Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2931)

Vierailija
2361/2931 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä ei voittanut.

Vierailija
2362/2931 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mutsi. 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/2931 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä ei tehnyt "sitä".

Vierailija
2364/2931 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreenin voitto v*tuttaa aika huolella.

Vierailija
2365/2931 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikka täynnä juttua ällökäärijästä

Vierailija
2366/2931 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä harmittaa ehkä ei.

Vierailija
2367/2931 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä tuli takaisin Suomeen

Vierailija
2368/2931 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintoihin hakiessa ärsyttää se, kun ollaan heti kyselemässä töissäoppimispaikkaa. Tämä siis koskien amista. En edes tiedä vielä pääsenkö koulutukseen ja silti pitäisi tietää jo mihin nuo työjaksot menee suorittamaan. Alkaa ahdistaa jo valmiiksi, kun opintoihin hakeminen on jo muutenkin itselle iso juttu esim jännityksen vuoksi. Lisäksi on hyvin vaikeaa järjestää kulkemista jos yleensäkään kukaan harjoitteluun ottaa. Tämänkin piti olla joustava koulutus (monimuoto) jossa pystyy kotoa käsin opiskelemaan myös paljon. Sitten jousto loppuu, kun harjoittelupaikkoihin pitää päästä. En tiedä selviänkö kaikesta. Minulla ei ole edes autoa millä kulkea. Tulee ikävä lukiota. Samoin tuskin AMK:saa tai yliopistossakaan ollaan heti vaatimassa työharjoittelua. Ehkä tämä on vaan oma ongelma. Silti en tiedä saanko amista koskaan käytyä. En tiedä saanko harjoitteluja tehtyä. On hyvin vaikeaa järjestää sitä kaikkea ja pitkät välimatkat. Olisi kiva päästä ensin sinne kouluun ja opiskella etteivät nuo harjoittelut tulisi silmille heti. En tiedä kokeeko kukaan muu samoin.

Vierailija
2369/2931 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009592599.html

Humalainen nappasi pienen ketunpoikasen kotiinsa. Sitten vapautti sen. Nyt poikanen varmaan menehtyy jos sitä ei löydetä. Tarvitsee emon hoitoa vielä.

Vierailija
2370/2931 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen sellaisen firman palveluksessa jonka toimiala ei ole oikeestaan koskaan kiinnostanut minua. Teen työtä jonka sisältö evvk. Tulin taloon palkan takia.

Firmalla julkikuvassa ja infotilaisuuksissa johtamisen arvot on ihania korulauseita. Omalla esihenkilöllä tyyli lähinnä osoittaa virheitä, etsiä niitä, puuttua Ihan hiton pikkuasioihin, juoruta kuka sano ja mitä ja kenestä (ku jossain ylä asteella), rangaistaan jos kaikki ei ole täydellisesti. Siis joo, asioista joihin en voi vaikuttaa ja joita ei muutamassa viikossa korjata, ellen saa taikavoimia. Minulta odotetaan Ihan jotain muuta kun kollegoilta.

Ihan sairas työyhteisö.

Vierailija
2371/2931 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tai sitten ei harmita.

Vierailija
2372/2931 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuus, väsymys, ahdistus,masennus,vitutus.

Vierailija
2373/2931 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tinttanen ja Simppanen Kun en oo nähnyt ihastuneisuuden lähdettä.

Vierailija
2374/2931 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fasistinen perskokkareliittouma.

Vierailija
2375/2931 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun en ole saanut työpaikkaa. Itselle sopivaa työtä ei ihan helposti löydy.

Vierailija
2376/2931 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Ihanaa. Olen vapaa tekemään, mitä mieleni tekee. Loppuelämäni. Happy.

Rahaa voisi olla ihan pikkuriikkisen, vähän enemmän, kun sitä on aika niukasti. Ei se silti harmita. Toivoa voi. Ehkä minusta tulee vielä äveriäs. No ei. Ei silti harmita mikään.

Vierailija
2377/2931 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tinttanen ja Simppanen Kun en oo nähnyt ihastuneisuuden lähdettä.

???

Vierailija
2378/2931 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ulkomailla asuva) ystävä ja hänen asenteensa.

Hän on tosi varakas, työtön mutta saa muutamaa tukien todella paljon koko loppuelämänsä ajan, ihan perillä en ole mitä kaikkea ja miksi mutta yksi vissiin liittyy hoitovirheeseen sairaalassa joka tapahtui pari vuotta sitten.  

Hän liittyi vuosia sitten johonkin uskonnolliseen kulttiin, ei ole yhtään uskonnollinen ihminen vaan päinvastoin, liittyi ihan vaan huijatakseen kulttia. Sai sieltä rahaa. Rahantulo loppui muutamaksi vuodeksi mut nyt on taas alkanut saamaan sieltä rahalahjoituksia vaikka ei ole kultin kanssa ollut enää edes tekemisissä. Viime yönä sai yhteensä 800.

Väittää että on köyhä vaikka osti juuri yli tonnin puhelimen ja uuden älykellon, käy salilla päivittäin ja maksaa henkilökohtaiselle treenaajalle tosi paljon. Kyllästyi kalliiseen maastopyöräänsä joten antoi sen pois tälle treenaajalle, sanoi että jos hän ei sitä olisi huolinut olisi vain heittänyt pyörän pois.

Syö jatkuvasti ulkona. Ostaa jatkuvasti vaatteita jne jne.

Köyhää hän ei ole nähnytkään mutta väittää että hän on köyhä ja suututtaa koska itse olen ihan oikeasti köyhä, lasken välillä pennosia että miten saan rahat riittämään ja hän vain leveilee rahoillaan.

Vierailija
2379/2931 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kesä on loppunut ja viimeviikollakin piti olla 30 astetta lämmintä, mutta eipä ollu.

Vierailija
2380/2931 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen leikkaustoimet ja niiden kiirehtiminen + Purran kaksinaamaisuus. Äänestin sitä, mutta söi vaalilupauksensa täysin. "KöyhimmiItä leikkaaminen ei meille käy". Heti kävi kaikki kurittamistoimet kun oma hillotolppa avautui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi