Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan kesävaatteita, tulisi jo syksy!

Vierailija
29.05.2021 |

Ja nyt ei ole kyse minun omasta epävarmuudestani, vaikka ehkä joillakin sekin on syynä, mutta minä en vain tykkää kesävaatteista. Ei yhtään mun tyyliä ja odotan vain, että pääsen taas hautautumaan neuleisiin. :D Ja syksyllä ja talvella on helppoa heittää vain talvitakki niskaan ja huppu tai pipo päähän, jos huono hiuspäivä, kesällä ei voi. Noh onneksi Suomen kesä on lyhyt :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino?

Vierailija
2/7 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllö on murheet ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. Tosin mulla se johtuu juurikin tuosta mainitsemastasi huonosta itsetunnosta. Mielestäni kesävaatteet ei näytä hyvältä mun päällä. Olen epävarma ja ahdistun, jos pitää näyttää liikaa paljasta pintaa ja kesällä, kun on liian kuuma pitkähihainen päällä.

Vierailija
4/7 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa kesävaatteita, mutta odotan silti syksyä.

Vierailija
5/7 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kai kesälläkin pitää villapaitaa höh,ohut aluspaita alle ja se on siinä.

Jos muut mulkoilee,anna mulkoilla.

Ei missään ole lakia että on PAKKO pitää kesävaatteita.

Ite kuljen kesät talvet samanlaisissa,talvella joo laitan toki toppiksen ja paksummat housut.

Vierailija
6/7 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kesä ole vielä alkanutkaan. Farkkujen kaveriksi olen vasta vaihtanut pellavapaidat. Ja kyllä olen syys/talvi -ihminen eikä kuuma kesä kärpäsineen ole yhtään mun juttu, mutta kyllä mä löydän puettavaa kaikkiin vuodenaikoihin, farkuilla menen enimmäkseen, hameita en siedä.

Vierailija
7/7 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt myynnissä olevien kesävaatteiden väriskaalasta enkä muutenkaan ole hepene-ihminen. Syksyn vaatteet taas saa innostumaan aina.