Tuleeko ensimmäisestä koronarokotteesta kuumetta?
Kokemuksia? Mietin että onko se normaali työpäivä vai tuleeko kipeäksi.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
swfwer kirjoitti:
Miksi joku haluaa kesänsä pilata rokotteella? mitä terveydellistä apua tuosta voi muka olla? Eikö sitä pysy ihan tarpeeksi tervennä kunha vaan nukkuu, lepää, työnskentelee syö ja liikkuu hyvin...harrastaakin välillä jotain mukavaa. Niillä luulisi turvaavan hyvinvointinsa
Pääsee matkustamaan.
Vuodeosastolle vai jonnekin kauemmaskin?
Jos jotain tulee, niin tuskin mitään kivoja tuntemuksia. jotkuthan kyllä pystyvät henkisesti nauttimaan myrkyttymisen fiiliksistä, joita tuosta voi odottaakin
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tänään eka rokote ja kun tulin kotiin, kädet puutui ja alkoi huimaamaan. Myöhemmin kauhea väsy ja nukuin tunnin päikkärit. Nyt ihan ok. Ei kuumetta ainakaan vielä.
Mulla melko sama ja sain myös tänään rokotteen.
Olitko Pitserian rokotteen vai sen toisen?
Kauan puhuttiin että rokotuksia ei ois tarkotettu elle 16-vuotiaille ja että tuota vanhemmista 70 prossaa pitäis saaja piikattua. Kuitenkinki rokotettujen ostuutta on tähän asti verrattu koko väestön määrään ja nytkin touhotetaan että "turvarajaan" on vielä 26,8 prosenttiyksikköä matkaa. Eli jos sinne asti mennään niin se meinaa että sillon vähintään kuustaoistasista o piikattu roisisti yli 70 prossaa. Lojutetaanko rokottautuneisuus-prosenttia tahallaan jälessä, että ihmiset vahingossa ottais liikaa piikkejä? Tarvitaanko tuo 70 prosentin raja ( sen verrankok. väestöstä piikattu) siihen että myös kieltäynyneet voidaan pakottaa tahi painostaa hankkimaan koronapassi. Senkö tähen tuota nyt lapsille soositellaan että tulis täyteense vaadittu määrä piikkiä kokeilleita?
mulla onkin ihan eri kolkko muisto nenäverenvuodosta. Alkoi ihan yhtäkkiä ilman mitään iskua tahi ponnistelua. Kerkes vajaan vuorokauden aikana usean desin vuotaa ja välill muurautui vuotokohta kiinni mutta kuitenkin saivat lääkärihmiset pirtuisia sutteja ynnä metallikepakkoloita nenään työnnellen vuodon asettumaan. Joku pikkusuoni syvällä nenäontelossa tihkui. Ylsivät siihen sentään vempeleillään. Johtui luultavimmi vuosia jatkuneesta sisota verenpaineesta. Onneksi petti suoni silloin nenässä eikä jossain kallon uumenissa. Tuossa taas yksi syy lisää olla ottamati piikkiä