ja liikkumattomuudella :( Taas menee koko kesä isoissa löysissä vaatteissa ettei makkarat näy ja rannallekkaan en kehtaa lähteä näillä selluliiteilla ja makkaroilla :(
Se että työpaikkaihastukseni menee juhannuksena lomalle enkä nää häntä, voi surku ;(
Se harmittaa kun en enää jaksa mitään, pääsin takaisin kallonkutistajalle, silti olen äärirajoilla, mikään ei huvita, saisinpa nukkua siihen asti kun ensilumi satelee.
En jaksa.
En saa nukuttua. Ovet ja ikkunat kiinni in tukalaa, ja avoinna kuuluu lintujen meteli. Korvatulpat kutittaa korvia ja ne alkaa vuotamaan. Otan ne usissani pois ja herään lintujen ääniin. Koko kesä menee aina pilalle, kun kuljen zombiena valon, kuumuuden ja lintujen piipityksen takia. :/
Se etten näe nuortani lähes ollenkaan…aamusta iltaan ulkona…ei mitenkään luvan kanssa!!