Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Harmittaa suunnattomasti, että tämä vauvojen vanhemmille tarkoitettu palsta on trollien, ilkeilyjen ja poliittisten politrukkien vahva areena. Valheilla ja maalittamisella ei ole rajaa.
Se kun tuntuu etten valmistu ikinä..
Kun tuntuu ettei löydä kivaa kumpppania.
Krapula harmittaa, tuli eilen otettua kuppia kun oli suomen peli.
V###ttaa kun tällä työllä ei enää elä. Töissä nytkin, kuukauden viimeisiä ropoja koitan haalia kasaan
Harmittaa kun en osaa tehdä mitään hyvin miehen mielestä..
Harmittaa kun meillä on suhteessa vaikeaa ja kommunikointiongelmia...
Harmittaa, kun mies ei ole niin uskovainen ja siitä aiheutuu varmasti ongelmia suhteeseen..
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi laittaa isännöitsijälle viestiä tuhohyönteisistä. Harmittaa jo se tuleva siivousruljanssi.
Meillä isännöitsijää ei kiinnostanut, kun eivät muut naapurit olleet valittaneet.. nyt sitten satunnaisesti näkyy ällöttäviä turkiskuoriaisen toukkia! Kehtasi vielä vihjata, että tulevat siivottomuudesta. Imuroin 2-3 x viikossa ja pyyhin aina kaikki pinnat kunnolla. Täällä ei ole murusen murua lattialla tai pöydällä,
Oma läskeys ja saamattomuus. Piti laihtua täksi kesäksi, sen sijaan lihoin. Jeejee.
Harmittaa, kun mies sanoi että ei aio olla jatkossakaan olla maailman helpoin ihminen ja erilaiset luonteet ja ajatusmaailmat aiheuttavat konflikteja.
Harmittaa, kun mies haluaisi harrastaa hänen lempiharrastustaan eikä mua kiinnosta semmoinen. :(
Harmittaa kun mies pyytää jättämään omat harrastukseni ja kiinnostuksenkohteeni..
Harmittaa myös et mies aikoo tarkastaa mun puhelimen.
Harmittaa että oon niin huono..
Harmittaa kun en saa nukuttua öisin kun muutamia tunteja, uniongelmat kohta vuoden piinanneet. En muista enää millaista on olla virkeä. Toisaalta pystyn kyllä toimimaan, työskentelemään ja menen autopilotilla eteenpäin. Mutta huomaan että vaikuttaa ennen kaikkea mielialaan.
Seikkkailuhan elämä periaatteesa vähänniinkuin on.