Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Harmittaa, kun ei oo mitään tekemistä.
Rahaa vois olla par sataa enemmän. Ei oo.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kertoi, että on seurannut netissä yli 3 vuotta jotain aikuisviihde naista muttei löydä häntä enää sieltä, en kysynyt kuka oli koska menin shokkiin.
Kiertoon. Heti! Sano heti hänelle ääneen ja kerro joillekin tai kaikille tutuillesi, niin asia todentuu hänelle ja helpottaa sinua.
Asia tiedoksi. Nyt.
Sairasta.
Hukkaat aikaasi elämästäsi. Hän ei sinua rakasta!
Kerro kuulumisia.
Tsemppiä.
Fassari-Persut eivät ole psykiatrisessa hoidossa.
Se, ettei ole koskaan ketään kenen kanssa puhua isommista asioista, murheista. Mies ei halua kuunnella. Ei osaa ottaa vastaan minua heikkona, alkaa kiukuta kuin teini, pakenee paikalta. Nytkin tietää, että minua painaa iso asia, jolla on vaikutusta vähän kaikkeen, jonka vuoksi stressaan ja nukun huonosti, mutta pitää vain etäisyyttä ja on selvästi ärsyyntynyt minuun.
Kavereita näkee niin harvoin, että ei kehtaa märistä jotain negatiivista, joten pinnistelee mukavia juttuja sen hetken. Ystäviä ei ole.
Äitiä en halua rasittaa murheillani, sisarus tekee jo sitä tarpeeksi. Lapsia en tietenkään tällaisilla kuormita.
Se että kaikki puppa aloitukset poistuvat, emmekä me puppafanit saa edes yhtä omaa pysyvää puppaketjua.🥺🥳👴
Se ettei terveyskeskukseen saa lääkärille aikaa. Huhtikuussa aloitin soittelun ja hoitajat torppaavat lääkäriin pääsyn syyllä ei näy Kanta tiedot heille. Täyttä kakkaa mitä sanovat tai asia jota ei haluta korjata koska hyödyttää liikaa köyhiä sairaanhoitopiirejä. Törkeää minusta.
Viikonloppu meni liian nopeasti.
Kusipäinen naapuri, joka ystävällisistä pyynnöistä huolimatta jatkaa tupakointia takapihallaan, ja savut tulevat minun asuntooni. Jos yrittää ikkunaa pitää auki, joutuu koko ajan vahtimaan ikkunan vieressä milloin savua alkaa tulla.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin eilen minulle ehkä vähän liian vaikean palapelin :( Koetan kuitenkin taistella (ehkä muutaman viikon?) loppuun asti, koska se on edellytys seuraavaan hommaan, mikä taas on helppo ja kiva!
Tilannepäivitys: palapeli on edelleen kesken, on siis vähän enemmän kuin vähän vaikea. Mona Lisa - paljon tummaa! No, ehkä jouluksi saan valmiiksi, edes pala päivässä on tavoite - tänään viisi! Onhan tässä jo 3,5 kuukautta paloja tuijoteltu!
Niitä "seuraavia kivoja hommia" on tällä välin tullut tehdyksi jo kymmenkunta.
Nyt harmittaa se, että viini loppuu juuri, enää yksi kulaus:(
Lisäksi harmittaa se, että lähes aina kun soitan tyttärelleni, soitto menee vastaajaan, eikä hän koskaan kuuntele viestejä. Tänään yritin taas soittaa...
...kertoakseni hyvän uutisen: olen ollut tupakoimatta jo KOLME viikkoa.
Hän ei siis tiedä lopettamisesta mitään, kun yhteydenpito aika harvakseltaan. En halua häiritä kiireistä ihmistä, jonka vapaa-aika menee tietysti harrastuksissa.
Harva yhteydenpitokin harmittaa!
Vttu maiset työkaverit. Pääsen eroon niistä kohta, kiitos siitä👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin eilen minulle ehkä vähän liian vaikean palapelin :( Koetan kuitenkin taistella (ehkä muutaman viikon?) loppuun asti, koska se on edellytys seuraavaan hommaan, mikä taas on helppo ja kiva!
Tilannepäivitys: palapeli on edelleen kesken, on siis vähän enemmän kuin vähän vaikea. Mona Lisa - paljon tummaa! No, ehkä jouluksi saan valmiiksi, edes pala päivässä on tavoite - tänään viisi! Onhan tässä jo 3,5 kuukautta paloja tuijoteltu!
Niitä "seuraavia kivoja hommia" on tällä välin tullut tehdyksi jo kymmenkunta.
Nyt harmittaa se, että viini loppuu juuri, enää yksi kulaus:(
Lisäksi harmittaa se, että lähes aina kun soitan tyttärelleni, soitto menee vastaajaan, eikä hän koskaan kuuntele viestejä. Tänään yritin taas soittaa...
...kertoakseni hyvän uutisen: olen ollut tupakoimatta jo KOLME viikkoa.
Hän ei siis tiedä lopetta
Lisäksi vielä harmittaa, ettei ole ketään ihmistä, jolle jutella, Vauva on ainoa ja kun jotain yrittää kommunikoida niin täältäkin saa vain alapeukkuja, sekin harmittaa.
Tyhmät kyselyt AV palstoilla, joissa avaaja ei kuitenkaan pysty kertomaan omaa kantaansa, eikä sitä, miksi hän asiaa utelee?
Tippuri harmittaa :( akka toi sen risteilyltä
Harmittaa kun kesä ohi ja syksy alkaa.
kun oon töistä ihan hullun väsynyt ja menin äsken kattomaan sähköpostit, oon päässyt kahdelle syyskuussa alkavalle kurssille, mut v.. u en jaksa. Pakko hakea opintovapaata, kurssit siis yliopiston kursseja, ihan tosi kiinnostavia, mutta töiden ohella pirun rankkoja suorittaa.
Sit harmittaa myös se, että mikään seksiin liittyvä ei kiinnosta enää, eikä näköjään kiinnosta miestäkään. Ollaan molemmat lihottu ja vaikka miehen pulleaan mahaan kesti aikansa tottua, nyt oma pallo maha ällöttää vielä enemmän.
...nyt meen nukkuu ja loppuu tää tyhmä valitus.
Harmittaa kun ei tulekaan syksyä vaan kesä sen kun jatkuu