Sanoma kannellut. Areenassa ei pitäisi olla ohjelmia niin pitkään ym. Linkki
https://yle.fi/uutiset/3-11952551
Minusta Areenassa pitäisi olla verovaroin tämä sisältö ja enemmänkin.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En ole vuosiin seurannut mitään sanoman kanavia enkä seuraa. Vähä-älyistä höttöä täynnä. Tempparit, bb jne.
Jos tuo menee läpi, lopetan kaiken sanomuen seuraamisen eli ei tule klikkejä hesarille, iltapaskalle ja vauvapalstakin hiljenee minun osalta.
Juuri niin. Esimerkillistä!
Taidan tehdä samoin mikäli Sanoma Oyj:n toimista aiheutuu ongelmia Ylen sisältöjen määrään tai laatuun ja sen myötä haittaa minulle Ylen sisältöjen käyttäjänä.
Laitan kokonaan boikottiin HS:n, IS:n ja vauvan. Siihenkin tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisaloite Ylen sisältöjen puolesta. Tämä koskee edellistä kantelua.
Tehkää asialle jotain. Allekirjoittakaa.kansalaisaloite piste fi
Toivottavasti joku tekee vielä uuden ja hyvin kirjoitetun aloitteen Areenan puolesta.
Kansalaisaloite = Allekirjoitettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vuosiin seurannut mitään sanoman kanavia enkä seuraa. Vähä-älyistä höttöä täynnä. Tempparit, bb jne.
Jos tuo menee läpi, lopetan kaiken sanomuen seuraamisen eli ei tule klikkejä hesarille, iltapaskalle ja vauvapalstakin hiljenee minun osalta.
Juuri niin. Esimerkillistä!
Taidan tehdä samoin mikäli Sanoma Oyj:n toimista aiheutuu ongelmia Ylen sisältöjen määrään tai laatuun ja sen myötä haittaa minulle Ylen sisältöjen käyttäjänä.
Laitan kokonaan boikottiin HS:n, IS:n ja vauvan. Siihenkin tottuu.
Ainiin, ja Ruutu ja Nelonen boikottiin ihan ensimmäisenä.
Se onkin helppo homma! Unohdin ne mainita kokonaan, kun ei niissä muutenkaan juuri ole katsottavaa, joten harvemmin tulee mitään niistä katsottua.
Joku oli hyvin kirjoittanut, että Sanomat mieluumin dissaa kilpailijaa, kuin tekee jotain oman tuotantonsa eteen.