Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Rahapula, on tulossa yo-juhlat, hautajaiset ja rippijuhlat kesäkuussa.
No sehän tässä harmittaa kun meikäläisen persoona harmittaa muita.
Itikat ilmaantuivat kevään/alkukesän rauhanajan jälkeen ja niitä on pilvin pimein. Ihanat hetket luonnossa on nyt sitten tätä taistelua. En halua tuhota puutarhan pölyttäjiä thermacellillä, terveyttäni suihkeilla tai viedä hyönteissyöjälinnuilta tai sudenkorennoilta ruokaa, mutta rajansa kaikella. Ovista on kuljettava vauhdikkaasti/strategisesti oikein ja ulkona ei voi enää huolettomasti hengailla.
Ehkäpä se on sitten suihke se vaihtoehto.
Ehkä harmittaa tai sitten ei.
Otin käyttöön uuden netin.Ja aivan heti on ollut ongelmaa.3 kertaa mennyt yhteys poikki.
Se ku pitäs nostaa masennuslääkettä, venlafaksiinia ja pelottaa sivuvaikutukset. Nyt on mennyt 37,5 mg. Ja pitäs tuplata 😭
Ollaan muutamien ystävieni kanssa jo reippaasti keski-ikäisiä ja olettaisin että silloin voisimme luottaa toistemme sanaan. Ei, ihan jatkuvaa sovittujen asioiden tai menojen perumista viimetipassa tai sitä että itse innoissaan ehdottavat jonnekin lähtemistä mutta toistuvista aikaehdotuksistani huolimatta eivät sitten kuitenkaan lähde sinne minne itse ehdottivat lähtöä.
Toisaalta myöskin minun oletetaan järjestävän kaiken. Eräskin henkilö haluaisi tehdä erästä aktiviteettia, on puhunut siitä jo vuosia ja ehdottaa että pitäskö mennä, mutta ei tee asialle itse mitään, vaikka ei paljoa vaatisi. Hän ilmeisesti vaan odottaa että minä otan selvää, järjestän, varaan jne.... jotta hän voi vaan tulla paikalle, ehkä jopa noutaa hänet autollani.
Harmittaa, kun minulle eräs erittäin rakas henkilö nuoruusvuosilta käyttäytyy minua kohtaan kuin olisin ilmaa, kääntää jopa selkänsä vaikka varmasti näkee että tulen vastaan. Haluaisin niin kovin, että hän reagoisi minuun ihan toisin. Kaipaan häntä jollain tapaa edelleen .
Tosin mietin myös sitä miksi hän käyttäytyy niin kuin käyttäytyy.... ei pitäisi olla syytä. Pelkääkö omien tunteiden esiinnousua taas.
Emätintulehdus tai sukupuolitauti, hirvee olo.
Kävin eilen lääkärissä. Hän sanoi kirjoittavansa reseptin kahdelle lääkkeelle. Oli unohtanut koko asian, katsoin kannasta. Nyt tk on kiinni. Hienoa toimintaa!!!!!
Työpäiä takana, söin vatsan täyteen, kävin suihkussa ja asettauduin oikein mukavasti pehmeään divaaniin parvekkeelle, otin juotavaa viereen ja ajattelin rentoutua ja huilata tässä varjossa, katsella ihanaa järvimaisemaa. MUTTA, pihalla pennut huutaa kurkku suorana kokoajan, yksi tyttö kiljuu ihan raivona, ihan kun sitä ajais karhu takaa kokoajan, joku leikkaa ruohoa ja 3 tyyppiä pärtsää vesiskoottereilla, joku hälyytysajoneuvo meni just ja korvat soi edelleen, myös jatkuva autoista tuleva pauhu ja prätkien kiihdytysäänet saa hermoni riekaleiksi.
Taidan siirtyä sisälle, ovi ja ikkunat kiinni ja vielä kaihtimet alas ja verhot eteen että saan olla rauhassa. Tarvitsen hiljaisuutta!
Vierailija kirjoitti:
Emätintulehdus tai sukupuolitauti, hirvee olo.
Tämä ei ole kivaa.
Yksinäisyys, tai se ettei kukaan ns"ystävä" lähde kanssani mihinkään tai peruvat toistuvasti samana aamuna jo suunniteltuja juttuja. Olen ollut käytännössä koko 3 vko lomani yksin tai ainakin niin että jos jonkun on joskus mukaan vaukka rannalle saanut niin itse on pitänyt ehdottaa ja järjestää.
Voi kiesus että kaipaankin sitä aikaa kun oli elämänkumppani (siis mies), jonka kanssa tehtiin yhdessä juttuja. En ollut koskaan yksinäinen vaikkei nähty viikkoihin joskus. Se että sydämessä on joku oma rakas saa yksinäisyyden poistumaan vaikka olisi fyysisesti yksin.
Taas on edessä ihana kesäinen vk loppu ja olen ilmeisesti yksin molemmat päivät. Onneks pääsee ma työpaikalle jossa muitakin ihmisiä ja saa jutella ja tehdä jotain järkevää.
Ostin uuden modeemin.Nyt kokoajan ollut ongelmaa netin toiminnasa.En olisi ostanut jos olisin tiennyt etttä näin paljon ongelmaa tulee.Kyllä oli huono ostos.
Mä en saa haluamaani (lue tarvitsemaani) kontaktia erääseen henkilöön J jota kaipaan kovasti. Näen häntä vilaukselta lähes viikottain ja hän näkee minut ainakin useimmiten, mutta hänen elämäntilanteestaan johtuen en voi ottaa häneen yhteyttä. Haluaisin niin kovin tietää onko hänellä vielä jotain tunteita minua kohtaan. Ryydyn yksin koko elämäni häntä odottaen ja nyt hän on lähelläni, mutta elää elämäänsä jonkun muun kansaa, sitä elämää jota meidän piti elää yhdessä. Ei olisi pitänyt tulla tänne takaisin vaan hankkia elämä sieltä missä olin vuosikymmeniä.
Elämä ei todellakaan mennyt niin kuin toivoin ja odotin.
Suataaha tuo olla jotta harmittaapi vuan suattaa tuo olla niinnii jotta ei.
Sairastuminen. Kun ei oo oikein rahaa sen hoitamiseen.
Huonosti nukuttu yö ja alkava päänsärky sen vuoksi. Silti pitäisi nousta ja ruveta töihin.