Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Jos haluaisin, voisin jättää perheeni ja muuttaa vaikka Thaimaahan tekemään etätöitä ja elämään kuin kuningas... mutta en kehtaa. Velvollisuudentunto, kunnollisuus, jne. Jos olisin vähän kusipäisempi ukko, voisin nauttia elämästä enemmän. Kyllähän se välillä vituttaa.
Kuumuus.
Parvekeremontti.
Terveysasiat.
Lapsen asiat.
Tämä kesä on ollut yhtä hellvettiä tähän asti. Kipuja, kuumuutta, huolta, ahdistusta, asioiden sotkua, epävarmuutta.. Eikä loppua näy.
Eilen oli kivutonta ja ihmeen ei-tukalaa kuumasta huolimatta, sain pidettyä itseni tyynenä ja jopa positiivisenä henkisesti, tänään on taas selvästi ilmassa romahtamisen oireita, paniikkia, huonoa oloa, vatsanväänteitä, murehtimista, muistamista.. Pahaa oloa.
Abteeksi, en pystynyt vain yhtä valitsemaan.
Kaikesta huolimatta, rentoa päivää kaikille, älkää hötkyilkö. 🦥
ihottuma naamassa ja kaulassa. kiitos helteiden, auringon ja aurinkorasvan.
Vierailija kirjoitti:
On mun syntymäpäivä, ja kaikilla on menoa tai ei muuten kiinnosta tulla. Ihan kaikilla. Sama juttu joka vuosi.
Oletko lapsi? Aikuiset eivät vietä syntymäpäiviä :D!
Tädin kuolema harmittaa nyt.Paljon hyviä muistoja.
Tosin täti sai elää pitkän elämän.Olisi pian täyttänyt 93.Oli koko elämänsä ajan uskossa Jeesukseen.
Nyt täti on päässyt perille taivaaseen.
Nyt on taas semmoinen olo, että harmittaa olla työssä, jossa menee vähän hukkaan kaikki aiempi työkokemus ja koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa, että mulla on toivottu ja ihana vauva, mutta mua masentaa. Masentaa ja väsyttää. En jaksa lähteä vauvan kanssa kotoa mihinkään, eikä edes ole mitään paikkaa mihin mennä. Vauvakirja täyttämättä, valokuvat ottamatta. Kuljen sumussa päivästä toiseen, kaikki päivät ovat samanlaisia. Hoidan lapsen parhaani mukaan ja hän vaikuttaakin ihan iloiselta ja onnelliselta lapselta. Itseäni en jaksa hoitaa. Pelottaa, että vaikka hymyilen ja juttelen vauvalle, se alkaa huomaamaan miten pinnallista esitystä se on. Aamulla alan odottamaan, että tulispa mies töistä ja olis vauvan kanssa ja illalla odotan, että tulispa aamu ja mies lähtis töihin sotkemasta mun ja vauvan kotirutiineja. Harmittaa aiva helvetisti, miks tää on tämmöstä?
Sinulla voi olla synnytyksen jälkeinen masennus. Soita neuvolaan ja pyydä keskusteluapua. Nyt heti, jooko? Ettei jää päälle, itsestään se tuskin poistuu.
Aina on asioita jotka harmittavat.Toiset enemmän toiset vähemmän.
Englanille annettu rankkari jalkapallossa. Yksinäisyys ja se, ettei ole ketään kelle puhua.
Taas alkoi satamaan. Päivä pilalla
Paarma pääsi sisään kun tuuletin. Nyt en enää tiedä missä se on. Jos avaisin oven uudestaan, se voisi mennä pois, mutta on mahdollista, ettei se löydä ovelle. Sieltä voi myös tulla lisää paarmoja. Vihaan paarmoja. Talvea odotellessa.
Ei harmita yhtään Mikään.Miksi pitäisi pilata päivä sillä että harmitaisi jokin asia tapahtuma puute tai toisen henkilön mielipide?
Vierailija kirjoitti:
Telian liian hidas netti.
Hidasteleva netti ketuttaa ihan varmasti! Laitathan meidän asiakaspalveluun viestiä tästä. Selvitetään mistä on kyse ja ryhdytään korjaustoimiin, että ei viikonloppu mene tämän vuoksi pilalle. //Minna
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Työ. Vituttaa päivästä toiseen.
Se että kesä näyttää menevän piloille kuumuuden takia!
Joku valitti, että on ikävää keskittyä negatiiviseen, mutta tämä keskustelu antoi ainakin minulle hyvän muistutuksen, että muillakin on ongelmia eikä kenenkään elämä ole täydellistä.
Tällä hetkellä harmittaa kova mahakipu ja kun ei tiedä, kauanko se kestää. Töitä pitäisi tehdä, mutta pirun vaikea keskittyä.