Riita tiskikoneen täyttämisestä
Olen sanonut hänelle, että jos ei viitsi tyhjentää astioita biojäteastiaan, niin jättää sen koneen töyttämisen sitten kokonaan minun hommaksi. Että ei laittaisi sitä biojätettä tiskikoneeseen.
Nyt ilmiriita lähti liikkeelle kun tyhjensin tiskikonetta ja havaitsin että siellä on puolikas lasagne siellä tiskikoneen poistoritilässä. Olenko ihan kohtuuton kun muistutin pelisäännöistä että ei sitten laittaisi ollenkaan astiaa koneeseen jos ei viitsi niitä mitenkään tyhjentää.
Minä olen kuulemma hullu kun nipotan... Ehkä vähän loukkaannun hulluksi haukkumisesta kun en ole komentanut häntä täyttämään konetta tavallani vaan pyytänyt ettei sitten tekisi sitä ollenkaan kun minua oksettaa ne moskat siellä koneessa..
Mitäs raati arvelee, olenko kohtuuton? Nyt harmittaa että kahdella ihmisellä meni aamu pilalle pikkuasian takia. Moskan siivoamisesta ei ole riidelty enkä viitsi edes aloittaa..
Kommentit (27)
Jos yksi helvetin masiina saa teidät eron partaalle, niin luopukaa moisesta rakkineesta ja tiskatkaa käsin tai käyttäkää kertakäyttöastioita. Tai sopikaa täyttävänne ja tyhjentävänne kone vuorotellen. Se putsaa sihdin, jonka vuoro on. Ja se, jonka vuoro ei ole juuri sinä päivänä, pysyy sadan metrin päässä koneesta, vaikka siellä olisi kattilallinen ruokaa.
ei se silti tossun alla ole kirjoitti:
Olen ratkaissut tämän ja pari muuta ongelmaa kätevästi.
- mies ei koske tiskikoneeseen eikä varsinkaan tyhjennä sitä, kun laittaa kaiken väärille paikoille ja minulla on sitten tuplatyö etsiä ja uudelleenjärjestää kaikki
- mies ei koske pyykkikoneeseen, koska 15 vuotta sitten pilasi uuden neuleeni pesemällä liian kuumassa lämpötilassa.
- mies ei siivoa, sillä hän on tohelo ja tekee siivoukset suurpiirteisesti ja joudun paikkailemaan
- mies saa tehdä ruokaa
- mies ei aja autoa, sillä olen ajanut häntä enemmän ja osaan ajaa paremmin. enkä nuoku ratissa pitkillä matkoilla
Olenhan jo pyytänyt ettei täytä konetta jos ei viitsi tyhjentää astioita. Joudunkin varmaan sitten käskemään ettei perkele koske siihen ollenkaan 👍😅
Mitä tekisit jos miehesi ei "tottelisi" vaan silti välillä innostuu toheloimaan? Kun mun mielestä meillä on näin. Pyydän jotain mikä ei useinkaan toteudu pyytämälläni tavalla. Pyynnöt eivät ole justiinan tasoa vaan mieluummin juuri että älä tee ollenkaan kun siitä on minulle vaivaa 🤣
Ap
Vierailija kirjoitti:
ei se silti tossun alla ole kirjoitti:
- mies ei koske tiskikoneeseen eikä varsinkaan tyhjennä sitä, kun laittaa kaiken väärille paikoille ja minulla on sitten tuplatyö etsiä ja uudelleenjärjestää kaikki
- mies ei koske pyykkikoneeseen, koska 15 vuotta sitten pilasi uuden neuleeni pesemällä liian kuumassa lämpötilassa.
- mies ei siivoa, sillä hän on tohelo ja tekee siivoukset suurpiirteisesti ja joudun paikkailemaan
- mies saa tehdä ruokaa
- mies ei aja autoa, sillä olen ajanut häntä enemmän ja osaan ajaa paremmin. enkä nuoku ratissa pitkillä matkoilla
Olenhan jo pyytänyt ettei täytä konetta jos ei viitsi tyhjentää astioita. Joudunkin varmaan sitten käskemään ettei perkele koske siihen ollenkaan 👍😅
Mitä tekisit jos miehesi ei "tottelisi" vaan silti välillä innostuu toheloimaan? Kun mun mielestä meillä on näin. Pyydän jotain mikä ei useinkaan toteudu pyytämälläni tavalla. Pyynnöt eivät ole justiinan tasoa vaan mieluummin juuri että älä tee ollenkaan kun siitä on minulle vaivaa 🤣
Ap
Juu helpompi niin :D No toheloihan tuo ajoittain, mutta vähemmän. Sille ei voi mitään, että oon kotihommissa paljon tehokkaampi ja nopsempi kuin kotinörttini. Ja jokainenhan tekee sitä mitä parhaiten osaa, silloin homma toimii. En minä itse jaksa alkaa esimerkiksi mitään koneiden asennuksia säätämään, mulla menisi pikkuhommaan monta tuntia. Mies tekee saman homman vartissa.
Ei nyt ihan liity aiheeseen, mutta liippaa läheltä. Olen mies, enkä tee mitään kotitöitä, koska en osaa. Ensin vaimo yritti aina neuvoa, miten imuroidaan, tai täytetään tiskikone. Siitäpä sainkin sitten idean. Täytin tiskikoneen mahdillisimman eri tavalla, kuin vaimo oli opettanut. Kolistelin imurilla lattialistat, ja jätin tahallaan kohtia imuroimatta. Nyt vaimo tekee sitten ne hommat itse. Jos parisuhde on ihan tuore, niin kun tyttis käynnistää imurin ensimmäistä kertaa, kannattaa päästää kuuluva kirkaisu, ja juosta sohvan taakse piiloon, kuin koira. Näin ei tarvitse koskaan imuroida, ja saa olla vaimon imuroinnin ajan vaikka poikien kanssa kaljalla.
Ja kaljaajos tykkää tissutella, niin pitää aina kaljapäissään olla mahdollisimman romanttinen, kuitenkin seksiä vonkaamatta. Kehua vaimoa, ja olla oikea unelmien poikaystävä. Selvinpäin sitten kannattaakin olla mököttävä, ja kylmä. Ei kuitenkaan liian,ettei vaimo lähde. Tämän tasapainon hakeminen on vaikeaa, ja joskus voi mennä yli, ja se lähtee. Mutta tulee se takaisin. Nyt näin toimimalla, alkaa vaimo pikkuhiljaa toivoa, että olisit vähän kaljoissa.Ja meillä se on mennyt niin pitkälle, että vaimo ihan pyytämättä sitä kaupasta raahaa sohvalle. Itse ei tarvitse edes käydä kaupassa, kun toin aina"vahingossa" ihan väärät tuotteet.
Kuka ei muka huuhdo astioita ennen koneeseen laittamista?! Opetettiin jo peruskoulussa, ettei sinne koneeseen laiteta ruoantähteitä.
- mies saa tehdä ruokaa