Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko ensimmäisestä koronarokotteesta kuumetta?

Vierailija
28.05.2021 |

Kokemuksia? Mietin että onko se normaali työpäivä vai tuleeko kipeäksi.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille tulee toisille ei. Mulle tuli. Ja ihan normaalia on.

Vierailija
2/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä kaiketi. Minulle ei tullut, siskolleni ei tullut, 90-vuotiaalle äidilleni ei tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei, harvemmin kyllä. Ei voi etukäteen tietää, mutta haittaraporttien perusteella todennäköisemmin ei.

Vierailija
4/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan pääsääntöisesti. Ei minulla ole ainakaan tuntunut missään juuri mitenkään.

Vierailija
5/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pistoksen jälkeisenä päivänä kuumetta, miehellä ei. Miehellä ei ollut mitään oireita, minulla oli onneksi vapaata, en olisi ollut työkykyinen.

Vierailija
6/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tulee, joillekin ei. Mulle ei tullut, mutta vasen käsi oli puoltoista vrk toimintakyvytön. Osu piikki jotenkin huonosti, koska itse piikityskin sattui.

Vierailija
7/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut. Tuttavapiiristä noin kymmenelle ei tullut kuumetta tai muutakaan mainittavia oireita, yksi oli kuumeessa päivän.

Vierailija
8/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varata aika pe illaksi tai lauantaiksi, niin ehtii toipua maanantaihin mennessä oireista.

Vierailija
9/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään eka rokote ja kun tulin kotiin, kädet puutui ja alkoi huimaamaan. Myöhemmin kauhea väsy ja nukuin tunnin päikkärit. Nyt ihan ok. Ei kuumetta ainakaan vielä.

Vierailija
10/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume voi tulla mistä vaan. Itselle tuli nyt keväällä kova pyöräkuume. Ei ollut muuta parannuskeinoa kun ostaa Honda CBR 1000

Vierailija
11/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi oli seuraavana päivänä hiukan kipeä mutta ei mitään muita oireita.

Vierailija
12/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle nousi seuraavana päivänä 38,8 asteen kuume pariksi vuorokaudeksi. Lisäksi oli lihaskipuja ja kovaa päänsärkyä viitisen päivää. Myös ruokahaluttomuutta ja etovaa oloa pari päivää.

Voimakkaat oireet johtuivat luultavasti vuosi sitten sairastetusta koronasta, sairaalassa ja teholla olin liki kuukauden. Vasta-aineita oli vielä helmikuussa runsaasti veressä.

Saas nähdä millaiset oireet tulee heinäkuussa, kun saan toisen rokotteen.

Vierailija
13/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta voi tulla muttei välttämättä. Toisesta jo todennäköisemmin tulee mutta ei kaikille siitäkään tule. Joidenkin elimistö reagoi enemmän ja toisten ei ollenkaan.

Väsymys saattaa olla aivan omaa luokkaansa joillakin mutta ei sitäkään pidä säikähtää.

Vierailija
14/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut alusta asti sitä mieltä ettei se ole mikään sattuma että se lähti liikkeelle Wuhanista, jonne Kiina on keskittänyt virustutkimusta.

Vierailija
15/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tullut kuumetta, mutta koko käsivarsi oli tosi kipeä useamman päivän. En saanut edes nukuttua kunnolla, kun toiselle kyljelle kääntyessäni heräsin aina kipuun. Itse pistäminen ei tuntunut ollenkaan. Pystyin siis kyllä olemaan töissä normaalisti.

Ymmärtääkseni vasta siitä toisesta piikistä tulee ne pahemmat seuraukset, kuumetta ym. Sitä odotellessa...

Vierailija
16/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivarsi kipeytyy jos jännittää lihaksia pistoksessa

Vierailija
17/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei noussut kuume, eikä muitakaan oireita tullut. Pistoskohtaa särki vähän nukkumaan mennessä, mutta seuraavana aamuna ei tuntunut mitään normaalista poikkeavaa.

Vierailija
18/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut, mutta tiedänkin olevani varsin tervegeeninen.

Vierailija
19/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ehtiikö itse tuntea pitkäänkään kipuja

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008008107.html

Vierailija
20/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuumetta, mutta väsynyt olen ollut ja käsi todella kipeä. Mies ja anoppi sanoivat myös, että käsi oli tosi arka muutaman päivän. Onneksi sattui olemaan vapaata siinä, niin sain rauhassa levätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan